AnonymBruker Skrevet 23. juli #1 Del Skrevet 23. juli Merker dere noen forskjell på prestasjon i konkurranse og trening om det er lenge siden dere har hatt utløsning/orgasme? Man hører av og til toppidrettsutøvere som forteller at sex/onani planlegges på samme måte som mat. En skiløper sa han måtte ha full pung før konkurranse; det var "livskraft". Er det noe du tenker på i din treningshverdag eller ved konkurranse? Selv forsøker jeg legge alt slikt til kveldstid, før innsovning. Jeg føler som oftest en intens utladning, både fysisk og psykisk, som svekker gutsen til å prestere etterpå. (Skal nevnes at jeg er av typen som nøyer meg med en orgasme, er ikke typen som kan holde på "hele natta") Anonymkode: 4e7dc...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 23. juli #2 Del Skrevet 23. juli Overtro. Men tror man nok kan man få til mye rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #3 Del Skrevet 23. juli Det er litt motsatt her, lysten påvirkes av treningsøkten. Anonymkode: 42ad6...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå