AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Jeg har nå holdt på med en i godt over 2 år. Vi har hatt både dårlige og gode perioder som alle andre. Men det skjedde en hendelse for ca en mnd siden. Da hun kom til meg relativt full, jeg opplevde hun som normal og hun var noen timer hos meg, slappet av. Og mot slutten endte vi opp med å gjøre litt greier, hun var veldig på meg og tok på meg osv. Jeg tenkte ikke stort over det, siden vi har gjort ting tidligere. Men dagen derpå sa hun at hun ikke husket noen ting av dagen tidligere da vi gjorde ting. Bare bruddstykker, jeg tenkte ikke stort over det. Før situasjonen ble ekstremt blusset opp og hun følte jeg hadde tatt utnytte av hun. Deretter gikk hun til alle vennene sine og fortalte om situasjonen, som alle mente var et "overgrep". Hun sa selv at hun ikke mente det var et overgrep, men mer utnyttelse. Vi er begge jenter. Og jeg har jo lagt meg flat i ettertid og har sagt det ikke var meningen at noe vondt eller ille skulle skje. Men hun har vært ekstremt avvisende i snart en mnd. Vi kjenner hverandre utrolig godt og er i utgangspunktet veldig nære. Jeg synes i utgangspunktet det kunne blitt mellom oss, og at hun ikke hadde trengt å fortelle det til alle vennene sine? Synes dere jeg har feil mtp at jeg synes situasjonen ble ekstremt blusset opp? Hvordan hadde dere vært i etterkant, dersom personen var enormt avvisende? Bare la hun være? Det er en ekstremt vanskelig situasjon, og senest i går snakket hun om at dette var en "test" mellom oss dersom noe sånt ville skje igjen. På måten vi begge reagerte på, men jeg sa jo at det var et uhell og at det aldri såklart ville skje igjen. Anonymkode: b1e9d...65d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå