Gå til innhold

Mistenker at mannen er utro, hvordan finne det ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg blir oppriktig sjokkert over hvor mye fæle mennesker som går rundt her på KG jeg! Det er jo trakkasering og ulovligheter dere oppfordrer til når dere anbefaler overvåking og å lure noen i en felle. Det er seriøst slik min psyko sjalu eks drev og det har jeg arr i sjelen av 20 år etterpå. Hvis dere ikke kan kommunisere, ha tillit og oppføre dere som folk så ta og stikk. Da hjelper det ikke at partner er utro, da er dere ti ganger verre! Fysj og æsj ! 

Anonymkode: 5e1c7...143

Enig, overvåkning og avlytting er helt på tryne. Men å sjekke noen sin telefon, når magefølelsen er dårlig og alt tyder på utroskap, det går an synes jeg. Hadde ikke jeg gjort det hadde jeg aldri oppdaga hva mon eks holdt på med 

Anonymkode: 65434...b5f

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig, overvåkning og avlytting er helt på tryne. Men å sjekke noen sin telefon, når magefølelsen er dårlig og alt tyder på utroskap, det går an synes jeg. Hadde ikke jeg gjort det hadde jeg aldri oppdaga hva mon eks holdt på med 

Disse utro menneskene ønsker selvfølgelig å få pule rundt i fred, derfor vil de at du bare skal stooooole på dem. 

Anonymkode: f4718...5c5

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du synes det er helt på trynet å lytte på en annen persons samtale, men helt ok å lese den?

Det er jo egentlig ikke noe vesentlig forskjell på overvåking, avlytting og å sjekke mobilen - det er samme sak. 

Anonymkode: b3901...d14

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du synes det er helt på trynet å lytte på en annen persons samtale, men helt ok å lese den?

Det er jo egentlig ikke noe vesentlig forskjell på overvåking, avlytting og å sjekke mobilen - det er samme sak. 

Men da dumper vi dere kun på mistanke, når dere oppfører dere rart og får dere hemmelige venninner. Problemet løst. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men da dumper vi dere kun på mistanke, når dere oppfører dere rart og får dere hemmelige venninner. Problemet løst. 

Oss? Jeg har aldri vært utro, men er du så psycho så er du velkommen til å dumpe meg, for det der vil jeg ikke være sammen med.

Får jeg ikke ha venninner engang...... jeg er heterofil kvinne altså.

Du er jo prima eksempel på en som ser spøkelser på høylys dag og bare mistror alle, det er pga sånne som deg at det å gå etter magefølelse er et dårlig argument. Personer som er sykelig sjalu, kvinner som hater menn, folk som tror at alle som liker å ha litt privatliv er utro osv osv, vil jo alltid ha en dårlig magefølelse. Fordi du har psykiske problemer og ikke burde være i et forhold.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Oss? Jeg har aldri vært utro, men er du så psycho så er du velkommen til å dumpe meg, for det der vil jeg ikke være sammen med.

Får jeg ikke ha venninner engang...... jeg er heterofil kvinne altså.

Du er jo prima eksempel på en som ser spøkelser på høylys dag og bare mistror alle, det er pga sånne som deg at det å gå etter magefølelse er et dårlig argument. Personer som er sykelig sjalu, kvinner som hater menn, folk som tror at alle som liker å ha litt privatliv er utro osv osv, vil jo alltid ha en dårlig magefølelse. Fordi du har psykiske problemer og ikke burde være i et forhold.

Eller eksempel på ei som har blitt grovt bedratt flere ganger. Med slike "venninner". 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller eksempel på ei som har blitt grovt bedratt flere ganger. Med slike "venninner". 

Ja, og det har du tatt skade av. Du tror jeg - en heterofil, singel kvinne som aldri har vært utro i mitt liv - er en mann som er utro bare basert på at jeg forsvarer retten til et privatliv. 

Du bør ordne opp i dine problemer før du blir sammen med en stakkars jævel igjen, som må bøte for syndene til din eks. Jeg er ikke engang sikker på at du tror på at jeg er kvinne engang, så mistroisk som du er. 

Som sagt, prima eksempel på hvorfor dårlig magefølelse er et elendig argument, din magefølelse mot meg er jo totalt feil, du har den som default på alle.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og det har du tatt skade av. Du tror jeg - en heterofil, singel kvinne som aldri har vært utro i mitt liv - er en mann som er utro bare basert på at jeg forsvarer retten til et privatliv. 

Du bør ordne opp i dine problemer før du blir sammen med en stakkars jævel igjen, som må bøte for syndene til din eks. Jeg er ikke engang sikker på at du tror på at jeg er kvinne engang, så mistroisk som du er. 

Som sagt, prima eksempel på hvorfor dårlig magefølelse er et elendig argument, din magefølelse mot meg er jo totalt feil, du har den som default på alle.

Jeg driter i hvilket kjønn du er. Er gift med en herlig mann som ikke har hemmelige venninner, lyver eller flørter med alle han ser. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, utroskap er ikke privatliv.

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier «sjekk telefonen», tenker dere alle har PIN-koden til partner sin telefon? 

Anonymkode: 2296b...411

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forresten, utroskap er ikke privatliv.

Privatliv er heller ikke utroskap....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.37):

Vi har vært gift i 17 år og har alltid hatt det fint. 
Siste månedene har han endret seg. Han er ikke så klar for sex, blitt mer opptatt av utseende, har telefonen på lydløs, tar med telefonen overalt, virker litt «fjern». Altså alle de typiske signalene. 
Han fortalte også for ca et halvt år siden at  da han var ute med en kamerat hadde de truffet ei bekjent av kameraten som nettopp var flyttet til byen. Hun hadde hengt med de hele kvelden og hun holdt på med samme type hobby som min mann, så de hadde snakket mye om det. Hun ville begynne i samme klubb som han, så vet han har snakket med han noen ganger på telefonen. 
Vet jo ikke om han er utro eller om det er med henne, men har sterke mistanker. Han er enda mer opptatt av hobbyen sin nå enn tidligere. 
Jeg ønsker ikke ødelegge ekteskapet vårt, men føler samtidig at jeg MÅ vite hva som foregår. Hvordan kan jeg finne det ut, nytter ikke å spør han. 

Anonymkode: 408e5...1ba

Det er allerede ødelagt når du har startet mistanken. Hvorfor på død og liv plage deg selv og han med dette. Bare kutt ut forholdet.

Anonymkode: fd505...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er allerede ødelagt når du har startet mistanken. Hvorfor på død og liv plage deg selv og han med dette. Bare kutt ut forholdet.

Dette er noe av de dummeste folk kan si, helt uten kontakt med det virkelig liv mennesker lever. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Stol på instinktene dine. Varsellampene blinker kraftig her. Sjansen for at han IKKE er utro, er tilstede, men den tror jeg er liten. Sorry💙

Sjekk ut denne, hun har hjulpet meg. (gjelder dating men prinsippene er de samme)

https://youtu.be/vSY3OGoBOdI?si=NM3NM2Ttb29Pk7I0

Endret av Mayer
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men da er løsningen å dumpe partner på mistanke. Ikke klag etterpå at partneren "ikke prøvde nok".

Det er det bare en part som taper på, og det er den som forlater partner pga mistanke som ikke stemmer, for en kvinne som viser slike sider er det best å bli kvitt så fort som mulig

Anonymkode: 66098...5d8

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Seriøst? Skal man forlate lange samliv med barn, fordi man får en vond magefølelse? 
Jeg sjekket mobilen. Jeg gir blaffen i at folk synes det er over streken. Jeg har aldri i vårt forhold sjekket mobilen hans før han gav meg (god grunn) til å tro at noe var galt. Han benektet alt, og ville ikke snakke om temaet. Jeg fant ut at han hadde løyet, og han måtte til slutt legge kortene på bordet. Jeg har nå en ro i det å vite, og vi kan jobbe utifra det. Vi har ingen av oss noe ønske om å avslutte ekteskapet.

Anonymkode: f7913...71c

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.44):

Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. 

TS 

Anonymkode: 408e5...1ba

👍Lurt. Begynn å skriv ned ting "som ikke stemmer", men ikke la han skjønne at du mistenker noe. 

Utro folk lyver massevis. Problemet med løgner er at det er vanskelig å huske hva man har løyet om. Mye lettere å huske det som er sant. 

Ja, kanskje er det kun noen tilfeldigheter, men hvis han er en mann som elsker deg, så vil han skjønne hvorfor hans adferd har gjort deg utrygg og kommer å prøve å skape tillit den dag du konfronterterer han. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dere som sier «sjekk telefonen», tenker dere alle har PIN-koden til partner sin telefon? 

Trodde faktisk dette var vanlig? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare en part som taper på, og det er den som forlater partner pga mistanke som ikke stemmer, for en kvinne som viser slike sider er det best å bli kvitt så fort som mulig

Anonymkode: 66098...5d8

Selvfølgelig er det mye bedre med en kvinne som godtar at mannen har hemmelige venninner han er betatt av. Veldig behagelig for mannen.

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei, men du trenger ikke pinkode for å sjekke? De fleste har jo telefonene sine på med strøm. 

Anonymkode: 415c6...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...