AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Vi har to små barn sammen, og jeg begynner virkelig å kjenne på at jeg ikke orker mer av dette forholdet. Mannen er sur, grinete og misfornøyd hele tiden. Han er kjent for å være perfeksjonist og å ha alt for høye forventninger, og som et resultat av dette er han kronisk misfornøyd og skuffet. Dette har jeg naturligvis merket mer til etter at vi fikk barn, for når man har små barn kan man rett og slett ikke forvente at alt skal være på stell hele tiden. Vi har gått i terapi der alt dette har vært tema omtrent hele veien, og mye av fokuset har vært på at han er nødt til å senke kravene og forventningene. Men han klarer det ikke. Det ender i at frustrasjonen hans blir tatt utover meg, og jeg blir roten til alt vondt. Alt jeg gjør er feil, kunne vært gjort bedre, skulle vært gjort på en annen måte osv.. Han er ikke typen man kan sette seg ned med, prate om å gå fra hverandre, og bo sammen med frem til alt er ordnet opp i. Dersom jeg bryter ut av forholdet må jeg kunne flytte raskt. Men jeg har ikke råd til å betale boliglånet og leie noe. For å være helt ærlig ser jeg ikke at jeg skal ha råd til å leie noe i det hele tatt. Prisene på leie er jo helt sinnssyke, ikke har jeg egenkapital nok til å kjøpe noe heller. Så altså... hvordan i huleste gjør man det i praksis? Jeg kan umulig være den første i en slik situasjon? Hvordan har andre løst det? (Vi eier begge to, men han eier mye mer enn meg) Anonymkode: 986bf...4b7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Start med å gå i banken du, der får du alle tips og rådene du trenger. Anonymkode: 2ae3d...750 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå