AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei, jeg var igår på date med en fra Hinge. Han var veldig snill, morsom og smart. Kvelden endte fint, vi hadde en god middag og dro hjem til meg. Etter et par glass vin til, kjente jeg tarmene startet å sutre. Vi lå i sengen min, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Uten at jeg visste det, lå vi rygg mot rygg, (rumpe mot rumpe). Jeg lot en slippe, og han ropte ut æsj! Han mente den gikk opp i hans rumpe. Er dette "ekkelt?". Burde jeg ta kontakt? Hjelp! Anonymkode: 7b4e9...c98 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Ja, det der var ekkelt🤮 Anonymkode: ea68b...dbb 2
Majer Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Lå du i sengen med en du ikke engang visste om hadde resistente bakterier? Dersom du faktisk er seriøs kan jeg svare ærlig. Jeg prøver å ha avføring 3 til 4 ganger per dag og da blir det svært sjeldent utslipp av tarmgass utover det, i hvertfall i våken tilstand. Jeg forstår ikke hensikten til folk som eks går på do en gang om dagen og gjør livet surt for andre. Har du IBSz allergier osv er det selvfølgelig annerledes 1
Queen94 Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Ja? Hadde du likt å få hans promp oppover ryggen? Er det ok å tape høyt under en middag?
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Bare tull at det går oppi noen annens rumpe. 😅 Likevel er det greit å gå på do om man føler man må prompe, og særlig når man er på date. Når man kjenner hverandre godt, så er det ikke så nøye, men med ukjente slipper man ikke ut gass i tide og utide. Anonymkode: e6f79...642 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Majer skrev (5 minutter siden): Lå du i sengen med en du ikke engang visste om hadde resistente bakterier? Dersom du faktisk er seriøs kan jeg svare ærlig. Jeg prøver å ha avføring 3 til 4 ganger per dag og da blir det svært sjeldent utslipp av tarmgass utover det, i hvertfall i våken tilstand. Jeg forstår ikke hensikten til folk som eks går på do en gang om dagen og gjør livet surt for andre. Har du IBSz allergier osv er det selvfølgelig annerledes Det er du som er svært unormal. https://lommelegen.dagbladet.no/mage-og-tarm/artikkel/hva-er-normal-avforing/69000767 Anonymkode: 42cf1...588 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hei, jeg var igår på date med en fra Hinge. Han var veldig snill, morsom og smart. Kvelden endte fint, vi hadde en god middag og dro hjem til meg. Etter et par glass vin til, kjente jeg tarmene startet å sutre. Vi lå i sengen min, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Uten at jeg visste det, lå vi rygg mot rygg, (rumpe mot rumpe). Jeg lot en slippe, og han ropte ut æsj! Han mente den gikk opp i hans rumpe. Er dette "ekkelt?". Burde jeg ta kontakt? Hjelp! Anonymkode: 7b4e9...c98 Ja, det er ekkelt. Helt naturlig, men noe man holder for seg selv etter min mening. Jeg skjønner han godt, og hadde nok valgt å ikke møtes igjen hvis en fyr jeg datet hadde gjort det samme som du gjorde. Jeg kan heller ikke fordra høylydt raping. Slikt er sykt turnoff for meg og vitner om dårlig folkeskikk og høflighet. Anonymkode: dad54...167 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Selv etter 15 år i samme forhold gjør jeg ikke det der. Anonymkode: fbe3e...66b 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Bare tull at det går oppi noen annens rumpe. 😅 Likevel er det greit å gå på do om man føler man må prompe, og særlig når man er på date. Når man kjenner hverandre godt, så er det ikke så nøye, men med ukjente slipper man ikke ut gass i tide og utide. Anonymkode: e6f79...642 Tenker det samme, vokst opp med to brødre og har tre sønner og en mann, så promping er enda veldig gøy for barna, og prompehumor, er jeg både vokst opp med, og lever med det😅 Men det vil ikke si det samme som om at promping er gøy overalt og i hver situasjon.. 💁♀️ Det er som du sier, om mannen min nå skulle prompet på meg i sengen, som TS nevner, så hadde jeg ikke tenkt så mye på det, men om det hadde vært første date, eller i en bli kjent fase hadde jeg nok reagert🙈 Ikke pga prompen i seg selv, men, personlig, hadde jeg nok tenkt litt på hvor sosialt oppegående han var. Igjen promping er helt normalt, og plager meg ikke, men.. Tid og sted…. TS; Sa du noe til han etter prompen? Og, det er heller ikke verdens undergang da🤷♀️ Det glapp en promp ut, det kan skje den beste.. Uansett, jeg ville nok styrt unna uansett, tenker han sånn at promping er noe damer ikke gjør? Igjen, Kanskje han bare ble overrasket, også glapp det ut av han🤷♀️ Hvordan var stemingen etterpå? Og kanskje det var like greit det skjedde, om han hater andre sin promping, og du tenker det er da ingen stress, så er det nok en del andre ting dere er veldig forskjellig på? Anonymkode: a0930...eab
Martelè Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Queen94 skrev (2 timer siden): Ja? Hadde du likt å få hans promp oppover ryggen? Er det ok å tape høyt under en middag? Nei, her i huset er vi vinnere 1
Queen94 Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 Martelè skrev (1 minutt siden): Nei, her i huset er vi vinnere Oii mente rape
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 At det kommer en promp skjer. Men gjerne ikke de første datene. Hadde nok gått bort om jeg måtte slippe en megapromp. Litt annerledes når en har datet lenge/blitt kjærester, men tar allikevel hensyn. Jeg har vel enda ikke prompet foran kjæresten, men han har sluppet et par ved et uhell. Nå er jeg også guttenavna og han har 2 gutter så jeg er alene mot 4 og de promper og roper ut når de må bæsje så 😜 Men synes man kan ha litt mystikk mht promp og sånt i forholdet. Altså ta hensyn, men også kunne le når uhell skjer. Men å konstant prompe rundt hverandre bør unngås 👀 Anonymkode: cb21a...b91 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #15 Skrevet 24. juli 2024 Rart å gjøre det på 1 møte 🙈🙈 har enda ikke gjort det , etter 8 mnd 🙈 Anonymkode: 0b29c...475
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #16 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 18.07): Ts. Du er drømmedagen. Tenk å ha en kvinne som har et så ukomplisert forhold til en promp. Det er rart. Folk tåler ikke lyden og luften av en promp, men en kuk i bæsjehullet er ok.. Anonymkode: 21ddc...7ee At en person er en drømmedag, høres veldig merkelig ut... TS, er det godt med sommerferie og fri fra skolen? Hvilken klasse begynner du i til høsten? Niende? Anonymkode: f265c...86e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #17 Skrevet 24. juli 2024 Hvorfor lå dere rygg mot rygg? Er det viktig for historien at han er fra Hinge? Så mange spørsmål 😅 Anonymkode: 8a5f8...c92 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #18 Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 23.7.2024 den 11.00): Hei, jeg var igår på date med en fra Hinge. Han var veldig snill, morsom og smart. Kvelden endte fint, vi hadde en god middag og dro hjem til meg. Etter et par glass vin til, kjente jeg tarmene startet å sutre. Vi lå i sengen min, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Uten at jeg visste det, lå vi rygg mot rygg, (rumpe mot rumpe). Jeg lot en slippe, og han ropte ut æsj! Han mente den gikk opp i hans rumpe. Er dette "ekkelt?". Burde jeg ta kontakt? Hjelp! Anonymkode: 7b4e9...c98 Den gikk opp i hans rumpe 😂 vel, det er ikke det mest flatterende med kroppene våre, og det er jo en grunn til at vi prøver å holde en promp for oss selv. Men jeg hadde nok heller fått latterkick og gitt deg et dask på rumpen. Anonymkode: f57a3...22a
KnekkeBørre Skrevet 25. juli 2024 #19 Skrevet 25. juli 2024 (endret) Endret 25. juli 2024 av KnekkeBørre
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2024 #20 Skrevet 25. juli 2024 Litt kleint om daten slipper en, men jeg hadde nok bare fått latteranfall 😂, i hvert fall ikke blitt sur eller sagt noe negativt. Anonymkode: face5...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå