AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei Jeg lurer på om det er noen som vet om en institusjon eller en plass der hvor det er fokus på trening og samtaleterapi? Hvor det faktisk er gode treningsmuligheter samt noen å snakke med. Krysser alt jeg har for at noen vet om en plass da jeg har hatt behov for dette lenge... Anonymkode: 3b00d...222
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Jeg trener på egen hånd.Prøv det du også. Hva med treningssenter med gruppetimer. Anonymkode: c274e...b36
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Jeg har vært en del innlagt på dps, og ved flere ulike. Alle har hatt noe fokus på trening, men særlig den ene måtte en delta på trening hver dag av noe sort. Det var både turer, ballspill, ukentlig svømming (ble avsluttet pga ansatt sluttet), treningsrom, yoga, og diverse annet. Det kom en fysioterapeut og la opp en aktivitetsplan når en kom inn. Ellers har jeg hørt «We care» som har flere lokasjoner rundt i landet har mye fokus på trening, men ikke egen erfaring. Anonymkode: 68738...389
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Rehabiliteringssentere, du må be om henvisning. Anonymkode: 4edce...351 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært en del innlagt på dps, og ved flere ulike. Alle har hatt noe fokus på trening, men særlig den ene måtte en delta på trening hver dag av noe sort. Det var både turer, ballspill, ukentlig svømming (ble avsluttet pga ansatt sluttet), treningsrom, yoga, og diverse annet. Det kom en fysioterapeut og la opp en aktivitetsplan når en kom inn. Ellers har jeg hørt «We care» som har flere lokasjoner rundt i landet har mye fokus på trening, men ikke egen erfaring. Anonymkode: 68738...389 Dette finner jeg ikke noe om, har du link til en nettside o.l? Anonymkode: dee52...aa1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 Ja,jeg så et program på TV der en kvinne trente på å prate reint. Trente spesielt på å utale "R" samt "SKJ". Hun fikk mye bedre selvtillit,så det sier selv at trene på ting man ikke evner gjør underverker! Hva har du tenkt å trene på? Anonymkode: 3c173...ed9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #8 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette finner jeg ikke noe om, har du link til en nettside o.l? Anonymkode: dee52...aa1 Statsforvalteren: WeCare omsorg har brutt forsvarlighetskravet (dagensmedisin.no) Helse, Nyheter | WeCare Omsorg er konkurs: – Har ikke lykkes med å selge selskapet (ba.no) En etter en ble klinikkene slått konkurs, etter en mengde overskrifter om mangelfull bemanning, en rekke lovbrudd, fullstendig slakt av statens helsetilsyn, og statsforvalter, og så uforsvarlig helsehjelp at de ble politianmeldt flere ganger. De siste klinikkene ble lagt ned i fjor. Det meste av artikler ligger bak betalingsmur, men ett kjapt google-søk viser ikke akkurat positive artikler om selskapet den tiden de var i drift. Anonymkode: 85360...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå