AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Jeg opplever at menn sletter matchen eller blir stille når de får nei til snap. Ofte kommer spørsmål om snap rett etter "hei" og "hvorfan går det". Så mld nr 3 eller 4. Jeg er enormt selektiv til hvem som får snapen min, og gir den aldri ut til folk jeg ikke har møtt. Hvorfor er det så viktig med snap? Hvorfor ikke prate litt på whatever side man matchet på, møtes også gi ut snap? Anonymkode: c50a2...8db
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Vil de kjapt over på snap er det gjerne fordi de vil sexualisere praten, er min erfaring. Blir fort dickpics. Helt ok at slike forsvinner slik jeg ser det, de er bare ute etter en ting uansett 😅 Anonymkode: e8717...24e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Enig med den over. Jeg gir ikke ut snap før jeg har møtt de, pga dårlig erfaring. Og det sier jeg hvis noen spør. I tillegg til fare for uønskede bilder der så pleier samtalene også å stoppe opp. Håpløst noæår det man skriver forsvinner også. Legger de heller til på Messenger. Vil de ikke det så er de uansett ikke seriøse. Anonymkode: 1e671...bbf
lillevill Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Nei gir ikke snap. Bruker knapt snap. De som vil ha snap vil sende bilder og du vet hva det leder til. Masse mas. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Ja jeg har lagt til flere etter kun kort tid med chatting på tinder, av de er det kun 1 som har sendt meg dickpic. Jeg synes ikke det er stress å gi ut snappen, er ikke noe verre enn å slette de hvis de begynner med sånt. Anonymkode: 57bdf...c7f
Hmmm1 Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Jeg som mann skriver gjerne i en liten periode på den plassen vi har matches før jeg spør om snap. Jeg ønsker egentlig å komme fort over på snap eller møtes i virkeligheten fordi de bildene damer legger ut på dating apper samsvarer ofte dårlig med virkeligheten. Handler egentlig om at jeg vite hva jeg går til.
Mardina Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Har ikke snap, så det er ikke en aktuell problemstilling her. OM jeg hadde hatt det, så hadde jeg nok ikke gitt den ut veldig fort nei.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Har ikke snap, så det er ikke en aktuell problemstilling her. OM jeg hadde hatt det, så hadde jeg nok ikke gitt den ut veldig fort nei. Samme her. Anonymkode: f2780...bfc
Fjellmannover190 Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Er det noen risiko ved å gi ut sin Snap? Er vel bare å slette de om de viser seg å være noe annet en de sa? Også er det vel litt greit å vite hvem de egentlig er. Selv inviterer jeg mine matcher over på snap, men kun om de vil. Har til gode å bli ghostet på snap 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 Som mann ber jeg om snap ganske fort, rett og slett fordi chattefunksjonen i Tinder/Happn/osv er så dårlig, ustabil og begrenset at den er uhensiktsmessig å bruke. På snap kan man dessuten sende bilder, noe som gir deg et ærligere og bedre inntrykk av dama enn det man får på en polert profilside. Dickpics sender jeg ikke før jeg blir bedt om det (skjer i ca 50% av samtalene) Messenger gir jeg ikke ut. Skjønner meg ikke på de som bruker det - selv føler jeg det blir altfor privat i forhold til snap Anonymkode: 0ace4...111
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Spør alltid om snap eller nummer så fort vi finner tonen på Tinder. Håpløst å avtale date med en som kun sjekker Tinder en gang i timen men svarer innen minuttet andre plasser. Dessuten blir det mer personlig. Tror dere som opplever dickpics i tide og utide trenger bedre dømmekraft, for normalt oppegående menn holder ikke på sånn. Anonymkode: d8d41...8ae
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 Ikke nå lengre. Brent meg for mange ganger. Det går rett på meningsløse bilder uten innhold, null prat og å bli kjent. Anonymkode: 59f66...1c3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 Gir ikke snap. Bruker det knapt selv, og syns det er fryktelig mye mas. Det er også turnoff med menn som er veldig «some». Anonymkode: 6635a...d34
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 100% av damene jeg har møtt gjennom tinder etc har jeg fått snappen av samme dag, inkludert min nåværende kjæreste. Trenger å se live bilde for å vite at de er hvem de utgir seg for å være, og ekstra pluss om hun sender første bilde uten sminke. Kommer det et med filter så har jeg avsluttet med en gang Anonymkode: dd04e...a00
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #15 Skrevet 24. juli 2024 Jeg går gjerne over på snap raskt, har ikke varsler på tinder og snap er genialt. Får jeg upassende snaps fra en jeg ikke vil ha det fra sletter jeg bare. Opplever ikke mye snusk, de går som regel ikke videre fra tinder siden jeg allerede har luket de vekk. K46 Anonymkode: dec68...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå