shitit Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Kona er 49 og jeg er 52. Prøver å få sex man får alltid til svar at vi er for gammel til deg? Meninger? Hva kan grunnen være? Noen kvinner som har vært i samme situasjon som kan belyse dette? 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Dere er ikke for gamle. Jeg er bare et par år eldre enn henne og vil helst ha mer sex enn jeg får. Anonymkode: 587f9...f08 2 1 1
shitit Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2024 Opplever mye frustrasjoner og bruker trening til å komme meg ut av det men det er slitsom.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Samme mente eksmannen også. Ergo eksmann. Jeg kommer heller ikke til å være gammel til sex når jeg er 80 😉 Anonymkode: cca17...f1c 10 1 3
shitit Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2024 Vi har felles økonomi og kona er ellers flink. Men jeg skjønner virkerlig ikke tankegangen. Er også renslig og greie å se på også helt uforståelig. Å leve slik kan jeg jeg like gjerne bli en munk:-( 1 1 1
shitit Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2024 Vi mennesker å jo ment til å ha sex til vi dør 4
fjær Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Jeg er 47 og er langt fra for gammel. Vi har sex 1-3ganger om dagen. Riktignok ikke vært sammen mer enn ett par år, men vi har sex for nytelse. Og nytelse blir man vell aldri for gammel for? 1
Uanonym bruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Selvfølgelig er dere ikke for gamle, men du bør jo prøve å finne ut hvorfor hun ikke har lyst lenger. Har du prøvd å snakke med henne? 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Så grusomt for deg! Klart vi ikke blir for gamle til sex. Sex i et samliv er så mye meg enn å pule. Det er nærhet, samhørighet og mye annet. Men vi mennesker har ulikt behov for nærhet. Kan du finne en elskerinne? Ei som kan gi deg nærhet og sex? Jeg mener forøvrig at det er veldig galt å ikke møte den andres basisbehov når det kommer til nærhet, kos oh sex. Det er hjerteskjærende. Jeg hadde ikke klart å leve et vanlig liv og se min mann i øynene hver dag, vel vitende om at han LENGTET etter nærhet og jeg ikke er villig til å gi det til han. Det er stygt mot partneren, rett og slett. Anonymkode: f5ece...28f 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 shitit skrev (26 minutter siden): Prøver å få sex Dette høres ikke bra ut. Er sex en vare for deg, så er det vel like greit å kjøpe der de selger - uten følelser. Kanskje din kone må ha de følelsene for å få lyst til å ha intimt samvær? Hun får ikke det? Der har du kanskje svaret. Det aldri hvilende sexmaset har fått meg selv til å gi meg og jeg skal leve resten av mitt liv uten mann. Anonymkode: 9f5c5...eea 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Nei dere er ikke for gamle, men husk at overgangsalderen slår inn for henne sånn rundt nå og fremover - og den kan ha utrolig stor påvirkningskraft på lyst og evne. Les litt og be om at hun sjekker det med legen sin, det finnes hjelp å få. Anonymkode: 53ad5...0d3 2 3
Bombasi Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 For gammel er dere ikke. Men kan jo hende overgangsalder har satt sine spor, og at tenningsmønstre, tiltrekning og lyst ikke er der lenger. Dette kan jo endre seg med tiden. Det er ikke skrevet i stein at du skal forbli sexløs framover. Men når dere er av den alderen og har vært lenge sammen, så kan da ikke sex bety alt, siden du refererer til at du likegodt kunne vært munk da? 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 Jeg tror heller sannheten handler om at en er lei av sexen en har med partneren . Samme opplegget hver gang ? Anonymkode: 151b1...3ed 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 Vi er på deres alder, jeg er kvinnen som ikke vil ha sex. Jeg elsker mannen min, men ikke seksuelt. Drømmer heller ikke om en annen mann. Tidligere har jeg gjort det for å tilfredsstille han, men nå gjør det bare grusomt vondt. Han er ikke hardhendt. Tør ikke fortelle han det, men unngår det så langt det går. Klart mannen min er frustrert! Han kommer nå kun med negative utsagn om sexlivet vårt. «Du har grodd igjen, du» «Du er rar, som ikke trenger sex» »Hva er galt med deg, egentlig» «Hvordan går det med hun som er grodd igjen, da» Alt blir bare så negativt! Samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Elsker å ligge inntil han, kose med han. Bare ikke sex. Jeg er vel rar, ja. Bare husk at dette ikke betyr at hun ikke elsker deg! Anonymkode: e8efc...c28 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #15 Skrevet 23. juli 2024 Hun er i overgangsalderen og kan trenge diverse tilskudd, også testosteron siden østrogen vil drukne sexlysten fullstendig. Anonymkode: f5905...d6a 1 4
