Mardina Skrevet 25. juli 2024 #121 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): TS her! Jeg spurte han om han var utro og hans forhold til henne. Han nektet og sa at det var kun gjennom hobbyen han kjente henne nå og det at han hadde snakket med henne i telefonen var vedr. at hun skulle komme inn i samme klubb her i byen. Nå hadde de ingen kontakt utenom de sa hei når de var på denne hobbyen . Han virket veldig troverdig, men alikevel følte jeg at noe ikke stemte. Så jeg gjorde det mange av dere vil dømme meg for: Jeg stod opp på natten og sjekket mobilen hans. Hun ligger under et annet navn på snap og telefon, men ingen tvil om at de har et forhold. Har ikke sagt noe enda, tenker ta dette på en voksen måte, tror ikke helt det er sunket inn enda for jeg kjenner meg helt kald. Men, at dette ekteskapet er over, er det ingen tvil om. Han var utro og løy meg rett i ansiktet, faktisk glad jeg sjekket mobilen og fikk det bekreftet. Føler 110% at det han har gjort er verre svik og tillitsbrudd enn hva jeg gjorde ved å sjekke mobilen hans. Takk for alle støttende svar her inne ❤️ TS Anonymkode: 408e5...1ba På en måte godt at du fant ut av det, men jeg får vondt på dine vegne ♥️ Håper du har familie og venner rundt deg, som du kan støtte deg på. Så kan man jo bare håpe at drittsekken en dag innser hva han har gjort og angrer 🙄 Er vel heller tvilsomt, men.... 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #122 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): TS her! Jeg spurte han om han var utro og hans forhold til henne. Han nektet og sa at det var kun gjennom hobbyen han kjente henne nå og det at han hadde snakket med henne i telefonen var vedr. at hun skulle komme inn i samme klubb her i byen. Nå hadde de ingen kontakt utenom de sa hei når de var på denne hobbyen . Han virket veldig troverdig, men alikevel følte jeg at noe ikke stemte. Så jeg gjorde det mange av dere vil dømme meg for: Jeg stod opp på natten og sjekket mobilen hans. Hun ligger under et annet navn på snap og telefon, men ingen tvil om at de har et forhold. Har ikke sagt noe enda, tenker ta dette på en voksen måte, tror ikke helt det er sunket inn enda for jeg kjenner meg helt kald. Men, at dette ekteskapet er over, er det ingen tvil om. Han var utro og løy meg rett i ansiktet, faktisk glad jeg sjekket mobilen og fikk det bekreftet. Føler 110% at det han har gjort er verre svik og tillitsbrudd enn hva jeg gjorde ved å sjekke mobilen hans. Takk for alle støttende svar her inne ❤️ TS Anonymkode: 408e5...1ba Skal du gjøre deg slutt ? Du vil aldri kunne stole på han igjen etter dette. Anonymkode: 4a906...7b7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #123 Skrevet 25. juli 2024 Min ex prøvde å sno seg unna bidrag muntlig til mora til barnet sitt. Hun tok det via nav. Og da måtte han ut med mye mer enn avtalen de i utgangspunktet hadde seg imellom. Har din ex ingen inntekt? Ettersom han mener han ikke kan betale bidrag? Anonymkode: a0778...9b3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #124 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min ex prøvde å sno seg unna bidrag muntlig til mora til barnet sitt. Hun tok det via nav. Og da måtte han ut med mye mer enn avtalen de i utgangspunktet hadde seg imellom. Har din ex ingen inntekt? Ettersom han mener han ikke kan betale bidrag? Anonymkode: a0778...9b3 Dette har vel ikke noe med feriepenga på jernbanen og gjøre... Anonymkode: 542ab...c09 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #125 Skrevet 25. juli 2024 Jeg dømmer deg ikke TS, jeg hadde gjort akkurat det samme og sjekket både telefon og internettlogg om jeg hadde en ekkel følelse. Anonymkode: eb469...9c9 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #126 Skrevet 25. juli 2024 Er det noe å lure på? Han setter tlf på lydløs og fjonger seg. Jeg har endel venner av motsatt kjønn. Jeg hverken fjonger meg eller skjuler tlf min. Og prater med dem mens mannen min hører på. Fordi det er ingenting å skjule iht dem. Noen av de har vi felles hobby på også. Anonymkode: a0778...9b3 2
Fremmed fugl Skrevet 25. juli 2024 #127 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): DET skrev jeg ikke, jeg skrev BankID. Jeg er kjerring selv jeg og vi er enige om å ikke dele koder og passord. Vi vil ikke ha den muligheten. Det er ekstremt naivt å tro at det IKKE kan bli utnytta om man deler passord og blir uvenner, det ser man på KG. Man kan være enige og dele med tillit når stemninga er god, men om en kjerring/gubbe blir hevngjerrig så er veien kort til å finne på noe kødd med full tilgang til partner sine digitale plattformer. Anonymkode: 5e1c7...143 Det er ulovlig å ikke holde enn avtale om det er med BankID eller sin partner. Det tror jeg alle vet, men hva har det med denne tråden å gjøre? Hvis du deler seng og liv med en fiende, så kan den skade deg utrolig mye uten å ha kode/passord til en mobil. Så hvis du er redd for det, så er evig singel mitt tips. Forhold betyr å ta risiko. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #128 Skrevet 25. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.37): Vi har vært gift i 17 år og har alltid hatt det fint. Siste månedene har han endret seg. Han er ikke så klar for sex, blitt mer opptatt av utseende, har telefonen på lydløs, tar med telefonen overalt, virker litt «fjern». Altså alle de typiske signalene. Han fortalte også for ca et halvt år siden at da han var ute med en kamerat hadde de truffet ei bekjent av kameraten som nettopp var flyttet til byen. Hun hadde hengt med de hele kvelden og hun holdt på med samme type hobby som min mann, så de hadde snakket mye om det. Hun ville begynne i samme klubb som han, så vet han har snakket med han noen ganger på telefonen. Vet jo ikke om han er utro eller om det er med henne, men har sterke mistanker. Han er enda mer opptatt av hobbyen sin nå enn tidligere. Jeg ønsker ikke ødelegge ekteskapet vårt, men føler samtidig at jeg MÅ vite hva som foregår. Hvordan kan jeg finne det ut, nytter ikke å spør han. Anonymkode: 408e5...1ba Følg etter han! Evt. lag en falsk instagramkonto av henne. Skriv og si at " det var koselig sist gang vi møttes" med en emoji med tungen ute.... Anonymkode: 12c2d...b74 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #129 Skrevet 26. juli 2024 Stor medfølelse for deg TS. Var jeg deg hadde jeg gjort alle forberedelser på å skilles bak hans rygg før jeg sa noe, gjort meg selv økonomisk sterk, nektet han sex og utnyttet alt jeg kunne av hans dårlige samvittighet (bedt han gjøre mest mulig husarbeid feks), sørget for at han sto mutters alene fra du sa du visste alt - så han selv får oppleve sjokket av å bli forlatt og få hele verden snudd på hodet dagen du drar. Ville vært samlet og iskald, selv om det må være helt forferdelig å måtte oppleve dette for deg akkurat nå. Anonymkode: 524a9...1c6 4 1 4
avent Skrevet 26. juli 2024 #130 Skrevet 26. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Stor medfølelse for deg TS. Var jeg deg hadde jeg gjort alle forberedelser på å skilles bak hans rygg før jeg sa noe, gjort meg selv økonomisk sterk, nektet han sex og utnyttet alt jeg kunne av hans dårlige samvittighet (bedt han gjøre mest mulig husarbeid feks), sørget for at han sto mutters alene fra du sa du visste alt - så han selv får oppleve sjokket av å bli forlatt og få hele verden snudd på hodet dagen du drar. Ville vært samlet og iskald, selv om det må være helt forferdelig å måtte oppleve dette for deg akkurat nå. Anonymkode: 524a9...1c6 Dette !!!! Gjør deg klar til å skilles bak ryggen hans. Gå over økonomien, søk andre jobber om det trengs, snakk med banken om muligheten for å enten overta huset eller lån til annen bolig ( evt ta kontakt med husbanken ) kontakt familievernkontoret om dere har mindre årige barn. Informer kun folk du stoler på som nære venner og familie. Når alt er klart så slipper du bomben... Mannen er en dritt, men hu dama er pokker meg ikke noe bedre, hun vet at fyren er gift og har barn! 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #131 Skrevet 26. juli 2024 Fremmed fugl skrev (17 timer siden): Forhold betyr å ta risiko. Ja, med hjertet. Ikke med BankId og passordene på nett. Anonymkode: 5eb2a...074 1
Adrenalina1 Skrevet 26. juli 2024 #132 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.45): Spør Anonymkode: a77e5...91a Og da tror du seriøst at mannen til ts ikke vil lyve? 2
Lillyvally Skrevet 26. juli 2024 #133 Skrevet 26. juli 2024 Trasig å lese Ts. jeg vil si som flere andre nevner her, ikke ta noe oppvask før du har ordnet deg økonomisk og praktisk. Ta gjerne bilder som bevis slik at du kan trekke det frem hvis han begynner å ro seg unna 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #134 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 21.34): Dumt å legge skylda på andre syns jeg da. Man må ta ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 5e1c7...143 Altså, skal ikke mannen ta ansvar for egne handlinger? Det er mannen som oppfører seg dårlig her. Handlinger og ord stemmer ikke over ens. Når det tas opp, gjøres det ikke noe for å endre på ting. Da har man ingen vilje til å løse ting sammen. Ingen tvil om at skylden her er mannens. Utro eller ei. Anonymkode: b45ab...62a 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #135 Skrevet 26. juli 2024 Fremmed fugl skrev (20 timer siden): Det er ulovlig å ikke holde enn avtale om det er med BankID eller sin partner. Det tror jeg alle vet, men hva har det med denne tråden å gjøre? Hvis du deler seng og liv med en fiende, så kan den skade deg utrolig mye uten å ha kode/passord til en mobil. Så hvis du er redd for det, så er evig singel mitt tips. Forhold betyr å ta risiko. Jeg snakker jo ikke om meg selv. Jeg er i et forhold der vi har respekt og tillit og ikke trenger å legge fram bevis for det. Men generelt så kan det som er din beste venn nå bli din fiende i framtiden. Derfor deler man ikke alt av tilganger digitalt. For DET kan man kontrollere. Anonymkode: 5e1c7...143
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #136 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, med hjertet. Ikke med BankId og passordene på nett. Anonymkode: 5eb2a...074 Nettopp! Anonymkode: 5e1c7...143
isw Skrevet 26. juli 2024 #137 Skrevet 26. juli 2024 (endret) Uff, denne var vanskelig. Trist å høre, forresten. Problemet med å tilegne seg informasjon ulovlig (ja, å sjekke noens telefon mot deres kjennskap eller vilje er et lovbrudd, men nok om det) er at du ikke kan bruke denne informasjonen til å beskylde noen for noe som helst. For da kan han nemlig anmelde deg, og juridisk sett er dette et lovbrudd, mens utroskap er et normbrudd. Det er ikke juridisk ulovlig å være utro. Det holder heller ikke vann juridisk å si at "du mistenkte utroskap". Du får straff uansett. Hvis du har bestemt deg for å skille deg, er jeg enig med flere over her, gjør dine forberedelser i stillhet. Så kommuniserer du at du vil skilles (det er 100% legitimt å gjøre) UTEN å fortelle at årsaken er at du har sjekket telefonen hans og tatt han i utroskap. Da får han tro hva han vil, men ingen kan bevise noe som helst. IKKE avslør noe rundt dette. Det er viktig. Ellers er det du som ender opp med svarteper. Endret 26. juli 2024 av isw 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #138 Skrevet 26. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snakker jo ikke om meg selv. Jeg er i et forhold der vi har respekt og tillit og ikke trenger å legge fram bevis for det. Men generelt så kan det som er din beste venn nå bli din fiende i framtiden. Derfor deler man ikke alt av tilganger digitalt. For DET kan man kontrollere. Anonymkode: 5e1c7...143 Kan du ikke heller lage en egen tråd om din usikkerhet ang å bli kontrollert, passord, IT sikkerhet osv? Også si unnskyld til ts for å prøve å gjøre hun den store stygge ulven, når mannen oppførte seg mistenkelig, ikke var ærlig og faktisk var utro, i tillegg med barn i bilde. Det er kun en person her som bør skamme seg og gjort noe galt, og det er mannen til ts. Anonymkode: b45ab...62a 7 1
911 Skrevet 26. juli 2024 #139 Skrevet 26. juli 2024 Jeg fikk skikkelig vondt i magen da jeg leste ditt siste innlegg TS 💔. Som de fleste skriver så gjør dine forberedelser før du slipper bomben. Allier deg med andre; fvk, bank, advokat o.l. for å sikre at du får det du har behov for og krav på. Jeg ville gjort akkurat det samme som deg om jeg mistenkte utroskap, men du trenger/bør kanskje ikke fortelle hvordan du fikk vite om utroskapen. Om han enda nekter kan du sitere noe av samtalene de har hatt. Han kan ikke bevise at du har snoket på telefonen hans. Håper virkelig at det går bra med deg 🧡. Oppdater oss gjerne slik at vi vet du har det bra, også etter at du har fortalt han at du vet. Vi er mange på din side som krysser fingrene for deg. Dette må være en utrolig vond situasjon å være i akkurat nå. 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #140 Skrevet 26. juli 2024 En ex av meg var utro. Jeg sa helt vanlig: jeg tror det er på tide vi går hver vår vei. Han ble jo forskrekket og lurte på hvorfor. Jo i dette forholdet er det fler enn oss to. Og det gidder jeg ikke. Han skjønte ikke hva jeg mente. Så jeg sa du får en sjanse til å fortelle sannheten. Så vokt dine ord. Nei han skjønte fortsatt ikke hva jeg mente. Så jeg fortsatte med tror du virkelig at jeg tar opp dette uten å være 100% sikker på at jeg vet hva du driver med. Og da var han mer opptatt av hvem som har sagt hva. Det fikk han selvsagt ikke vite. Så jeg svarte at det var totalt irrelevant, når jeg vet 100% sikkert hva du driver med. Sorry du fikk en sjanse til å være ærlig. Den sjansen tok du ikke så da er det over. Også sa jeg navnet hennes. Først da ville han intømme ting og fikse forholdet. Men da sa jeg at det var for sent. Han hadde fått sjansen til å fortelle det selv. Og da har du ingen mulighet til å gjenoprette min tilitt til deg. Jeg var ute på et arrangement ei som hadde vært ute etter meg lenge. Og var som en klegg man aldri blir kvitt. La seg etter kjæresten min selvsagt. Jeg var borte på et arrangemt. Og fikk først mange meldinger om at de var observet i byen sammen. Jeg kom hjem og det lukta dame der. I tillegg hadde han byttet på senga og sengetøyet var i vaskemaskinen. Det var første og eneste gang han hadde gjort det på to år. Så det var jo lite å lure på. Men han la det frem som at han hadde gjort det for å glede meg. Jeg hadde foresten byttet på dagen før, så det vsr ingen grunn til å glede meg med det Anonymkode: a0778...9b3 4 5 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå