Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du blir spurt av din partner og nekter på det, hvorfor gjør du det?

du som bare syns din partner er et ork og snakker bare stygt om.

hvorfor ikke bare rakrygget skille deg, og komme deg videre?

Anonymkode: f60fa...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke at jeg er eller har vært i den situasjonen, men jeg kan tenke meg at mange utro mennesker tviholder på sitt ekteskapsforhold eller samboerforhold fordi å skille lag kan bety ensomhet og dårligere økonomi. Det sies jo ofte at menn for eksempel, de skiller seg ikke før de har en annen partner å gå rett over til og flytte inn hos. Menn generelt takler livet som singel dårlig ifht kvinner. 

Jeg skilte meg for noen år siden, og har aldri tenkt alvorlig på å skulle skaffe meg et nytt forhold. Ferdig med det. Mens mannen jeg skilte meg fra, fant seg en ny fire-fem mnd etter at jeg ba om skilsmisse, og det varte i seks år. Da det lakket mot slutten, men før han og hun skilte lag og flyttet fra hverandre, fant han seg en ny. Henne har han nå vært kjæreste med i snart to år, men av personlige grunner fra hennes side har de ikke blitt offisielle samboere ennå selv om de tilbringer omtrent all tid hos henne eller på hytta hennes. Skulle det forholdet også ryke, regner jeg med at han gjør det samme på nytt: finner seg en ny allerede før lakenet er tørt med den forrige. 

Kjenner en kamerat av eksen også, som har gjort akkurat det samme i en årrekke. Finner seg en ny hver gang et forhold skranter eller går mot slutten, og overlapper. Det er ikke slutt med den forrige før forholdet til den nye er sikret. Menn takler ikke singel-livet av en eller annen grunn?!

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...