Lorieen Skrevet 23. juli 2024 #16 Skrevet 23. juli 2024 Man blir aldri for gammel for å ha sex. Men man kan miste lysten, av ulike grunner. 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er på deres alder, jeg er kvinnen som ikke vil ha sex. Jeg elsker mannen min, men ikke seksuelt. Drømmer heller ikke om en annen mann. Tidligere har jeg gjort det for å tilfredsstille han, men nå gjør det bare grusomt vondt. Han er ikke hardhendt. Tør ikke fortelle han det, men unngår det så langt det går. Klart mannen min er frustrert! Han kommer nå kun med negative utsagn om sexlivet vårt. «Du har grodd igjen, du» «Du er rar, som ikke trenger sex» »Hva er galt med deg, egentlig» «Hvordan går det med hun som er grodd igjen, da» Alt blir bare så negativt! Samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Elsker å ligge inntil han, kose med han. Bare ikke sex. Jeg er vel rar, ja. Bare husk at dette ikke betyr at hun ikke elsker deg! Anonymkode: e8efc...c28 Pell deg til legen for hjelp, slimhinnene i skjeden endrer seg og blir tørr i overgangsalderen, hormonene kommer på vidvanke og dette er fysiske ting du kan få hjelp med. Det finnes flere ting å gjøre med dette. Anonymkode: 53ad5...0d3 6 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #18 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er på deres alder, jeg er kvinnen som ikke vil ha sex. Jeg elsker mannen min, men ikke seksuelt. Drømmer heller ikke om en annen mann. Tidligere har jeg gjort det for å tilfredsstille han, men nå gjør det bare grusomt vondt. Han er ikke hardhendt. Tør ikke fortelle han det, men unngår det så langt det går. Klart mannen min er frustrert! Han kommer nå kun med negative utsagn om sexlivet vårt. «Du har grodd igjen, du» «Du er rar, som ikke trenger sex» »Hva er galt med deg, egentlig» «Hvordan går det med hun som er grodd igjen, da» Alt blir bare så negativt! Samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Elsker å ligge inntil han, kose med han. Bare ikke sex. Jeg er vel rar, ja. Bare husk at dette ikke betyr at hun ikke elsker deg! Anonymkode: e8efc...c28 Sånn hadde jeg det også til jeg kom til en gynekolog som kan det hun driver med. Inger Øverlie Medicus : https://m.youtube.com/watch?v=hxI95xj4D0Y&pp=ygUXTWVkaWN1cyBpbmdlciDDuHZlcmxpZSA%3D Anonymkode: f5905...d6a 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #19 Skrevet 23. juli 2024 Setter du pris på henne? Får henne til å føle seg attraktiv? Anonymkode: 00da8...d48 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #20 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi er på deres alder, jeg er kvinnen som ikke vil ha sex. Jeg elsker mannen min, men ikke seksuelt. Drømmer heller ikke om en annen mann. Tidligere har jeg gjort det for å tilfredsstille han, men nå gjør det bare grusomt vondt. Han er ikke hardhendt. Tør ikke fortelle han det, men unngår det så langt det går. Klart mannen min er frustrert! Han kommer nå kun med negative utsagn om sexlivet vårt. «Du har grodd igjen, du» «Du er rar, som ikke trenger sex» »Hva er galt med deg, egentlig» «Hvordan går det med hun som er grodd igjen, da» Alt blir bare så negativt! Samtidig skjønner jeg ikke helt hva jeg kan gjøre. Elsker å ligge inntil han, kose med han. Bare ikke sex. Jeg er vel rar, ja. Bare husk at dette ikke betyr at hun ikke elsker deg! Anonymkode: e8efc...c28 Men det KJENNES som du ikke elsker han. Det er vondt for han langt inni sjela. Han er såret , har det vondt og kan ikke forstå hvorfor han ikke fortjener kjærlighet fra deg. Det er en enorm frustrasjon for han som absolutt ikke bare handler om kåthet og utløsning. Sex er kjærlighet for mange menn. Anonymkode: f5ece...28f 3 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå