Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, var på UL i går 13+1, hun sa at det var veldig vanskelig å se men at om hun måtte si noe så ville hun trodd gutt. Jeg føler på nub teori ser det ut som en jente, men om man ser mellom beina ser det ut som gutt eller? Er akkurat samme hvilket kjønn det blir denne gangen da jeg har både gutt og jente fra før av, synes bare det er spennende❤️ Hva tenker dere? Det siste bilde er mellom beina 

IMG_7936.jpeg

IMG_7935.jpeg

IMG_7937.jpeg

Anonymkode: d08d7...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker gutt. 

Anonymkode: 21d25...778

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker gutt.. Men før uke 15 er det egentlig ikke sikkert uansett hva man ser sånn sett..

Anonymkode: 9637f...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, var på UL i går 13+1, hun sa at det var veldig vanskelig å se men at om hun måtte si noe så ville hun trodd gutt. Jeg føler på nub teori ser det ut som en jente, men om man ser mellom beina ser det ut som gutt eller? Er akkurat samme hvilket kjønn det blir denne gangen da jeg har både gutt og jente fra før av, synes bare det er spennende❤️ Hva tenker dere? Det siste bilde er mellom beina 

IMG_7936.jpeg

IMG_7935.jpeg

IMG_7937.jpeg

Anonymkode: d08d7...79c

Ei jente som skal identifisere seg som gutt.

Evt. en hermafroditt

Anonymkode: daece...62f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller mot gutt.

Anonymkode: 693a7...ca6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gutt

Anonymkode: e44d5...18f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt for tidlig å si. Min hadde også sånn utstikker mellom beina i uke 13. Det var fordi kjønnsorganene var hovent. Jeg har altså en jente 

Anonymkode: 1aaed...337

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...