AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei! for noen uker siden reiste jeg land og strand for å få ordnet brynene mine( microblading) altså permanent tattovering av bryn, denne turen pluss behandlingen kostet meg 15.000 kr. man må i utgangspunktet påbelage seg på å ta en refill innen 8 uker som jeg nå tenkte å få gjort… refill er ikke ink i prisen så det vil koste meg det samme å dra nedover denne gangen også… poenget mitt i dette er at jeg knapt ser forskjell fra før behandling.. og synes det er utrolig kjipt å måtte betale så mye igjen når man ikke ser noe forskjell før og etter på første runden… hva mener dere? Anonymkode: b0208...22a 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Det er irrelevant hvor langt du har reist og hvor mye reisen kostet. Hvis det er tydelig kommunisert at du må ha en refill etter åtte uker, så må du nok vente til det er gjort, før du eventuelt kan klage på resultatet. Anonymkode: 9620a...ac6 8
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Dessverre så jeg ikke mye forskjell selv, jeg gikk etterhvert for en mer dekkende behandling og mørkere farge. Ved annet behandlingssted. 😉 Anonymkode: a3175...a07
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er irrelevant hvor langt du har reist og hvor mye reisen kostet. Hvis det er tydelig kommunisert at du må ha en refill etter åtte uker, så må du nok vente til det er gjort, før du eventuelt kan klage på resultatet. Anonymkode: 9620a...ac6 Ja jeg forstår det men når er det slik at det ikke vises noe forskjell før og etter fra første behandling å det skal jo vises en del… Anonymkode: b0208...22a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 Du kan ikke klage før behandlingen er fullført. At du bor langt unna behandlingsstedet er ikke relevant. Anonymkode: b3c2a...591 2
Surpomp Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! for noen uker siden reiste jeg land og strand for å få ordnet brynene mine( microblading) altså permanent tattovering av bryn, denne turen pluss behandlingen kostet meg 15.000 kr. man må i utgangspunktet påbelage seg på å ta en refill innen 8 uker som jeg nå tenkte å få gjort… refill er ikke ink i prisen så det vil koste meg det samme å dra nedover denne gangen også… poenget mitt i dette er at jeg knapt ser forskjell fra før behandling.. og synes det er utrolig kjipt å måtte betale så mye igjen når man ikke ser noe forskjell før og etter på første runden… hva mener dere? Anonymkode: b0208...22a Synes du burde unngått hele tatoveringen. Enten ser man ut som en oversminket apekatt eller så har man brukt mange penger til svært lite nytte. De naturlige brynene er de peneste og beste….. 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #8 Skrevet 24. juli 2024 Jeg ville ringt de for en konsultasjon. Forklar hvordan det ser ut, og hva du føler.. mulig de har gjort noe feil, og dekker litt av neste behandling.. Om du er misfornøyd må du si ifra. At du har reist så langt, er på din egen kappe, men behandlingen er noe annet. Men snakk med de! Anonymkode: 16826...fa7 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #9 Skrevet 24. juli 2024 Selv måtte jeg ha 4 behandlinger fordi jeg har så tykk hud i ansiktet. Fikk de to siste gratis, men alt var borte etter 6-7 mnd. Sånn er det dessverre med enkelte hudtyper Anonymkode: db222...45a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #10 Skrevet 24. juli 2024 Du skrev nok under på skjema hvor det stod forklart at behandlingen gir individuelle resultater før du startet. Og dette må du såklart sette deg inn i på forhånd. Det er helt normalt at enkelte tar pigment dårligere og må ha flere touch ups. Anonymkode: 1f1b4...8c8 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #11 Skrevet 24. juli 2024 Min har også forsvunnet helt, bare et par uker etter, jeg dro ikke for påfylling. Det var en spesialist som andre brukte med hell og som brukte kvalitetsfarger, sies det. Det kan teoretisk være noe med huden min, og jeg tror det er det. Klaget ikke, bare skjønte at det ikke er noe for meg. Anonymkode: a3f1c...d13
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #12 Skrevet 24. juli 2024 1 hour ago, Surpomp said: Synes du burde unngått hele tatoveringen. Enten ser man ut som en oversminket apekatt eller så har man brukt mange penger til svært lite nytte. De naturlige brynene er de peneste og beste….. De naturlige brynene man hadde da man var 16, sies det, er de peneste og beste. Når du er da 43, så har du plutselig verken hår eller farge igjen, selv om jeg ikke plukker på de. Så noen av oss har jo behov å ha NOE over øyne. Anonymkode: a3f1c...d13 1
Surpomp Skrevet 24. juli 2024 #13 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De naturlige brynene man hadde da man var 16, sies det, er de peneste og beste. Når du er da 43, så har du plutselig verken hår eller farge igjen, selv om jeg ikke plukker på de. Så noen av oss har jo behov å ha NOE over øyne. Anonymkode: a3f1c...d13 TS må ha hatt noe igjen så lenge hun tok tatovering og forskjellen var så liten at hun vurderte å klage. Jeg får inntrykket at tatovøren gjorde det riktige i å være litt forsiktig mhp kvinnens alder, utseende og hårvekst/farge. Altfor mange damer oppe i årene oversminker seg til det morbide i den tro at man blir ung igjen. Dette er turn-off. Mye sminke er bare akseptabelt hvis man står på scenen i sterkt lys. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #14 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! for noen uker siden reiste jeg land og strand for å få ordnet brynene mine( microblading) altså permanent tattovering av bryn, denne turen pluss behandlingen kostet meg 15.000 kr. man må i utgangspunktet påbelage seg på å ta en refill innen 8 uker som jeg nå tenkte å få gjort… refill er ikke ink i prisen så det vil koste meg det samme å dra nedover denne gangen også… poenget mitt i dette er at jeg knapt ser forskjell fra før behandling.. og synes det er utrolig kjipt å måtte betale så mye igjen når man ikke ser noe forskjell før og etter på første runden… hva mener dere? Anonymkode: b0208...22a Du bør egentlig være glad for at du kan knapt se forskjellen. Jeg har aldri sett fine og naturlige microblading bryn i virkeligheten. I tillegg går de aldri 100% ut av huden og blir ofte grønne/rosa/lilla/blå. Anonymkode: 8dda7...8cb 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #15 Skrevet 24. juli 2024 Surpomp skrev (48 minutter siden): TS må ha hatt noe igjen så lenge hun tok tatovering og forskjellen var så liten at hun vurderte å klage. Jeg får inntrykket at tatovøren gjorde det riktige i å være litt forsiktig mhp kvinnens alder, utseende og hårvekst/farge. Altfor mange damer oppe i årene oversminker seg til det morbide i den tro at man blir ung igjen. Dette er turn-off. Mye sminke er bare akseptabelt hvis man står på scenen i sterkt lys. Haha, jeg har inntrykk av at enkelte tror man kan sparkle igjen linjer og rynker ved å smøre masse guffe i ansiktet, og vips ser man ut som man var 29 (i hvert fall hvis noen myser på 15 meters avstand)😆 Hilsen kvinne, 50. Anonymkode: 1a2eb...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #16 Skrevet 24. juli 2024 Det er vel bedre at det tas forsiktig enn at du ender opp sånn etter én behandling? Anonymkode: 1a2eb...1fd 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #17 Skrevet 24. juli 2024 Ja jeg endte ikke opp slik som det siste bildet, men med tiden (6 år etter) syns de enda og jeg hadde foretrukket at de ikke gjorde det Anonymkode: e99e4...9a0 2
VoodooChild Skrevet 24. juli 2024 #18 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! for noen uker siden reiste jeg land og strand for å få ordnet brynene mine( microblading) altså permanent tattovering av bryn, denne turen pluss behandlingen kostet meg 15.000 kr. man må i utgangspunktet påbelage seg på å ta en refill innen 8 uker som jeg nå tenkte å få gjort… refill er ikke ink i prisen så det vil koste meg det samme å dra nedover denne gangen også… poenget mitt i dette er at jeg knapt ser forskjell fra før behandling.. og synes det er utrolig kjipt å måtte betale så mye igjen når man ikke ser noe forskjell før og etter på første runden… hva mener dere? Anonymkode: b0208...22a Hvis du leser på nett eller på informasjon du burde fått fra salongen, så er det helt normalt at fargen ser ut som den forsvinner etter noen uker. Den kommer tilbake. Refill viste du jo at du måtte ta uansett? 15000kr x 2 for å fikse øyenbryn? Hvor langt har du reist reist?😱😱
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #19 Skrevet 24. juli 2024 VoodooChild skrev (2 minutter siden): Hvis du leser på nett eller på informasjon du burde fått fra salongen, så er det helt normalt at fargen ser ut som den forsvinner etter noen uker. Den kommer tilbake. Refill viste du jo at du måtte ta uansett? 15000kr x 2 for å fikse øyenbryn? Hvor langt har du reist reist?😱😱 England. Anonymkode: b0208...22a
VoodooChild Skrevet 24. juli 2024 #20 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): England. Anonymkode: b0208...22a Men....det finnes da masse gode salonger som gjør dette i Norge? Hvorfor har du reist til England? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå