Gå til innhold

Bytte av sokke type?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da har jeg kjøpt masse sokker av typen som gen z mener er kult. Jeg kaster ikke ankel sokkene av den grunn, men nå har jeg litt andre sokker for variasjon. Og fordi når noe er mote er som regel utvalget bedre.

Flere millenials som har sverget til ankel sokker som nå har kjøpt inn gen z sokker? Altså høye sokker/ tennis sokker.

Anonymkode: c9cea...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja! Ankelsokker er stygge og jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke byttet til tennissokker før.

Elsker høye sokker

Anonymkode: 70a43...5f5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare vanlige sokker, og de er veldig behagelige på. 

Anonymkode: 7f6b1...516

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri forstått poenget med ankelsokker, og har derfor aldri brukt sånne heller. Å bruke noe bare fordi det er mote, sluttet jeg med etter tenårene.

Anonymkode: 3b066...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aldri forstått poenget med ankelsokker, og har derfor aldri brukt sånne heller. Å bruke noe bare fordi det er mote, sluttet jeg med etter tenårene.

Anonymkode: 3b066...868

Poenget: Blir mindre varmt jo mindre av benet som er tildekket, samtidig som man unngår gnagsår som mange av oss får når vi går barbent i sko.

Anonymkode: 74fca...483

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte aldri med ankelsokker 😃. Veldig sjelden at jeg bruker sokker om sommeren.

Anonymkode: 6d87e...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bruker både ankelsokker og vanlige sokker, avhengig av antrekket ellers. Kjoler, skjørt og shorts = ankelsokker. Bukser = vanlige sokker.

Lar meg ikke diktere av yngre generasjoner.

Anonymkode: 9ff6c...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvilke ankelsokker folk kjøper når de ikke finner de behagelige 🤔 

Jeg bruker sokker fordi jeg trenger/ønsker sokker. Hva som er på mote er ett fett. Godt med treningssokker i løpeskoene, for både svette, og unngå gnagsår for å noe, men kan få gnagsår lettere i andre sko også uten sokker. 

Jeg bruker en del skjørt og kjoler, og sokker til midt på leggen og et skjørt som slutter rett over er ikke så pent. Det kan styles fint, men skal ikke påstå jeg er så god på det. Knestrømper er litt lettere i de kaldere månedene. 

Sokker er som andre plagg, vi har ulike varianter til ulikt formål. Jeg hadde ikke droppet å gå i kortermet fordi det ikke var in, og jeg velger ikke lengden på sokkene etter moten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var i et større sommerselskap i går, der var det helt tydelig, ankelsokker ble brukt av de fra sent i 40-åra og eldre, de yngre brukte vanlige sokker. Ikke sett så nøye på dette før de siste ukenes debatter, men av rundt 50 gjester var det et helt klart skille. Har jo sett yngre med ankelsokker ellers, og eldre med vanlige sokker. De yngste på festen i går brukte hvite vanlige sokker. Uformell hagefest for øvrig, typisk skjorte og shorts og sommerkjole i klesveien. 

Anonymkode: 7f6b1...516

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...