Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klassiske tegn det der.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør han! Du har hørt om kommunikasjon vel? Og sier han nei så må du enten velge å tro på han eller gå din vei. 

Anonymkode: 5e1c7...143

HAhaha de nekter til de blir blå, eksen nekta selv om jeg viste 

Anonymkode: 4cb13...994

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mann hadde nøyaktig samme oppførsel som din. Jeg sjekka telefonen, da jeg ikke regna med å få et ærlig svar. Der fant jeg et nakenbilde tilsendt han fra hans relativt nye venninne som han delte hobby med. 

Anonymkode: 65434...b5f

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg leser ganske glassklare tegn på at han er utro jeg. Var borti noe av det samme med min nå eks gjennom 9 år. Og selv om han ikke innrømmet noe utroskap, så sier magefølelsen min noe helt annet. 

Stol på magefølelsen din ts, den tar sjelden feil... 

Endret av Mardina
  • Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke helt hva du mener? Du mener altså at hvis jeg ikke tar han på fersken, så skal jeg bare leve med mistanken? 
TS

Anonymkode: 408e5...1ba

Nei, men jeg mener at du heller skal gjøre det enn å snoke. Og du har et valg ; om du ikke stoler på han så går din veg, for sannsynligvis kommer ikke tilliten tilbake uansett. Velg å gå eller lev med det du har. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

HAhaha de nekter til de blir blå, eksen nekta selv om jeg viste 

Anonymkode: 4cb13...994

Ja, men da må du bare gjøre et valg da ; stole på han eller ikke og velge om du vil bli eller gå. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han mer borte enn vanlig? Noen mulighet for å overraske han etter hobby?

Anonymkode: b92e0...b0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ha is i magen, prøv å finn ut koden hans eller ta telefonen hans mens han sover og gå på badet med den. Ikke la han vite at du mistenker noe fordi da sletter han garantert alt 

Anonymkode: 29cb7...724

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på hvordan det blir hvis det viser seg at han IKKE er utro? Da vet han at DU ikke stoler på HAN og kanskje han sier at når du ikke stoler på han så gidder ikke han å være i forholdet lenger. Det kan skje. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tenkt på hvordan det blir hvis det viser seg at han IKKE er utro? Da vet han at DU ikke stoler på HAN og kanskje han sier at når du ikke stoler på han så gidder ikke han å være i forholdet lenger. Det kan skje. 

Han kunne ha lett unngått dette ved å la være å hemmeligholde venninna. Han treffer henne to ganger per uke, men hun er ikke nær nok til å bli invitert på en kaffe? Pisspreik. 

Anonymkode: f4718...5c5

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne ha lett unngått dette ved å la være å hemmeligholde venninna. Han treffer henne to ganger per uke, men hun er ikke nær nok til å bli invitert på en kaffe? Pisspreik. 

Dumt å legge skylda på andre syns jeg da. Man må ta ansvar for egne handlinger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dumt å legge skylda på andre syns jeg da. Man må ta ansvar for egne handlinger. 

Selvfølgelig. Det må mannen gjøre. Når han får seg en ny, hemmelig venninne, må han regne med at dama reagerer. Det er ikke menneskerett for en mann i forhold å ha hemmelige venninner.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Har han grunn til å være utro, ts? Har du noen personlighetstrekk som kan bidra til å en mann kan være utro overfor deg? Til informasjon. Menn som har kvinner som begjærer og respekterer mennene sine er veldig sjelden utro. 

Anonymkode: 93855...849

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har han grunn til å være utro, ts? Har du noen personlighetstrekk som kan bidra til å en mann kan være utro overfor deg? Til informasjon. Menn som har kvinner som begjærer og respekterer mennene sine er veldig sjelden utro. 

Bullshit.

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 19
AnonymBruker
Skrevet

Du kan selvfølgleig ikke snoke på han? Hadde dumpa deg lett hvis jeg fant ut du overvåket meg og altså herregud, du har jo null bevis annet enn magefølelse? Alle tegnene du sier kan også være han bare føler seg bedre nå enn før, hva med å heller foreslå litt flere dater, involvere deg i hobbyen hans? Prøve å være en god ektefelle? Det du holder på å begå er et grovt brudd på privatliv.

Anonymkode: 6dea0...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bullshit.

Blir perfekte ektefeller bedratt i din verden. Ok. Din fornuft trenger ikke være sunn fornuft. 

AnonymBruker
Skrevet

Privat etterforsker eller få en venninne til å skygge ham litt.

Anonymkode: eb36f...efc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir perfekte ektefeller bedratt i din verden. Ok. Din fornuft trenger ikke være sunn fornuft. 

Hahhaha

Pwrfwnte ektefeller 

Anonymkode: 88d4f...b4e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. 

TS 

Anonymkode: 408e5...1ba

Sjekk telefonen hans og/eller inviter henne på kaffe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke er fysisk utro, så virker han betatt. Ikke si noe, eller spør han. Han forteller ikke sannheten uansett. Finn ut i smug hva han holder på med. Bestem deg for hva du vil, ordne alt bak ryggen hans viss du vil skilles.

Anonymkode: e65b1...0d9

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...