AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg gikk fra et grusomt forhold, etter mange år med isolasjon og mistet mange venner for han fikk meg til å gå mot min egen familie og venner. Jeg synes det er så ensomt nå. Hvordan kan jeg finne venner? Tar kontakt med gamle venner og ingen har tid å møte meg.... Anonymkode: 00e9c...735 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Har du en hobby du kan bruke for å møte folk? J Anonymkode: a4fd9...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Del Skrevet 23. juli 2024 Så bra du gikk, selv om det har kostet. Jeg tenker at du ikke må stresse. Vennskap tar tid, så ikke bli deprimert ❤️ Du må bli med på nye arenaer hvor du kan treffe folk. Hvis du har pleid å stå over lønningspilsen, så bli med nå. Hva med idrett, crossfit, kor eller frivillighet? Anonymkode: 3d80d...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #4 Del Skrevet 24. juli 2024 Det er ferie nå og mange har nok planer. Ta kontakt igjen i august og vær ærlig på situasjonen. Så skal du nok se at du får noen venner tilbake. Anonymkode: 94614...105 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. juli 2024 #5 Del Skrevet 24. juli 2024 Du må gi det litt tid 💚 Kan du prøve å gjenoppta noen gamle vennskap? En nær meg mistet mange når du gikk fra mannen sin for rundt 40år siden. Det var ikke passende å skille seg. Livet kantet for flere etterhvert, som det jo ofte gjør igjennom livet, og da fant de tilbake til den jeg er nær med, som tok opp igjen kontakten. Litt annen historie (var vold der også da), men hender det er en åpen dør, der en tror det er låst helt igjen. 💚 Ellers vil jeg også anbefale deg å engasjere deg i ting. Røde kors, Blåkors, Dnt, kor, dans (f.eks svingkurs eller salsakurs), orientering, språkkafé, kultur på biblioteket, idrett, osv osv. Det finnes enormt med muligheter, særlig om en bor litt mer sentralt. Det finnes også grupper på Facebook beregnet for å bli kjent med nye, og gjerne med lokale treff, og det finnes en egen kategori her på forumet for det samme. Godt du kom meg bort. Det er tøft, men du er tøffere 💪🏻💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå