Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Holder du venninner skjult fra dama di og nekter henne å møte dem?

Anonymkode: f4718...5c5

Jeg snakket generelt om snoking pga mistanke, noe mange her forsvarer 

Anonymkode: 66098...5d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes det er merkelig at så mange synes det er greit å snoke i privatlivet til partner. Om dama hadde vist slike holdninger som jeg ser her, så hadde jeg mistet totalt respekt for henne. Er det bare jeg som har private samtaler med venner og familie? Hvis en venn snakker med meg om noe privat, så er det selvsagt noe som ingen andre skal se, ihvertfall om man er en lojal venn 

Hvis man snoker for å sjekke ut mistanke om utroskap leter man etter kommunikasjon med aktuelle kandidater. Ikke venner av partner som man vet om. Det er jo totalt uinteressant. Man snoker ikke for at man har lyst til å snoke, man snoker for å finne bevis. 

Anonymkode: a403c...b43

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis man snoker for å sjekke ut mistanke om utroskap leter man etter kommunikasjon med aktuelle kandidater. Ikke venner av partner som man vet om. Det er jo totalt uinteressant. Man snoker ikke for at man har lyst til å snoke, man snoker for å finne bevis. 

Anonymkode: a403c...b43

Hvordan vet hun at jeg ikke er utro med en venninne? Så de som snoker ville ikke sett på samtaler med venninner? Høres litt naivt ut 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg snakket generelt om snoking pga mistanke, noe mange her forsvarer 

TS sin mistanke er velbegrunnet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt sjokkert av hvor naive folk er blitt om dagen. Hei når du først og fremst skriver slik du gjør så hadde jeg ALLDRI nølt med og finne ut av sannheten. Jeg har blitt bedratt 2 ganger og snoket fordi min magefølelse mine instinkter og mine følelser prøvde og fortelle meg noe. Og jeg hadde rett. Hver jævla gang. Utrolig mange naive par der ute idag jeg leser faktisk stadig vekk om menn ig kvinner som er notoriske utro i skjul i skoger på ville sex parties. Hjemme hos venninner.  Det er faen meg 2024. Nå har det aldri vært enklere og catche  partneren. Better safe than sorry.

Ikke kast bort livet ditt og nettene på og gruble på hva han driver med. Du er klok bruk og  få ei venninne DU kan stole på eller mamma til og ringe han! Send en sms til mamma så tar du tlf på lydløst slik at Hu. Blir nødt til og ringe han. Da griper du sjansen og går inn på ett rom mens du holder linja og du vil få svaret ditt. Ikke fall for sånn idiotisk naivitet. Nordmenn er så naive at det sjokkerer meg rett og slett. Man har tillit til det motsatte er bevist!!!! :). ALLE vil vite om de lever side om side med trofast partner UANSETT hvor Lykkelig man påstår at man er. 

Desverre men sånn er det. Gjør det. Drit I alle negative omtaler. Er sånne som ender opp skilte gamle grå og når alt er for sent 

Anonymkode: c90ba...044

• Liker 10
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir helt sjokkert av hvor naive folk er blitt om dagen. Hei når du først og fremst skriver slik du gjør så hadde jeg ALLDRI nølt med og finne ut av sannheten. Jeg har blitt bedratt 2 ganger og snoket fordi min magefølelse mine instinkter og mine følelser prøvde og fortelle meg noe. Og jeg hadde rett. Hver jævla gang. Utrolig mange naive par der ute idag jeg leser faktisk stadig vekk om menn ig kvinner som er notoriske utro i skjul i skoger på ville sex parties. Hjemme hos venninner.  Det er faen meg 2024. Nå har det aldri vært enklere og catche  partneren. Better safe than sorry.

Ikke kast bort livet ditt og nettene på og gruble på hva han driver med. Du er klok bruk og  få ei venninne DU kan stole på eller mamma til og ringe han! Send en sms til mamma så tar du tlf på lydløst slik at Hu. Blir nødt til og ringe han. Da griper du sjansen og går inn på ett rom mens du holder linja og du vil få svaret ditt. Ikke fall for sånn idiotisk naivitet. Nordmenn er så naive at det sjokkerer meg rett og slett. Man har tillit til det motsatte er bevist!!!! :). ALLE vil vite om de lever side om side med trofast partner UANSETT hvor Lykkelig man påstår at man er. 

Desverre men sånn er det. Gjør det. Drit I alle negative omtaler. Er sånne som ender opp skilte gamle grå og når alt er for sent 

Hvis han følger etter deg mens du er på tlf og nekter at du ser i den. Da har du desverre svaret ditt. Med en partner skal man dele alt. Sånn er mine regler. Ellers er det rett ut :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vel. Mannen til TS har ingen gyldig grunn til å skjule venninna fra dama si. Dama ønsker å bli kjent med venninna, og mannen sier nei. Fordi venninna er en fjern bekjent. Samtidig som de treffes to ganger i uka. Det er mulig at jeg misforstår norske begrep, men JEG treffer ikke fjerne bekjente to ganger per uke hver uke. 

Mange treffer bekjente/fjerne venner 1-2 ganger i uka, på organisert hobby. Og da kan det vært litt klieint å plutselig be golf/korps/ kor/laiv-venninna hjem for å møte partner. 

Anonymkode: 5eb2a...074

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange treffer bekjente/fjerne venner 1-2 ganger i uka, på organisert hobby. Og da kan det vært litt klieint å plutselig be golf/korps/ kor/laiv-venninna hjem for å møte partner. 

Folk som du treffer hele tiden, er da ingen fjerne bekjente. Han kunne ha løst dette på en annen måte, for eksempel invitere dama og venninna på kaffe ute på kafé. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Folk som du treffer hele tiden, er da ingen fjerne bekjente. Han kunne ha løst dette på en annen måte, for eksempel invitere dama og venninna på kaffe ute på kafé. 

De er bekjente, og et stort sprang  fra å møtes på hobby og utvide bekjentskapet litt, til å plutselig involvere hverandres ektefeller.

AnonymBruker
Skrevet

De er bekjente, og et stort sprang  fra å møtes på hobby og utvide bekjentskapet litt, til å plutselig involvere hverandres ektefeller.

Å la dama hilse på en venn er da ikke å involvere henne i noe. Jeg kjenner mannens venner. Hvorfor ha hemmelige venner, egentlig? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å la dama hilse på en venn er da ikke å involvere henne i noe. Jeg kjenner mannens venner. Hvorfor ha hemmelige venner, egentlig? 

Pleier ikke å presenterer folk jeg nylig har blitt kjent med for hverken partner, familie eller andre venner. Ville ikke kalt det at vennskapet er hemmelig. 

Skrevet
On 7/23/2024 at 6:44 PM, AnonymBruker said:

Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. 

TS 

Anonymkode: 408e5...1ba

Er han utro vil han nok nekte, så lenge han vet at du ikke har noen beviser å slenge frem.

Er han begynt å jobbe mye "overtid" , "trener" han på kveldstid eller har han behov for å stikke ut på kveldene ? Vet du hvor denne dama bor ? Hadde funnet ut det å så hadde jeg tatt turen bort bare for å se om bilen hans står parkert utenfor.. Hadde også tatt turen bort på jobb når han påstår at han jobber overtid bare for å se om virkelig er der, om ikke han er der så kjør bort til henne for å se om han er der.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! 
Jeg spurte han om han var utro og hans forhold til henne. Han nektet og sa at det var kun gjennom hobbyen han kjente henne nå og det at han hadde snakket med henne i telefonen var vedr.  at hun skulle komme inn i samme klubb her i byen. Nå hadde de ingen kontakt utenom de sa hei  når de var på denne hobbyen . Han virket veldig troverdig, men alikevel følte jeg at noe ikke stemte. 
Så jeg gjorde det mange av dere vil dømme meg for: Jeg stod opp på natten og sjekket mobilen hans. Hun ligger under et annet navn på snap og telefon, men ingen tvil om at de har et forhold. 
Har ikke sagt noe enda, tenker ta dette på en voksen måte, tror ikke helt det er sunket inn enda for jeg kjenner meg helt kald. Men, at dette ekteskapet er over, er det ingen tvil om. Han var utro og løy meg rett i ansiktet, faktisk glad jeg sjekket mobilen og fikk det bekreftet.

Føler 110% at det han har gjort er verre svik og tillitsbrudd enn hva jeg gjorde ved  å sjekke mobilen hans. 

Takk for alle støttende svar her inne ❤️

TS 

• Liker 5
  • Hjerte 39
Skrevet

Ryddet for innlegg med oppfordring til/forherligelse av brudd på norsk lov,samt svar til dette.

Chantielle mod.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her! 
Jeg spurte han om han var utro og hans forhold til henne. Han nektet og sa at det var kun gjennom hobbyen han kjente henne nå og det at han hadde snakket med henne i telefonen var vedr.  at hun skulle komme inn i samme klubb her i byen. Nå hadde de ingen kontakt utenom de sa hei  når de var på denne hobbyen . Han virket veldig troverdig, men alikevel følte jeg at noe ikke stemte. 
Så jeg gjorde det mange av dere vil dømme meg for: Jeg stod opp på natten og sjekket mobilen hans. Hun ligger under et annet navn på snap og telefon, men ingen tvil om at de har et forhold. 
Har ikke sagt noe enda, tenker ta dette på en voksen måte, tror ikke helt det er sunket inn enda for jeg kjenner meg helt kald. Men, at dette ekteskapet er over, er det ingen tvil om. Han var utro og løy meg rett i ansiktet, faktisk glad jeg sjekket mobilen og fikk det bekreftet.

Føler 110% at det han har gjort er verre svik og tillitsbrudd enn hva jeg gjorde ved  å sjekke mobilen hans. 

TS 

Jeg visste det. Jeg får virkelig vondt av deg og alt du nå har innsett fordi han har sviktet deg. Men nå kan du endelig føle deg tilfreds med at du har svaret ditt. Det gjør så pokker så jævla vondt at de  som ikke har opplevd det vil noen gang forstå. Men du skal ha for at du nå har fått alle svarene. Alle kortene ligger der. Så nå kan du endelig gå videre med livet ditt. 

Fu c k han. His loss. 

Jeg lever heller ett liv i frihet enn naivitet og bli bedratt i skjul av partneren.  Nå er du fri. 

Du vil komme deg marsjerende ut av dette uansett hva. Kjempe stolt av deg. Lykke til videre. 

husk at du fortjener så mye bedre ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker deg det beste. Det var nok riktig å sjekke i ditt tilfelle. 

Anonymkode: 90325...322

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå gjelder det å være iskald. Ikke hiss deg opp og start en krangel. Forbered deg max før du sier noe, snakk gjerne med en advokat og planlegg så mye du kan.

Når du sier noe så er du helt rolig og nesten uinteressert. Bare si at du vet alt om forholdet og at ekteskapet er over. Du ønsker kun å diskutere det praktiske, ikke noe annet.

Anonymkode: b92e0...b0b

• Liker 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS her! 

TS 

Når en mann ikke ønsker å trygge dama ved å presentere henne for ei venninne, så har han som regel noe å skjule. Man sender heller ikke masse snap med folk man er på "hei" med. Alvorlig talt, hvor dum trodde han ar du var? Det er bra at du fant ut nå og ikke bare blindt stolte på ham. Vi sørger alle på forskjellige måter. Å være kald og logisk er EN måte. Jeg reagerte likedan. Det er også en god måte, siden du kan gjøre overveide, rasjonelle valg ut fra faktiske forhold. Lykke til!

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Dele koder/passord til et eller annet er i seg selv ulovlig? 

DET skrev jeg ikke, jeg skrev BankID. 

Fremmed fugl skrev (3 timer siden):

Nei, selvfølgelig ikke. 

Men det kan være ulovlig på akkurat samme måte som utroskap er ulovlig. Det vil si et brudd mot avtaleretten.

Men syns ditt svar sier mye, hvis du er redd at kona skal svindle deg økonomisk hvis hun har tilgang til de koder du har valgt å beskytte din mobil. 

Jeg er kjerring selv jeg og vi er enige om å ikke dele koder og passord. Vi vil ikke ha den muligheten. Det er ekstremt naivt å tro at det IKKE kan bli utnytta om man deler passord og blir uvenner, det ser man på KG. Man kan være enige og dele med tillit når stemninga er god, men om en kjerring/gubbe blir hevngjerrig så er veien kort til å finne på noe kødd  med full tilgang til partner sine digitale plattformer. 

Anonymkode: 5e1c7...143

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.37):

Vi har vært gift i 17 år og har alltid hatt det fint. 
Siste månedene har han endret seg. Han er ikke så klar for sex, blitt mer opptatt av utseende, har telefonen på lydløs, tar med telefonen overalt, virker litt «fjern». Altså alle de typiske signalene. 
Han fortalte også for ca et halvt år siden at  da han var ute med en kamerat hadde de truffet ei bekjent av kameraten som nettopp var flyttet til byen. Hun hadde hengt med de hele kvelden og hun holdt på med samme type hobby som min mann, så de hadde snakket mye om det. Hun ville begynne i samme klubb som han, så vet han har snakket med han noen ganger på telefonen. 
Vet jo ikke om han er utro eller om det er med henne, men har sterke mistanker. Han er enda mer opptatt av hobbyen sin nå enn tidligere. 
Jeg ønsker ikke ødelegge ekteskapet vårt, men føler samtidig at jeg MÅ vite hva som foregår. Hvordan kan jeg finne det ut, nytter ikke å spør han. 

Stol på magefølelsen du. 

Ikke utenkelig at han er utro. Jeg ville ikke funnet meg i det. Hvor gamle er dere? 

Anonymkode: 4a906...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...