Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. desember 2002 #21 Skrevet 4. desember 2002 En brazilian er ikke verre enn å rive vekk ett plaster, men det tar jo lenger tid. Men huden blir myk, ingen harde hårstubber og du er hun litt rød i noen timer etterpå. Når huden får roet seg er du silkeglatt og du føler deg super-delikat. Vel verdt å prøve hvertfall, før man gjør seg opp en bombastisk mening som at "dette skal jeg allldrrrri prøve". Milla
Plutti Skrevet 4. desember 2002 #22 Skrevet 4. desember 2002 Takker for svar og gode råd! Jeg skal prøve jeg, er nemlig dritlei denne dumme høvelen igrunnen! Ha en fin dag!
Elefantina Skrevet 4. desember 2002 #23 Skrevet 4. desember 2002 Har bestilt time hos hudpleier i Kristiansand neste uke, skal høre med henne om hun vet om noen i byen gjør dette. Høres unektelig mer praktisk ut enn å bruke høvel, der "piggene" vokser ut igjen allerede etter noen timer!
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #24 Skrevet 4. desember 2002 dette kan jeg faktisk tenkt meg å prøve! Vet noen om noen salong i Trondheim som utfører brazilian wax?
Gjest Hårball Skrevet 6. desember 2002 #25 Skrevet 6. desember 2002 Ja, hvor i Trondheim kan man få revet bort dusken sin?
Kira27 Skrevet 20. april 2003 #26 Skrevet 20. april 2003 Sommeren er ikke langt unna og jeg ble veldig glad når jeg fant denne tråden :D Kunne gjerne tenkt meg å prøve voksing, men det høres jo bare så VONDT ut Men det er vel bare å bite i seg smertene og tenke på at man blir helt glatt uten røde nupper og hårstubber som kommer kjapt tilbake... Hvor på Karl Johan ligger denne hudsalongen ?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #27 Skrevet 20. april 2003 Hvor på Karl Johan ligger denne hudsalongen ? Her finner du adresse og tlf. nummer www.allesbeautyclinique.com Minnie
Tuddelidu Skrevet 20. april 2003 #29 Skrevet 20. april 2003 Æsj... Dårlig gjort altså... Nå har jeg også lyst på sånn... Glatt en hel måned... *drømme* *sukk*
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #30 Skrevet 21. april 2003 I Trondheim tror jeg Hexsa gjør det I Bergen tror jeg Annes hudpleie gjør det Er ikke sikker på om de gjør det ,men tror det. I Oslo de to som var i Karl Johan er ikke der mer :cry: Men jeg har funnet dem de er på en annen her: :D http://home.online.no/~s-lar/index.cfm Fikk mail adr av hun ene der. Så nå er jeg happy får tatt min måndlige brazilian wax
Lemoni* Skrevet 21. april 2003 #31 Skrevet 21. april 2003 me too.. noen steder i østfold dere vet om? eller oppland? hvor lenge varer det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #32 Skrevet 3. mai 2003 Hvor lange må håren være for at d skal bli bra? Barberer meg til vanlig og liker ikke tanken på å måtte bli "bushy" igjen men..
bare meg 79 Skrevet 3. mai 2003 #33 Skrevet 3. mai 2003 Hårene må være ca 4mm de første gangen Visst du barberer deg ca 2 uker før du skal vokse blir det nok bra :D
Nile Skrevet 4. mai 2003 #34 Skrevet 4. mai 2003 Dette må da være noe til bryllupet! Hvilke salonger i nærheten av Oslo anbefales?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #35 Skrevet 5. mai 2003 Hvordan er det for oss menn å gjøre sånn da??? Greit nok rundt, men vokse balla!!!!!! AIIII!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #36 Skrevet 8. mai 2003 Hvor lange må håren være..? Jeg barberer meg til vanlig og liker ikke helt tanken på å måtte bli "bushy" igjen... Marie21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå