Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. desember 2002 #21 Del Skrevet 4. desember 2002 En brazilian er ikke verre enn å rive vekk ett plaster, men det tar jo lenger tid. Men huden blir myk, ingen harde hårstubber og du er hun litt rød i noen timer etterpå. Når huden får roet seg er du silkeglatt og du føler deg super-delikat. Vel verdt å prøve hvertfall, før man gjør seg opp en bombastisk mening som at "dette skal jeg allldrrrri prøve". Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 4. desember 2002 #22 Del Skrevet 4. desember 2002 Takker for svar og gode råd! Jeg skal prøve jeg, er nemlig dritlei denne dumme høvelen igrunnen! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 4. desember 2002 #23 Del Skrevet 4. desember 2002 Har bestilt time hos hudpleier i Kristiansand neste uke, skal høre med henne om hun vet om noen i byen gjør dette. Høres unektelig mer praktisk ut enn å bruke høvel, der "piggene" vokser ut igjen allerede etter noen timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. desember 2002 #24 Del Skrevet 4. desember 2002 dette kan jeg faktisk tenkt meg å prøve! Vet noen om noen salong i Trondheim som utfører brazilian wax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hårball Skrevet 6. desember 2002 #25 Del Skrevet 6. desember 2002 Ja, hvor i Trondheim kan man få revet bort dusken sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 20. april 2003 #26 Del Skrevet 20. april 2003 Sommeren er ikke langt unna og jeg ble veldig glad når jeg fant denne tråden :D Kunne gjerne tenkt meg å prøve voksing, men det høres jo bare så VONDT ut Men det er vel bare å bite i seg smertene og tenke på at man blir helt glatt uten røde nupper og hårstubber som kommer kjapt tilbake... Hvor på Karl Johan ligger denne hudsalongen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. april 2003 #27 Del Skrevet 20. april 2003 Hvor på Karl Johan ligger denne hudsalongen ? Her finner du adresse og tlf. nummer www.allesbeautyclinique.com Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 20. april 2003 #28 Del Skrevet 20. april 2003 Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 20. april 2003 #29 Del Skrevet 20. april 2003 Æsj... Dårlig gjort altså... Nå har jeg også lyst på sånn... Glatt en hel måned... *drømme* *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2003 #30 Del Skrevet 21. april 2003 I Trondheim tror jeg Hexsa gjør det I Bergen tror jeg Annes hudpleie gjør det Er ikke sikker på om de gjør det ,men tror det. I Oslo de to som var i Karl Johan er ikke der mer :cry: Men jeg har funnet dem de er på en annen her: :D http://home.online.no/~s-lar/index.cfm Fikk mail adr av hun ene der. Så nå er jeg happy får tatt min måndlige brazilian wax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 21. april 2003 #31 Del Skrevet 21. april 2003 me too.. noen steder i østfold dere vet om? eller oppland? hvor lenge varer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #32 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvor lange må håren være for at d skal bli bra? Barberer meg til vanlig og liker ikke tanken på å måtte bli "bushy" igjen men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 3. mai 2003 #33 Del Skrevet 3. mai 2003 Hårene må være ca 4mm de første gangen Visst du barberer deg ca 2 uker før du skal vokse blir det nok bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 4. mai 2003 #34 Del Skrevet 4. mai 2003 Dette må da være noe til bryllupet! Hvilke salonger i nærheten av Oslo anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #35 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvordan er det for oss menn å gjøre sånn da??? Greit nok rundt, men vokse balla!!!!!! AIIII!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #36 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvor lange må håren være..? Jeg barberer meg til vanlig og liker ikke helt tanken på å måtte bli "bushy" igjen... Marie21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå