Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst å investere i en sånn en. Men så lurer jeg på om noen har erfaringer med denne? Hvordan er lyden og batterilevetiden? Er det mye problem med den? Altså, blir den lett ødelagt eller henger seg opp?

Kjempetakknemlig for raske svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oj, visste ikke at det jeg skrev tidligere ble registrert (nettverket datt ut). Beklager. Da ble det to av samme innlegget, og det var ikke meningen. ;)

Endret av Lanalia
Skrevet

Jeg har bare hatt min i et par uker, kjøpte den etter at jeg drepte min ipod mini nr.2. Jeg elsker den, men om jeg ikke hadde vært så hektet på designet ville jeg nok vurdert et annet merke. Ipodene er veldig ømfintlige, spesielt klikkehjulet.

Om du kjøper en, så kjøp for all del en veske i samme slengen. Har ventet et par uker på min (bestilte fra apples webstore), og har allerede fått noen stygge riper i skjermen. :frustrert:

Lyden er utmerket hvis du kjøper gode høretelefoner, de som følger med ipodene er grufulle. Batterilevetiden er bra hvis du spiller musikk, men litt kort når du spiller av video.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Ja, jeg er klar over det. Har hatt iPod clickwheel før, og den har jo blitt ødelagt ganske raskt. En gang mistet jeg den ned i bakken, og va var det gjort gitt ;) Hehe, men jeg fikk jo ny da. Men likevel håpte jeg bare at iPod Videoen har blitt forbedret, med tanke på at den låser seg ofte osv. Så det gjenstår bare å se. Nå har jeg bestilt :) Videoen kommer jeg sikkert ikke til å bruke noe av likevel..bare jeg får musikken min jeg.

Har du noen bra hodetelefoner å anbefale i samme slengen?

Skrevet

Vel, min har ikke hengt seg opp enda. :) Og har allerede fått seg en tur i asfalten uten større skader. :sjenert: Hvordan i all verden greide du å få ordnet en ny en når du mistet den i bakken? Det går jo ikke på garantien?

Når det gjelder høretelefoner kommer det jo litt an på hva du liker, earplugs eller headset. Selv sverger jeg til Koss Porta Pro, mens min bedre halvdel (som er musikkfreak) mener at disse disse er de beste.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd! Har lagt på en beskyttende film (som vistnok er utviklet for å beskytte militærhelikoptre mot ørkensand), slik at det ikke blir noen riper på den. Glimrende å kunne se film på toget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...