Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i snart 2 år. Opplever han så bitter på eksen. Det er 6 år siden de gikk fra hverandre, har barn sammen.

Han må kommentere absolutt alt hun gjør. Greit nok at hun langt ifra er årets mor ut ifra det han forteller og jeg har opplevd med henne selv, men jeg kjenner det begynner å bli slitsomt at hun skal ta så mye plass i forholdet vårt. Vi snakker om at han tar opp noe daglig.

Det virker som at han lever i fortiden, og ikke klarer å sette en strek. Sier at han er ferdig og blir irritert hvis jeg påpeker at han virker bitter, men han klarer likevel ikke å ikke kommentere hvis de har snakket om noe eller hun har fortalt ham noe. Høyt konfliktnivå. 

Noen som har opplevd det samme? Blir det bedre? Har barn jeg også fra før, så jeg kan til en viss grad forstå, men jeg syns det begynner å bli slitsomt. Jeg har ikke noe behov for å snakke om eksen min til nye kjæresten med mindre det er noe helt spesielt, noe det ikke er da vi har en godt samarbeid. Jeg har forsøkt å støtte og komme med råd, satt spørsmålstegn ved det han sier, og bare ignorert noen ganger det han sier, men ingenting  virker å hjelpe.

Anonymkode: 83113...cf2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han lever jo ikke i fortida, han lever i nåtiden med en eks og barnemor som ikke oppfører seg bra. Du har et godt samarbeid med din eks, så det er ikke det samme. Det sagt, å klage daglig hjelper ingen. 

Anonymkode: a2540...bae

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...