AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Overrasker han deg noen gang? Hvordan overrasker han deg? Har en mann som er blottet for alt dette og syntes det er kjedelig. Jeg har flere ganger overrasket han med f.eks ekstra god mat, øl og massasje, men kjenner jeg gidder ikke det mer. Blir kjedelig når det bare går en vei hele tiden. Hadde vært hyggelig med litt sånn romantikk innimellom, men må nok innse at det ikke vil skje. Anonymkode: 478ae...733
Kira123 Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Vi er ikke sånn kliss-klass par som jeg kaller det Han kan innimellom overraske med å kjøpe sjokolademelk eller noe godteri på butikken til meg, noe som jeg synes er veldig stas. Små gleder 😂 Vi har ikke noe særlig forventninger der til hverandre, mer å være til stede når det trengs og sette av tid sammen til å gjøre noe gøy 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Kira123 skrev (7 minutter siden): Vi er ikke sånn kliss-klass par som jeg kaller det Han kan innimellom overraske med å kjøpe sjokolademelk eller noe godteri på butikken til meg, noe som jeg synes er veldig stas. Små gleder 😂 Vi har ikke noe særlig forventninger der til hverandre, mer å være til stede når det trengs og sette av tid sammen til å gjøre noe gøy Er nettopp sånne småting jeg mener. Trenger ikke være sånn kliss klass med kjærlighetsdikt osv. Er han tilstede hvis du har en dårlig dag? Anonymkode: 478ae...733
Irak Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Romantikk som er veldig påtatt er ikke noe sexy synes jeg. Er ikke så mye som skal til for min del. Kan være så enkelt som å fyre opp i ovnen på en regnværsdag, og ha piknik på stuegulvet 😆. Plukka markblomster er alltid en vinner hos meg. Synes det er så søtt at en mann har brukt tid på å plukke blomster til meg. Da blir jeg veldig glad ❤️. 1 2
Kira123 Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er nettopp sånne småting jeg mener. Trenger ikke være sånn kliss klass med kjærlighetsdikt osv. Er han tilstede hvis du har en dårlig dag? Anonymkode: 478ae...733 Ja da stiller han opp for meg, lytter og trøster 1
moloko Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Jeg får fullkroppsmassasje av og til etter en lang dag på jobb. Samt middager ♡ 2 1
fjær Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Jeg sa i en bisetning at jeg likte de rosa bitene i en pose snop best, dagen etter plukka han ut de rosa og ga de til meg. Han er fantastisk flink til å gi komplimenter, om det er latteren min, eller at jeg er så flink på kjøkkenet. Han hører alltid etter når jeg snakker, og husker det... Jeg føler meg sett, hørt og elsket. 8
Irak Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 fjær skrev (2 minutter siden): Jeg sa i en bisetning at jeg likte de rosa bitene i en pose snop best, dagen etter plukka han ut de rosa og ga de til meg. Han er fantastisk flink til å gi komplimenter, om det er latteren min, eller at jeg er så flink på kjøkkenet. Han hører alltid etter når jeg snakker, og husker det... Jeg føler meg sett, hørt og elsket. Høres jo ut som du har en mann som forguder deg rett og slett. Du er heldig ❣️. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Nja, men akkurat de samme tingene hver gang og ikke så ofte over 15 år. Veldig forutsigbart og på ingen måte noen overraskende eller gir meg så mye lengre. Det han gjør: Like blomster kjøpt på samme sted. Tenne stearinlys på kvelden, ikke noe mer. En rett han vet jeg liker, altså samme rett hver gang. Kjøper noen ganger 2 type godteri. Så føler det samme som deg ts. Anonymkode: 7f0e1...02b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 Hadde hatet det. Liker å vite hva som skjer. Er veldig vanskelig å plukke ut ting jeg liker. Han prøvde en del de første årene i forholdet, men har heldigvis gitt seg. Nå diskuterer vi hva vi skal gjøre. Og har det veldig fint sammen. Men når det gjelder det som betyr mest for meg er han der fullt ut. Er jeg syk vet han ikke hva godt han kan gjøre, og kjører byen rundt om det er noe han kan kjøpe til meg for at jeg skal ha det bedre. Og jeg kommer hjem til ryddet oppvaskmaskin, rent bad, og søppel som er bært ut. Anonymkode: 61060...f42 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Han gjør små ting som han vet jeg liker. Kjøper noe godt når han er på butikken o.l. Om han vet jeg er sliten så kan han finne på å flytte TV-en inn på soverommet, kjøpe masse god mat og beordre meg til å bli der resten av dagen og kose meg med favorittseriene mine. Tidligere i sommer så overrasket han meg med å ha skaffet barnevakt til barna mine(som han vet at jeg føler meg trygg på) og hadde kjøpt festivalpass til oss begge til tons of rock+hotell. så jeg vil si ja. Føler meg ekstremt heldig. Eksen var ikke sånn! Anonymkode: 442a6...1a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #12 Skrevet 24. juli 2024 Min mann er veldig flink til sånt, han elsker å overraske meg, enten med fysiske gaver, eller opplevelser. Det er alt fra sjokolade til smykker, og en tur på burger king, eller å dra bort en helg. Han er også fysisk god, vi klemmer og kysser "hele" dagen. Stryker på hverandre om vi går forbi hverandre, klemmer om en er litt nedfor. Må holde en hånd på, eller en fot inntil hverandre i sengen, fordi jeg er så varm at det er ubehagelig å ligge tett sammen. Han gir komplimenter hver dag, forteller meg at jeg er nydelig og deilig, at han elsker meg og ikke kan forestille seg et liv, eller en dag, uten meg. Han sender mld, eller ringer i løpet av dagen, bare for å si at han elsker meg og tenker på meg. Ja, det er sikkert mer, men alt i alt så er han ganske romantisk og oppmerksom, og jeg er utrolig takknemlig for at det er han og meg. Vi er på 10.året nå, og vi er ofte fremdeles som nyforelsket. Anonymkode: b074d...e2a 1 2
seriousgirl Skrevet 24. juli 2024 #13 Skrevet 24. juli 2024 Mannen min kommer hjem med roser i ny og ne (typ kanskje 4-5 ganger i året). Ellers gjør han mange romantiske småting i hverdagen, som å kjøpe med favoritt godteriet mitt til jeg kommer hjem fra kveldsvakt, henter meg på jobb uten at jeg har spurt osv. Vært sammen i 10 år;) 1
avent Skrevet 24. juli 2024 #14 Skrevet 24. juli 2024 Han kjøper favoritt sjokoladen min når han er å handler eller den brusen jeg liker best. Dessuten er han veldig flink å si at han synes at jeg er pen uten at jeg har doblet meg noe særlig. Komplimentene hagler om jeg har på meg tights. Han er står alltid tidlig opp og da koker han alltid kaffe som han serverer meg på på senga,har fått kaffe på senga hele ferien 😍 Om jeg jobber natt, kommer han inn og serverer meg et glass med brus og isbiter når jeg har våknet til etter å ha sovet 🥰 jeg er heldig ❤️ Har vært sammen i snart 20 år❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #15 Skrevet 24. juli 2024 Innimellom, ja. Han kan feks kjøpe noe mat han tror jeg vil like, oftest sunn mat men en gang en god søtkjekspakke (tilpasset mine allergier) han stakk til meg da jeg skulle på tur. Han er veldig nøysom vanligvis, så jeg får ikke masse blomster, sjokolade, julekalender eller noe slikt som jeg fikk av ekser. Men sist han var på reise, kom han faktisk hjem med ei stor flaske parfyme som passa meg overraskende godt og som neppe var billig. Den bruker jeg ofte, og han elsker at jeg bruker "hans duft". Tror han tenker at hans gaver bør vare. Ellers er han opptatt av å hjelpe meg praktisk i livet mitt; tips om steder å søke jobb, tips om hvordan spare penger, han plukker flått av katten uten at jeg ber ham om det etc. Jeg føler veldig at han vil ta vare på meg, at det er et behov han har. Og så vil han være fysisk nær meg; ikke bare under sex, men hele tida. Mye kos, kyss og lange bjørneklemmer. Jeg får også mye komplimenter i hverdagen. Han hører som regel på meg hvis jeg har et problem, eller hvis jeg bare er sliten, lei eller pms'ete. Han spør masse spørsmål om mine interesser og gjøremål, som om han virkelig vil forstå. Han kan godt kritisere meg, men han hater om andre gjør det, da blir han såret og vil bare forsvare meg. Jeg har det godt hos ham. Anonymkode: 674fb...580
SPOCA Skrevet 25. juli 2024 #16 Skrevet 25. juli 2024 Ja, mannen min er veldig søt og romantisk. Han er ikke påtatt og teit, men viser tydelig at han lytter til meg. Han er typen som kan gå på butikken og kjøpe en ting som jeg liker fordi han vet jeg elsker det, f.eks favorittsjokoladen. Eller som f.eks i morgengave kjøpte han både et spesielt smykke til meg i serien han vet jeg liker, og lette hele landet rundt siden serien var på vei ut av produksjon. Det var viktig for ham at jeg hadde komplett sett. Da ble jeg faktisk imponert, for mannen som hater å snakke i telefonen hadde ringt rundt til ulike butikker for å finne akkurat det smykket. Eller da jeg nevnte at jeg savnet å gjøre min ene hobby (tegning, det kan bli vanskelig innimellom pga hektisk hverdag), og han kjøpte et limited edition sett fargeblyanter som kostet det hvite ut av øyet (fant jeg ut senere), og fant rom i vår hektiske hverdag slik at jeg kan tegne. Han tar med seg stesønnen min spesifikt ut så jeg får tegnetid, i tillegg til at de får alenetid sammen, så win-win på alle måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå