Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker som om mange ikke får dekket minimumsbehovet for seksuell nærhet i samlivet. 
personlig hadde jeg opplevd det som helt forferdelig å ikke få nærhet av min kjære. Det blir som å ikke få drikke vann i ørkenen. Jeg hadde opplevd det som grusomt vondt å ikke få ha det med den jeg elsker. Det hadde gitt sorg og skapt avstand melllm oss som jeg tror bare hadde økt på til jeg ikke hadde klart å stå i det mer.

Om jeg av ulike grunner ikke hadde villet ha sex, hadde jeh strukket meg langt for å gi mannen min det han trengte av meg. Noe annet hadde vært vondt og utrolig trist. Det er jo kjærlighet vi snakker om.

har dere tanker?

Anonymkode: 5b5fd...879

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Syns det virker som om mange ikke får dekket minimumsbehovet for seksuell nærhet i samlivet. 
personlig hadde jeg opplevd det som helt forferdelig å ikke få nærhet av min kjære. Det blir som å ikke få drikke vann i ørkenen. Jeg hadde opplevd det som grusomt vondt å ikke få ha det med den jeg elsker. Det hadde gitt sorg og skapt avstand melllm oss som jeg tror bare hadde økt på til jeg ikke hadde klart å stå i det mer.

Om jeg av ulike grunner ikke hadde villet ha sex, hadde jeh strukket meg langt for å gi mannen min det han trengte av meg. Noe annet hadde vært vondt og utrolig trist. Det er jo kjærlighet vi snakker om.

har dere tanker?

Jeg tenker at vi er forskjellige. Behovet for sex/intimitet varier like mye som det er mennesker.

Rent personlig er jeg i andre enden av skalaen en det du er.

Sex/intimitet påvirker ikke hvordan jeg har det i et forhold. Jeg trenger ikke det ene eller andre. 

Mitt forhold til partner, tilknytning, følelse av å være elsket osv er ivaretatt av andre ting. Sex/intimitet er noe godt og gøy vi har når vi måtte ønske. Hvor ofte eller sjeldent spiller ingen rolle.

Når det gjelder avvisning så vet jeg ikke. Har ikke opplevd å bli avvist seksuelt.

Om jeg ikke vil ha sex, så hadde jeg ikke hatt sex… Om partner ikke ville hatt sex, så hadde vi ikke hatt sex.. enkelt og greit.

Det siste jeg vil er å ha sex med en som ikke vil selv, men «stiller opp» for å være snill. Det er for meg er mareritt og en av de største turn offene jeg kan forestille meg. Eneste som får meg til å ville ha sex, er en kåt partner.

Anonymkode: db25d...b25

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i den situasjonen. Endte opp utro gjennom 9 år og deretter ba jeg om skilsmisse. Snakket selvfølgelig om hvorfor ting var slik enormt mange ganger. Han klarte bare ikke å ha sex. Viste seg at han var autist.

Anonymkode: bf1e9...580

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er smertefullt, jeg ønsker å gå, jeg suger han 2 til 4 ganger i uken. Men han rører ikke meg, ikke noe seksuell nærhet i det heletatt. 
Har spurt å prøvd å få til en dialog men jeg kommer ingen vei. 

Anonymkode: 2d5d1...65a

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er smertefullt, jeg ønsker å gå, jeg suger han 2 til 4 ganger i uken. Men han rører ikke meg, ikke noe seksuell nærhet i det heletatt. 

Hva, forventer du å få i pose og sekk. Det er ikke noe menneskerett å kunne bruke et annet menneske for din egen seksuell nytelse.

Anonymkode: 72b27...fd9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det sånn i 9 år.. det har drept alt av selvfølelse og gjort meg til rn kald og avvisende person ovenfor andre mennesker. 
Jeg er på vei ut av forholdet nå.. burde fått for lenge siden, men små barn hat stoppet meg. 
K46

Anonymkode: 424a6...5da

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har du det faktisk bedre alene. Dette her må jo være tortur slik jeg ser det. Ingen nærhet er meget meget stusselig.

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva, forventer du å få i pose og sekk. Det er ikke noe menneskerett å kunne bruke et annet menneske for din egen seksuell nytelse.

Hvilken sekk og pose får jeg? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kjære vene! 

Enten er han homofil, eller så tenner han bare ganske enkelt ikke på deg!

Min mann liker også å bli sugd eller runket, men han blir ekstra tent om han også får lov til å ta på meg, eller suge meg Samtidlig. Han vil også gjerne SE, -særlig nedetil.  Han sier han tenner enormt å se på underlivet mitt. 

Anonymkode: 3bf40...48e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjære vene! 

Enten er han homofil, eller så tenner han bare ganske enkelt ikke på deg!

Min mann liker også å bli sugd eller runket, men han blir ekstra tent om han også får lov til å ta på meg, eller suge meg Samtidlig. Han vil også gjerne SE, -særlig nedetil.  Han sier han tenner enormt å se på underlivet mitt. 

Ja jeg også tenker at han ikke tenner på meg noe mer. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg også tenker at han ikke tenner på meg noe mer. 

Men har du endret deg veldig siden dere møttes da?

Selv vet jeg at jeg må passe vekten fordi mannen min overhode ikke tenner på lubbenhet eller overvekt. Noen reagerer nok på dette, men jeg kan si at det er faktisk gjensidig så han må også passe vekten.  Vært sammen i 20 år

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men har du endret deg veldig siden dere møttes da?

Selv vet jeg at jeg må passe vekten fordi mannen min overhode ikke tenner på lubbenhet eller overvekt. Noen reagerer nok på dette, men jeg kan si at det er faktisk gjensidig så han må også passe vekten.  Vært sammen i 20 år

Ja jeg ser helt lik ut, vi har vært sammen i 4 år bare. Jeg er tynn veltrent, og vil si jeg kler meg pent, men er vel litt smak og behag. 
Jeg er kanskje litt maskulin i hverdagen men det var jeg fra start av, jeg kjører dumper og jobber på byggeplasser så jeg kommer ofte hjem innsmurt i støv å skitt og olje osv. 

Men vanskelig å si helt eksakt hvordan jeg ser ut utifra mitt syn. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

har dere tanker?

Helt enig med deg! 

Endret av Smugleseren
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har varierende lyst, og har i perioder strekt meg langt for å tilfredsstille en kjæreste til tross for at jeg ikke har lyst.

Det drepte absolutt all sexlyst for meg, og gjorde at jeg begynte mislike sex. Å tilfredsstille noen seksuelt når jeg ikke har lyst gjør meg direkte uvel... Sex når jeg ikke har lyst er kvalmende for meg.

Anonymkode: f6461...8e7

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvilken pose og sekk? 

Anonymkode: 36a57...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever i en situasjon hvor jeg får langt mindre sex enn det jeg egentlig ønsker. Merkelige nok plager det meg ikke. Vi har sex når han har tid og lyst. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å tvinge en partner til seksuell nærhet

Anonymkode: 6402e...42b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

har dere tanker?

Det er den samme holdningen jeg drar med inn i forhold

Anonymkode: 8d8d9...f9a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lever i en situasjon hvor jeg får langt mindre sex enn det jeg egentlig ønsker. Merkelige nok plager det meg ikke. Vi har sex når han har tid og lyst. 

Du er heldig at det ikke plager deg🙏💪

AnonymBruker
Skrevet

Eksmannen min holdt kjærtegn og sex tilbake. Han sa til og med at han ville anmelde meg for voldtekt om jeg tok på han og/eller hadde sex med han. Han ødela min selvtillit der ganske lenge. Det er ekstremt egoistisk og direkte slemt.

Anonymkode: b54a6...8f0

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...