AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Lurer på om disse produkta er tilgjengelige for folk som bare såvidt vet hva de gjør...sånn som meg. Anonymkode: c1e28...9b3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på om disse produkta er tilgjengelige for folk som bare såvidt vet hva de gjør...sånn som meg. Anonymkode: c1e28...9b3 Sa du at du har spurt Fru Google? Anonymkode: a94f4...5df
bvp Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Isopropanol får du både på Biltema og Clas Ohlsson, vet ikke om du får Lanolin der men de har i all fall på Felleskjøpet i forpakning fra sprayboks til 19 liter. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sa du at du har spurt Fru Google? Anonymkode: a94f4...5df Hun ga meg håndsprit som resultat som ikke er det samme. FluidFilm er en merkevare, jeg ser etter offbrand. bvp skrev (1 time siden): Isopropanol får du både på Biltema og Clas Ohlsson, vet ikke om du får Lanolin der men de har i all fall på Felleskjøpet i forpakning fra sprayboks til 19 liter. Tusen takk! Dét var det norske ordet, altså - kjekt! Anonymkode: c1e28...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Kjell og Co har inne, men du må innom fysisk butikk selges ikke over nett. Anonymkode: 151e5...f9a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 Ut av sortimentet på Biltema, viser det seg. Kjøper rødsprit istdf. Må vel funke for å rense skitne mekaniske gir? Anonymkode: c1e28...9b3
bvp Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ut av sortimentet på Biltema, viser det seg. Kjøper rødsprit istdf. Må vel funke for å rense skitne mekaniske gir? Anonymkode: c1e28...9b3 Til mekaniske gir kan du sikkert bruke Brakleen fra CRC eller en annen bremserens fra en annen produsent, fungerer minst like bra. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #8 Skrevet 24. juli 2024 Dette er isopropyl alkohol, isoprapanol, eller blåsprit. https://www.clasohlson.com/no/Blåtind-blårens-isopropanol,-1-liter/p/41-2920 Denne selges overalt men er tilsatt blåfarge og smaktilsetning sånn at ingen skal finne på å drikke det, det er giftig. Dette er biligst og enklest form for isoprapanol å få kjøpt i Norge. En liten hemmelighet er, at står det i lyset i gjennomsiktig plastkontieiner (slik som det selger i), mister den sin blåfarge over tid og snart er bare helt klar isoprapanol. Anonymkode: 55647...f05 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #9 Skrevet 24. juli 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Dette er isopropyl alkohol, isoprapanol, eller blåsprit. https://www.clasohlson.com/no/Blåtind-blårens-isopropanol,-1-liter/p/41-2920 Denne selges overalt men er tilsatt blåfarge og smaktilsetning sånn at ingen skal finne på å drikke det, det er giftig. Dette er biligst og enklest form for isoprapanol å få kjøpt i Norge. En liten hemmelighet er, at står det i lyset i gjennomsiktig plastkontieiner (slik som det selger i), mister den sin blåfarge over tid og snart er bare helt klar isoprapanol. Anonymkode: 55647...f05 Vel å merke med brekningsmiddel i.. 😂 Anonymkode: 56064...4ff 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #10 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er isopropyl alkohol, isoprapanol, eller blåsprit. https://www.clasohlson.com/no/Blåtind-blårens-isopropanol,-1-liter/p/41-2920 Denne selges overalt men er tilsatt blåfarge og smaktilsetning sånn at ingen skal finne på å drikke det, det er giftig. Dette er biligst og enklest form for isoprapanol å få kjøpt i Norge. En liten hemmelighet er, at står det i lyset i gjennomsiktig plastkontieiner (slik som det selger i), mister den sin blåfarge over tid og snart er bare helt klar isoprapanol. Anonymkode: 55647...f05 Dere er så gode, takk for alle råd! 120 kr/l er stivt. Bremserens har jeg, @bvp. Bedre egna enn rødsprit? Anonymkode: c1e28...9b3
bvp Skrevet 24. juli 2024 #11 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er så gode, takk for alle råd! 120 kr/l er stivt. Bremserens har jeg, @bvp. Bedre egna enn rødsprit? Anonymkode: c1e28...9b3 Jeg synes Brakleen er helt ypperlig, bare sprayer på rikelig så renner skitten av, trenger egentlig ikke børste en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #12 Skrevet 25. juli 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Vel å merke med brekningsmiddel i.. 😂 Anonymkode: 56064...4ff ja du kan fortsatt ikke drikke den 😅 Anonymkode: 55647...f05
Merlin Skrevet 25. juli 2024 #13 Skrevet 25. juli 2024 Fluidfilm er sauefett og fungerer veldig bra. Noe tilsvarende på Biltema eller Jula finnes ikke. Men Biltema har forskjellige rustbehandlingsprodukter fks tynnflytende hulromsolje . Tidligere brukte jeg det og blandet i hydraulikkolje med godt resultat. Hva skal du bruke det til ?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #14 Skrevet 25. juli 2024 Merlin skrev (4 timer siden): Fluidfilm er sauefett og fungerer veldig bra. Noe tilsvarende på Biltema eller Jula finnes ikke. Men Biltema har forskjellige rustbehandlingsprodukter fks tynnflytende hulromsolje . Tidligere brukte jeg det og blandet i hydraulikkolje med godt resultat. Hva skal du bruke det til ? Kjøpte Fluidfilm på Felleskjøpet. Det var for å behandle støtdempertoppene i en Leaf før jeg satt på noen sugekopper. Klassisk sted for rust i den type Nissan-biler. Anonymkode: c1e28...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå