AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei, var på UL i går 13+1, hun sa at det var veldig vanskelig å se men at om hun måtte si noe så ville hun trodd gutt. Jeg føler på nub teori ser det ut som en jente, men om man ser mellom beina ser det ut som gutt eller? Er akkurat samme hvilket kjønn det blir denne gangen da jeg har både gutt og jente fra før av, synes bare det er spennende❤️ Hva tenker dere? Det siste bilde er mellom beina Anonymkode: d08d7...79c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Tenker gutt.. Men før uke 15 er det egentlig ikke sikkert uansett hva man ser sånn sett.. Anonymkode: 9637f...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, var på UL i går 13+1, hun sa at det var veldig vanskelig å se men at om hun måtte si noe så ville hun trodd gutt. Jeg føler på nub teori ser det ut som en jente, men om man ser mellom beina ser det ut som gutt eller? Er akkurat samme hvilket kjønn det blir denne gangen da jeg har både gutt og jente fra før av, synes bare det er spennende❤️ Hva tenker dere? Det siste bilde er mellom beina Anonymkode: d08d7...79c Ei jente som skal identifisere seg som gutt. Evt. en hermafroditt Anonymkode: daece...62f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Jeg heller mot gutt. Anonymkode: 693a7...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 Alt for tidlig å si. Min hadde også sånn utstikker mellom beina i uke 13. Det var fordi kjønnsorganene var hovent. Jeg har altså en jente Anonymkode: 1aaed...337 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå