Gjest Isabellas Skrevet 16. februar 2006 #1 Skrevet 16. februar 2006 Hvor mange dager etter forventet mens venter dere med å teste? Jeg er så redd for å håpe for mye nå... Skulle ha senest, senest den 15. februar, og da ville den 15. vært den 29. dagen i syklusen. Og mine sykluser er vanligvis på 27 dager. Forrige mens hadde jeg blødning den 15., så ble det opphold p åto dager og så 4 dager med mensen fra den 18. t o m 21. Er det på tide å teste nå? Hva ville dere gjort? :rosasmil:
Minnie27 Skrevet 17. februar 2006 #4 Skrevet 17. februar 2006 Jeg er min 7 prøveperiode nå, så jeg har testa ved flere anledninger når mensen har vært litt forsinka. Alt har jo vært negativt selvfølgelig. Hadde jeg vært deg hadde jeg testa... om ikke annet for å få svar...negativt eller positivt Lykke til! Vi får satse på at det er positivt!
meta Skrevet 17. februar 2006 #5 Skrevet 17. februar 2006 Mine sykluser er på mellom 26 og 30 dager. Jeg klarer sjelden å vente lenger enn til dag 30.. Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #6 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har alltid testet på IKM dagen (eller noen dager før). Jeg har aldri klart å vente til etter IKM, men så har jeg veldig regelmessige sykluser også.
Susan Sto Helit Skrevet 17. februar 2006 #7 Skrevet 17. februar 2006 Har begynt å vente med testene til 18 dager etter eggløsning. (Da slipper jeg hvertfall å bluke SÅ mye penger på bortkastede tester.) Har ikke sett en positiv en ennå. Vet det er vanskelig å vente, man VIL så gjerne være gravid.
Gjest Isabellas Skrevet 18. februar 2006 #8 Skrevet 18. februar 2006 Vel, det ble til at jeg testa til legen idag, men det er siste gang jeg skal gjøre det... Venta i 20 minutter, så gikk jeg til laben selv og spurte hvordan det gikk med prøven min... "Ja, den var helt fin!" fikk jeg til svar av ei ungjente som jobba der. "Helt fin?" spurte jeg... "Ja, det var HCG'en, ikke sant?" svarte hun. "Ja, den var helt fin, den var negativ!" Negativ... Jeg trodde det nesten ikke, for det virket ikke som hun i begynnelsen skjønte hva det dreide seg om. Og jeg ba henne ikke om meningen hennes liksom. "Helt fin".. Den var absolutt ikke fin! Den var jo negativ! *Sukk*
Kakao Skrevet 19. februar 2006 #10 Skrevet 19. februar 2006 "Ja, den var helt fin, den var negativ!" ← Unødvendig ordlegging av henne, ja. Uff, ikke noe gøy. En får jo opp håpet noe voldsomt akkurat når hun sier at den er fin! Dustelabbærte.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 Har begynt å vente med testene til 18 dager etter eggløsning. (Da slipper jeg hvertfall å bluke SÅ mye penger på bortkastede tester.) Har ikke sett en positiv en ennå. Vet det er vanskelig å vente, man VIL så gjerne være gravid. ← Veldig lurt, mye penger å spare på å vente.
Nominella Skrevet 19. februar 2006 #12 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det kommer jo litt an på hvor regelmessige syklusene dine er da. Jeg testet dagen etter IKM denne gangen, og det gikk jo bra Endret 19. februar 2006 av Nominella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå