AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #41 Skrevet 28. juli 2024 Tull og tøys! Vi er begge 57. I går, midt på dagen, kom hun og foreslo sex. 69 før vi endte i twerke-doggy. Jeg kom som et skudd. Anonymkode: 2d9bf...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #42 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tull og tøys! Vi er begge 57. I går, midt på dagen, kom hun og foreslo sex. 69 før vi endte i twerke-doggy. Jeg kom som et skudd. Anonymkode: 2d9bf...cd7 Hva med henne? Anonymkode: 93c7b...43c 3
Majer Skrevet 28. juli 2024 #43 Skrevet 28. juli 2024 Dumt å slå opp dersom dere trives ellers. Gjør din del av husarbeidet. Gjør du din del i forholdet er det hennes ansvar å få tilbake lysten. Evt får du da ligge med andre med god samvittighet. Viktig å ta vare på egen psykisk helse 1
Trolltunge Skrevet 28. juli 2024 #44 Skrevet 28. juli 2024 (endret) Umulig for oss å svare på. Kan være så mange årsaker. For eksempel: Hun har fysiske utfordringer med smerter/ubehag/lukt/annet som hun synes er flaut å prate med deg om. Hun har fått et dårlig forhold til egen kropp og aldring, og ønsker derfor ikke å være intim. Hun har psykiske/emosjonelle utfordringer med å ha lyst. Hun har mistet lysten på deg. Og slik kan lista fortsette, men kun hun kan gi deg fasiten, og den må du nok være ganske smart og modig for å stå på for å få, siden hun ikke vil dele den med deg i utgangspunktet. Isåfall hadde hun jo gjort det, og ikke kommet med påstand som bare er tull. (Selv om hun reelt kan føle det slik av en eller annen årsak, som du bør finne ut av.) Endret 28. juli 2024 av Trolltunge 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #45 Skrevet 28. juli 2024 On 7/23/2024 at 12:57 PM, shitit said: Vi mennesker å jo ment til å ha sex til vi dør Vi er som alle andrepattedyr og rent biologisk er ikke sex viktig etter at kvinnen ikke kan bære frem flere barn og din kone er nok i den alderen. Anonymkode: 21758...bc6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #46 Skrevet 28. juli 2024 shitit skrev (På 23.7.2024 den 12.50): Kona er 49 og jeg er 52. Prøver å få sex man får alltid til svar at vi er for gammel til deg? Meninger? Hva kan grunnen være? Noen kvinner som har vært i samme situasjon som kan belyse dette? Vel, jeg er 54 år og har jevnlig sex. Når det er sagt, var det litt tungt å få lyst de første årene i overgangsalder. Men det har nå gått seg til med hjelp av litt hormoner og jobbing med forholdet. Lage litt koselige kvelder, god mat, massasje, boblebad osv. Men at man er for gammel når man er i femtiåra, er sludder. Tror både min mann og jeg kommer til å ha jevnlig sex de neste 20 år også Anonymkode: b4a4d...03d 2
AprilLudgate Skrevet 28. juli 2024 #48 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva med henne? Anonymkode: 93c7b...43c Der ser jeg at man ikke gidder ja.
ClausSaus Skrevet 28. juli 2024 #49 Skrevet 28. juli 2024 (endret) shitit skrev (På 23.7.2024 den 11.50): Kona er 49 og jeg er 52. Prøver å få sex man får alltid til svar at vi er for gammel til deg? Meninger? Hva kan grunnen være? Noen kvinner som har vært i samme situasjon som kan belyse dette? Det er da for faen ikke hun som bestemmer om du er for gammel til å ha sex…? Edit: Bare vær klar over at det ikke er din jobb å legge ut på en eller annen odyssé for å finne "den hellige gral" for at dere skal ha sex. Hvis det er hun som ikke vil er det hennes oppgave å gå i front for å få løst problemet. Gjør hun ikke det tar du opp med henne at du kommer til å ha et sexliv, med eller uten henne. Og får hun fremdeles ikke fingern ut har hun gitt deg lov til å finne deg noe på si’. Endret 28. juli 2024 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #50 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hva med henne? Hun kom kraftig etterpå. Men dette er faktisk - utrolig nok etter 38 år med seksualliv sammen - at jeg har stått rolig og hun har kjørt løpet. Da hun skjønte hvordan jeg tente, bare fortsatte hun slik at det skulle gå for meg. Vi har det fint sammen, skjønner du. Noen ganger er den ene i fokus, andre ganger den andre. Alltid begge. ❤️ Anonymkode: 2d9bf...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #51 Skrevet 28. juli 2024 shitit skrev (På 23.7.2024 den 12.57): Vi har felles økonomi og kona er ellers flink. Men jeg skjønner virkerlig ikke tankegangen. Er også renslig og greie å se på også helt uforståelig. Å leve slik kan jeg jeg like gjerne bli en munk:-( Finn deg noen på si👍 anbefales virkelig. Jeg er 47 og har en på 60😁 Anonymkode: c9123...469
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #52 Skrevet 28. juli 2024 Har hatt sex med en på 59 i hele sommer. Absolutt ikke for gamle nei. Anonymkode: 29533...3de 1
ClausSaus Skrevet 28. juli 2024 #53 Skrevet 28. juli 2024 (endret) Trolltunge skrev (1 time siden): Umulig for oss å svare på. Kan være så mange årsaker. For eksempel: Hun har fysiske utfordringer med smerter/ubehag/lukt/annet som hun synes er flaut å prate med deg om. Hun har fått et dårlig forhold til egen kropp og aldring, og ønsker derfor ikke å være intim. Hun har psykiske/emosjonelle utfordringer med å ha lyst. Hun har mistet lysten på deg. Og slik kan lista fortsette, men kun hun kan gi deg fasiten, og den må du nok være ganske smart og modig for å stå på for å få, siden hun ikke vil dele den med deg i utgangspunktet. Isåfall hadde hun jo gjort det, og ikke kommet med påstand som bare er tull. (Selv om hun reelt kan føle det slik av en eller annen årsak, som du bør finne ut av.) Men for helvete da… dere kvinner skal jo angivelig være så mye flinkere enn oss til å kommunisere. Og nå er det liksom han som skal være pådriver for en eller annen jævla gjettelek? Problemet her er at han finner seg i dette tullet, ikke at han er for dårlig til å leke "tampen brenner" uten tilbakemelding. Endret 28. juli 2024 av ClausSaus 1
Trolltunge Skrevet 28. juli 2024 #54 Skrevet 28. juli 2024 ClausSaus skrev (1 minutt siden): Men for helvete da… dere kvinner skal jo angivelig være så mye flinkere enn oss til å kommunisere. Og nå er det liksom han som skal være pådriver for en eller annen jævla gjettelek? Problemet her er at han finner seg i dette tullet, ikke at han er for dårlig til å leke "tampen brenner". Nå er ikke jeg en som påstår at kvinner er så mye flinkere til å kommunisere, siden hinting og nonverbalt språk står i veien for mange par, på kvinnens kappe, men jeg mente da heller ikke at han skal være pådriver for gjettelek. Nei han bør kreve skikkelig dialog med skikkelig svar. Jeg synes heller ikke at han skal ta til takke med dette tullet. 2 1
ClausSaus Skrevet 28. juli 2024 #55 Skrevet 28. juli 2024 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Nå er ikke jeg en som påstår at kvinner er så mye flinkere til å kommunisere, siden hinting og nonverbalt språk står i veien for mange par, på kvinnens kappe, men jeg mente da heller ikke at han skal være pådriver for gjettelek. Nei han bør kreve skikkelig dialog med skikkelig svar. Jeg synes heller ikke at han skal ta til takke med dette tullet. 👍
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #56 Skrevet 28. juli 2024 Kan jo være mange grunner, men dere er jo ikke for gamle for å ha sex. Høres ut som en dårlig unnskyldning fra hennes side. Men virker jo som hun ikke har lyst da. Og hva er grunnen til det? En ting jeg reagerer på med dine innlegg TS, er at du flere ganger skriver at du ikke "får" sex. Dette er en litt rar holdning da sex jo ikke er noe man "får", men noe man har. Høres litt ut som du går rundt og forventer at hun skal legge seg på ryggen og "gi" deg sex uten noe annet engasjement fra deg enn at du gjør det du skal og blir ferdig. Sånn sex er jo utrolig kjedelig for kvinner, så hvis det er sånn det fungerer for dere så er dette et sted å starte å jobbe med. Snakk med henne om hva hun får ut av sex og hva hun ønsker for å få mer ut av det. Anonymkode: d691a...f96 2
jabx Skrevet 28. juli 2024 #57 Skrevet 28. juli 2024 shitit skrev (På 23.7.2024 den 12.50): Kona er 49 og jeg er 52. Prøver å få sex man får alltid til svar at vi er for gammel til deg? Meninger? Hva kan grunnen være? Noen kvinner som har vært i samme situasjon som kan belyse dette? Hun har vel ikke sexlyst da. Kanskje dere bør prøve å finne ut hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #58 Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 13.27): Nei dere er ikke for gamle, men husk at overgangsalderen slår inn for henne sånn rundt nå og fremover - og den kan ha utrolig stor påvirkningskraft på lyst og evne. Les litt og be om at hun sjekker det med legen sin, det finnes hjelp å få. Anonymkode: 53ad5...0d3 Hun er 40, gjennomsnittsalder for overgangsalder er 52…. Anonymkode: ea1a0...e80
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #59 Skrevet 28. juli 2024 Så trist! Her er de omvendt selv om overgangsalderen har slått til. Sluttet med prevensjon og det gjorde susen! Barna er blitt store og plutselig har vi tid til hverandre igjen. Håper de holder seg slik til vi blir 80! Anonymkode: 10872...ad0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #60 Skrevet 28. juli 2024 On 7/23/2024 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Vi er på deres alder, jeg er kvinnen som ikke vil ha sex. Jeg elsker mannen min, men ikke seksuelt. Drømmer heller ikke om en annen mann. Tidligere har jeg gjort det for å tilfredsstille han, men nå gjør det bare grusomt vondt. Han er ikke hardhendt. Tør ikke fortelle han det, men unngår det så langt det går. Klart mannen min er frustrert! Han kommer nå kun med negative utsagn om sexlivet vårt. «Du har grodd igjen, du» «Du er rar, som ikke trenger sex» »Hva er galt med deg, egentlig» «Hvordan går det med hun som er grodd igjen, da» Alt blir bare så negativt! Samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Elsker å ligge inntil han, kose med han. Bare ikke sex. Jeg er vel rar, ja. Bare husk at dette ikke betyr at hun ikke elsker deg! Anonymkode: e8efc...c28 Utrolig stygge kommentarer fra mannen din da... Anonymkode: 15ea0...09e 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå