Gå til innhold

Mistet lyst, men har lyst til å ha lyst😪

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei dame på 45år, samboer med verdens deiligste mann og vi har mye sex. Men jeg merker markant nedgang i lysten de 2 siste månedene. Litt bakgrunn: vi har vært sammen i 5 år, da hadde jeg akkurat gått ut fra et trygt og godt ekteskap, men det hadde vært ganske labert på sexfronten i flere år. Da jeg traff samboeren min blomstret sexlivet, langt over normalt, tror jeg. Vi hadde sex hele tiden og utforsket mye. 

Jeg har hatt spiral i mange år, så vet ikke om det er overgangsalder da jeg ikke har menstruasjon. 

Er det noen prøver jeg kan ta hos legen som kan forklare hvorfor lysten har blitt mindre?

Vi har sex nesten daglig, men det tar mye lenger tid enn tidligere før jeg er med og tent. Har så lyst til å ha skikkelig lyst igjen..

Anonymkode: 1a84e...576

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fordi spenningen er borte. 

Tror jeg 

Anonymkode: 147fc...483

AnonymBruker
Skrevet

Overgangsalder, dessverre.

Her gikk det fra å ha sex hver dag til å ha sex 1 gang i måneden

Anonymkode: e9957...8d8

AnonymBruker
Skrevet

Men kan man ikke ra noe hormontilsudd hvis det er overgangsalder?

Anonymkode: 1a84e...576

Skrevet

Du kan fint ta det opp med legen. 🙂

Kjenner ønsket om å ha lyst til å ha lyst. 💜 For meg skjer det enten når vi ikke har hatt sex på en stund (les: det skjer litt andre ting i livet) eller når sexen blir for mye rutine.

Hvis vi ikke har hatt sex på en stund, kan lysten min være treg å få i gang igjen. Da hjelper det mye at han snakker mitt kjærlighetsspråk.

Hvis sexen har blitt rutine, ja, da hjelper det å finne på noe gøy/annerledes/nytt innimellom. Rutinesex er godt - det er tross alt sex vi har hatt mange ganger og derfor er blitt veldig gode på - men hvis det bare blir rutine, ja, da begynner jeg å kjede meg. Da går jeg på nettet og leter etter noe gøy vi kan prøve (hvis jeg selv er gått tom for ideer).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...