Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blir perfekte ektefeller bedratt i din verden. Ok. Din fornuft trenger ikke være sunn fornuft. 

Anonymkode: 93855...849

Ingen er perfekt. Heller ikke du.

Anonymkode: f4718...5c5

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Privat etterforsker eller få en venninne til å skygge ham litt.

Anonymkode: eb36f...efc

Er ikke dette litt psycho oppførsel?

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan selvfølgleig ikke snoke på han? Hadde dumpa deg lett hvis jeg fant ut du overvåket meg og altså herregud, du har jo null bevis annet enn magefølelse? Alle tegnene du sier kan også være han bare føler seg bedre nå enn før, hva med å heller foreslå litt flere dater, involvere deg i hobbyen hans? Prøve å være en god ektefelle? Det du holder på å begå er et grovt brudd på privatliv.

Anonymkode: 6dea0...ffd

Hadde jeg oppført meg slik som mannen til TS, kunne jeg jo ikke ha blitt sur om kona hadde blitt mistenksom for noe?

Hvorfor i det heletatt å bli sur eller irritert om en ikke har noe å skjule??

Jeg hadde blitt litt smigret jeg!! ;) 

Anonymkode: 4fed5...b40

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (6 minutter siden):

Er ikke dette litt psycho oppførsel?

Tja. Skal mer til for at jeg ville kalle noe psycho.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja. Skal mer til for at jeg ville kalle noe psycho.

Syns det er å synke litt dypt jeg da...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Blir perfekte ektefeller bedratt i din verden. Ok. Din fornuft trenger ikke være sunn fornuft. 

Vi lever alle i den samme verden, og i den blir også gode koner bedratt. 

Anonymkode: 5eb2a...074

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi lever alle i den samme verden, og i den blir også gode koner bedratt. 

Hvis du er ”god” kona med null selvinnsikt blir du kanskje bedratt, ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du er ”god” kona med null selvinnsikt blir du kanskje bedratt, ja. 

Jeg har, såvidt jeg vet, aldri blitt bedratt.  Hvorvidt jeg var god partner for ekser, får de bedømme. Men det er selvsagt ikke så enkelt her på jord at alle som gjør en innsats og er gode mennesker, får det samme tilbake som de gir. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sørg for å ringe moren din/en venninne en kveld du vet at han skal være hjemme en stund, når du har lite batteri på mobiltelefonen. Når mobilen skrur seg av (eller du kan fake at den gjør det) spør du om han kan ringe opp igjen moren din slik at du får sagt hadet. Så må du "tilfeldigvis" på vaskerommet/toalettet o.l. mens du snakker. Så låser du døra, legger på røret, og sjekker telefonen. Dersom han får panikk og hamrer på døra vet du nok allerede svaret, men sørg for håndfaste bevis, så du slipper å lure. Dersom du ikke finner noe måtte du jo "bare akutt på do", og alt er fint. Følg magefølelsen, oppførselen du beskriver er ekstremt mistenksom.

Anonymkode: 964a5...a7d

• Liker 14
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har han grunn til å være utro, ts? Har du noen personlighetstrekk som kan bidra til å en mann kan være utro overfor deg? Til informasjon. Menn som har kvinner som begjærer og respekterer mennene sine er veldig sjelden utro. 

Jeg er en helt vanlig A4 kvinne. 
Jobber, vi har et helt vanlig A4 liv. Lite krangler, snakker godt sammen og har regelmessig sex. 
Hva i alle dager er personlighetstrekk som kan bidra til at en mann kan være utro mot meg? Vil gjerne at du utdyper det. 
TS 

Anonymkode: 408e5...1ba

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Sørg for å ringe moren din/en venninne en kveld du vet at han skal være hjemme en stund, når du har lite batteri på mobiltelefonen. Når mobilen skrur seg av (eller du kan fake at den gjør det) spør du om han kan ringe opp igjen moren din slik at du får sagt hadet. Så må du "tilfeldigvis" på vaskerommet/toalettet o.l. mens du snakker. Så låser du døra, legger på røret, og sjekker telefonen. Dersom han får panikk og hamrer på døra vet du nok allerede svaret, men sørg for håndfaste bevis, så du slipper å lure. Dersom du ikke finner noe måtte du jo "bare akutt på do", og alt er fint. Følg magefølelsen, oppførselen du beskriver er ekstremt mistenksom.

Anonymkode: 964a5...a7d

Herrejesus 🙃🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er en helt vanlig A4 kvinne. 
Jobber, vi har et helt vanlig A4 liv. Lite krangler, snakker godt sammen og har regelmessig sex. 
Hva i alle dager er personlighetstrekk som kan bidra til at en mann kan være utro mot meg? Vil gjerne at du utdyper det. 
TS 

Anonymkode: 408e5...1ba

Hvis alt du skriver er oppriktig sannhet, er det liten fare for å han er utro. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Må sjekke telefonen hans da😀
Kunne du ikke bare tatt dette i tråden som allerede brukes?

Anonymkode: 9a4aa...524

Tar man det skrittet, så er allerede forholdet over. Da er tilliten helt borte, og skal mye til for å endre det 

Anonymkode: 66098...5d8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette stemmer faktisk ikke.

Anonymkode: 3d48a...c4e

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Det spørs helt hvem mannen er. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funnet ut noe, TS?

Anonymkode: eca13...fac

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er utrolig naiv

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han bare er betatt av denne kvinnen uten å ha gjort noe galt?

Å drive med lydopptak, overvåking og å gå inn på mobilen hans synes jeg er over grensen. Hadde prøvd andre ting først. 

Kan du presse litt hardere på å invitere henne til kaffe - eller er det mulighet for å henge med på dette hobbygreiene? Svinge innom tilfeldig?

Kan du foreslå at dere deler posisjon, med en eller annen unnskylding?

En kompis av meg ble tatt fordi han handlet mat på butikken ved elskerinna, og det kom opp på Trumf-sparingen - som jo var felles for dem så strengt tatt ikke snoking, bare ei dame som var opptatt av å følge med på bonuspoeng 😂 

Anonymkode: b3901...d14

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir oppriktig sjokkert over hvor mye fæle mennesker som går rundt her på KG jeg! Det er jo trakkasering og ulovligheter dere oppfordrer til når dere anbefaler overvåking og å lure noen i en felle. Det er seriøst slik min psyko sjalu eks drev og det har jeg arr i sjelen av 20 år etterpå. Hvis dere ikke kan kommunisere, ha tillit og oppføre dere som folk så ta og stikk. Da hjelper det ikke at partner er utro, da er dere ti ganger verre! Fysj og æsj ! 

Anonymkode: 5e1c7...143

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg blir oppriktig sjokkert over hvor mye fæle mennesker som går rundt her på KG jeg! Det er jo trakkasering og ulovligheter dere oppfordrer til når dere anbefaler overvåking og å lure noen i en felle. Det er seriøst slik min psyko sjalu eks drev og det har jeg arr i sjelen av 20 år etterpå. Hvis dere ikke kan kommunisere, ha tillit og oppføre dere som folk så ta og stikk. Da hjelper det ikke at partner er utro, da er dere ti ganger verre! Fysj og æsj ! 

Anonymkode: 5e1c7...143

Men da er løsningen å dumpe partner på mistanke. Ikke klag etterpå at partneren "ikke prøvde nok".

Anonymkode: f4718...5c5

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...