Diktern Skrevet 18. februar 2006 #61 Skrevet 18. februar 2006 Født og oppvokst. Det meste av familien min er her.
Christiane Skrevet 18. februar 2006 #62 Skrevet 18. februar 2006 Jeg bor på Slemdal og Midstuen fordi det er i de to bydelene mine foreldre bor, og jeg er 17, så jeg har følgelig ikke flyttet hjemmefra. Jeg har også tenkt å fortsette å bo i et av områdene efter at jeg flytter ut. Det er fordi alle mine venner bor her, familien min er for det meste etablert her og jeg synes det er fryktelig hyggelige steder å bo. Menneskene er hyggelige, stemmer for det meste blått, det er lite kriminalitet og jeg trives her.
Gjest Varg-Menja Skrevet 19. februar 2006 #63 Skrevet 19. februar 2006 Hvis dere måtte velge da; familie, venner, jobb, andre ting. Hva veier tyngst? Vanskeliiiiig! ← At vi bor ett sted vi trives. Akkurat nå bor vi der vi bor fordi det var her vi fant en bolig vi likte. Hadde ingen bånd til stedet utover det. Ellers prioriterer jeg litt annerledes enn de fleste her i tråden, siden jeg ikke vil bo for nærme familien min, og absolutt ikke der jeg kommer fra. Kunne tatt litt hensyn til venner, men de fleste vi kjenner er ikke redd for å reise langt for å treffe oss, eller ha oss på overnatting, så det er heller ikke kjempeviktig. Hvor viktig jobb er kommer an på, for drømmejobben kunne jeg flyttet langt, men hittil har det blitt slik at jeg har funnet jobb etter å ha flyttet.
Gjest GreenSky Skrevet 19. februar 2006 #64 Skrevet 19. februar 2006 Men da koker det vel egentlig bare ned til hva en prioriterer, hvis en ikke er så heldig å ha alt som betyr noe for en på samme plass. Hvis dere måtte velge da; familie, venner, jobb, andre ting. Hva veier tyngst? Vanskeliiiiig! ← Jeg ville valgt jobb. Hvis det var en bra jobb, vel og merke. Nettverk skaper jeg etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå