AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Besteforeldre har kjøpt sekk til skolestarteren og insisterer på at den ikke skal brukes før skolestart (sånn det var i «gamledager»). Jeg mener barnet bør ha den nye sekken ved oppstart på SFO to uker før selve skolestarten. Hva er egentlig vanlig? Anonymkode: 1eaeb...85d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Trenger ikke sekk til sfo, du kan ta med skift i en pose som blir lagt på plassen Anonymkode: 8f78f...4e2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Jeg har førsteklassing nå, og venter til første skoledag med den nye sekken på. Anonymkode: b0dd6...b17 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har førsteklassing nå, og venter til første skoledag med den nye sekken på. Anonymkode: b0dd6...b17 Samme her. Trenger ikke sekk på SFO 👌 Anonymkode: 43fae...70a
smurfebuss Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Første skoledag. På SFO holder det med skiftetøyspose og evt den gamle barnehagesekken hvis de skal på tur. Noe de sikkert ikke skal. Her i området er i alle fall skolestarterne kun på området for å bli trygge på skolen, hverandre og personalet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Her ventet vi med 1.klasse sekken til første skoledag. Det skal jo være ekstra stas å gå med den da. Har tre barn, og ved sistemann sa rektor i fra på første foreldremøte før skolestart, at alle burde vente med sekken til første skoledag. På sfo har han hatt med seg barnehagesekk med flaske og matboks. En pose til skiftetøy Anonymkode: 4aea2...6d9 1
Arkana Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Vi ventet med skolesekken til 1. skoledag for at det skulle være ekstra stas. På SFO brukte de en tursekk eller barnehagesekken.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 mommyaka skrev (45 minutter siden): Får de ikke oransje sekker? Veldig mange steder som ikke har dette. Ett raskt søk på Google så ser det ut til at Trøndelag har dette, mens Østfold har slutta med det. Anonymkode: f020e...148 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå