AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Vi har vært gift i 17 år og har alltid hatt det fint. Siste månedene har han endret seg. Han er ikke så klar for sex, blitt mer opptatt av utseende, har telefonen på lydløs, tar med telefonen overalt, virker litt «fjern». Altså alle de typiske signalene. Han fortalte også for ca et halvt år siden at da han var ute med en kamerat hadde de truffet ei bekjent av kameraten som nettopp var flyttet til byen. Hun hadde hengt med de hele kvelden og hun holdt på med samme type hobby som min mann, så de hadde snakket mye om det. Hun ville begynne i samme klubb som han, så vet han har snakket med han noen ganger på telefonen. Vet jo ikke om han er utro eller om det er med henne, men har sterke mistanker. Han er enda mer opptatt av hobbyen sin nå enn tidligere. Jeg ønsker ikke ødelegge ekteskapet vårt, men føler samtidig at jeg MÅ vite hva som foregår. Hvordan kan jeg finne det ut, nytter ikke å spør han. Anonymkode: 408e5...1ba 10
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Må sjekke telefonen hans da😀. Kunne du ikke bare tatt dette i tråden som allerede brukes? Anonymkode: 9a4aa...524 4 4
NiceOrNothing Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært gift i 17 år og har alltid hatt det fint. Siste månedene har han endret seg. Han er ikke så klar for sex, blitt mer opptatt av utseende, har telefonen på lydløs, tar med telefonen overalt, virker litt «fjern». Altså alle de typiske signalene. Han fortalte også for ca et halvt år siden at da han var ute med en kamerat hadde de truffet ei bekjent av kameraten som nettopp var flyttet til byen. Hun hadde hengt med de hele kvelden og hun holdt på med samme type hobby som min mann, så de hadde snakket mye om det. Hun ville begynne i samme klubb som han, så vet han har snakket med han noen ganger på telefonen. Vet jo ikke om han er utro eller om det er med henne, men har sterke mistanker. Han er enda mer opptatt av hobbyen sin nå enn tidligere. Jeg ønsker ikke ødelegge ekteskapet vårt, men føler samtidig at jeg MÅ vite hva som foregår. Hvordan kan jeg finne det ut, nytter ikke å spør han. Anonymkode: 408e5...1ba Hvis dette er en dame han nevner med ujevne mellomrom , og som han har en felles hobby som..: neste gangen det passer sånn , be han invitere henne på kaffe , hjem til dere .Det hadde vertfall vært naturlig for meg å gjøre, hvis min mann hadde fått en ny «kamerat» som var ny-innflyttet . 13 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Spør han! Du har hørt om kommunikasjon vel? Og sier han nei så må du enten velge å tro på han eller gå din vei. Anonymkode: 5e1c7...143 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spør han! Du har hørt om kommunikasjon vel? Og sier han nei så må du enten velge å tro på han eller gå din vei. Anonymkode: 5e1c7...143 Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. TS Anonymkode: 408e5...1ba 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Hvis dette er en dame han nevner med ujevne mellomrom , og som han har en felles hobby som..: neste gangen det passer sånn , be han invitere henne på kaffe , hjem til dere .Det hadde vertfall vært naturlig for meg å gjøre, hvis min mann hadde fått en ny «kamerat» som var ny-innflyttet . Jeg sa det en gang at hun kunne jo gjerne komme hit til oss, men han sa han kjente henne ikke så godt, så det ville virke rart. Men, vet jo de treffes hvertfall to ganger i uken og enkelte helger også pga deres felles hobby. TS Anonymkode: 408e5...1ba
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. TS Anonymkode: 408e5...1ba Da må du overgå han i å være kjip ved å snoke da. Fatter ikke at folk faller så dypt, de mister min respekt. Du får aldri vite det 100 prosent sikkert hvis du ikke tar han på fersk gjerning. Hvorfor gidde gjøre livet sitt så miserabelt? Anonymkode: 5e1c7...143 3 4
NiceOrNothing Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sa det en gang at hun kunne jo gjerne komme hit til oss, men han sa han kjente henne ikke så godt, så det ville virke rart. Men, vet jo de treffes hvertfall to ganger i uken og enkelte helger også pga deres felles hobby. TS Anonymkode: 408e5...1ba Bli me han på hobbyen engang ? Hvis de treffes to ganger i uken, inkl helger OG ringer hverandre , kjenner de jo hverandre godt . 13 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da må du overgå han i å være kjip ved å snoke da. Fatter ikke at folk faller så dypt, de mister min respekt. Du får aldri vite det 100 prosent sikkert hvis du ikke tar han på fersk gjerning. Hvorfor gidde gjøre livet sitt så miserabelt? Anonymkode: 5e1c7...143 Skjønner ikke helt hva du mener? Du mener altså at hvis jeg ikke tar han på fersken, så skal jeg bare leve med mistanken? TS Anonymkode: 408e5...1ba 7
Snublefot62 Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Det er to måter å finne ut av dette på. Det første er at han innrømmer det. Det andre er å ta han på fersken. Det finnes ikke noe alternativ. 8 1
NiceOrNothing Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du mener? Du mener altså at hvis jeg ikke tar han på fersken, så skal jeg bare leve med mistanken? TS Anonymkode: 408e5...1ba Klart du må snoke . Enten spørre eller etterforske . Det er menneskelig å søke svar / visshet . 4 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 Mange dårlige tegn her. Jeg hadde sjekket telefonen. Ingen grunn til at meldinger mellom ham og den kvinnen skal være hemmelige. Dersom han ikke har en troverdig forklaring på sin oppførsel, må du finne det ut selv. Slik jobber faktisk politiet også. Først spør de, så sjekker de. Han endrer mye, får veninne, vil ikke du skal treffe henne, vel, da må han regne med at du tar saken i egne hender. Regner med du har innsyn i alt annet i hans liv, og dette angår faktisk deg. Anonymkode: 3d48a...c4e 10 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 Sjekk snapscore, om den går veldig mye opp i forhold til hva den pleier, så er det mistenksomt. Sjekk på TikTok, søk opp cheating howtocatchacheater osv, masse gode tips man kan få tak i der. https://spygadgets.no/blogg-om-overvakning-avlytting/effektive-verktoy-for-avslore-utroskap Anonymkode: 062c4...9a0 3 1
Snublefot62 Skrevet 23. juli 2024 #15 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange dårlige tegn her. Jeg hadde sjekket telefonen. Ingen grunn til at meldinger mellom ham og den kvinnen skal være hemmelige. Dersom han ikke har en troverdig forklaring på sin oppførsel, må du finne det ut selv. Slik jobber faktisk politiet også. Først spør de, så sjekker de. Han endrer mye, får veninne, vil ikke du skal treffe henne, vel, da må han regne med at du tar saken i egne hender. Regner med du har innsyn i alt annet i hans liv, og dette angår faktisk deg. Anonymkode: 3d48a...c4e Og hva om han skjuler kommunikasjonen via ei nettside eller separat telefon?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #16 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet at om jeg spør, så vil han garantert si nei. Jeg ønsker ikke å si noe før jeg vet 100% sikkert at han er utro. TS Anonymkode: 408e5...1ba Før du graver: Vit hva konsekvensene er og hva du ønsker gjøre med det. Om du IKKE ønsker skilles/dumpes, så er det bedre å si ærlig at du ikke ønsker diskutere - du har en dårlig magefølelse her angående X. Om han ønsker fortsette forholde så avslutte mens leken er god. Om du vil skilles dersom utro: Finn ut av passord på telefon, ta telefonen i et uoppmerksomt øyeblikk og sjekk det som kan sjekkes. Anonymkode: 03721...954 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Skrevet 23. juli 2024 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Og hva om han skjuler kommunikasjonen via ei nettside eller separat telefon? Han tviholder jo på telefonen sin. Anonymkode: 3d48a...c4e
Snublefot62 Skrevet 23. juli 2024 #18 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han tviholder jo på telefonen sin. Anonymkode: 3d48a...c4e Fin avledning.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #19 Skrevet 23. juli 2024 Han er garantert utro Anonymkode: eca13...fac 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #20 Skrevet 23. juli 2024 Enig, dette er så glassklart som det kan få blitt. Anonymkode: eeaa6...50a 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå