Gå til innhold

Glo skin beauty pressed base

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei :)

For cirka 1. år siden kjøpte jeg Glo skin beauty pressed base i fargen "Beige medium". Jeg har snart brukt den opp og skulle kjøpe ny. Jeg valgte den billigste jeg fant på nett og det var fra et anerkjent nettsted. Da den ankom så jeg at den hadde en annen tone på fargen enn den som jeg hadde fra før, selv om begge var "Beige medium". Dette er utrolig irriterende siden dette merket er veldig dyrt. Den nye passer ikke hudtonen min! Jeg vet at noen ganger produseres sminke i forskjellige "farger" på produktene etter hvilke kontinent det selges på, feks. USA og Europa kan ha forskjellige nyanser på de "samme fargene". Jeg føler også at produktet ikke "oppfører" seg likt som den første på huden. 

Har noen andre opplevd dette? Kan det være en fake? Den nederste er gammel, den øverste ny. image.thumb.jpeg.00a6ae422cadfa7dd580ad9f65d2cf4b.jpeg

Anonymkode: 13f2a...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er jo mineralpudder så vanskelig å si. Elsker dette pudderet, så synd at det er vanskelig å få tak i. Mye bedre enn Bare Minerals som finnes overalt. 

Anonymkode: ed636...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...