AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Heisann! Dere som har opplevd hormonforstyrrelser enten pga PCOS, stress eller andre grunner: Har dere opplevd å få ømme bryster i denne perioden? 😊 Jeg har slitt med hormonforstyrrelser og uteblitt mens, har hatt ømme bryster i noen uker, men nå har det gitt seg - lurer derfor på om hormonene har begynt å stabilisere seg igjen🤔 Håper håper🤞🤞 Hvilke erfaringer har dere med dette?😊 Anonymkode: 66383...276
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 PCOS er en kronisk sykdom som gjør at man har hormonforstyrrelse hele tiden. Hos meg gjør det at jeg ikke har eggløsning. Det blir litt som å bruke hormonprevensjon hele tiden for meg, fordi østrogenet mitt er for høyt og det hemmer eggløsning. Har ikke hatt ømme bryster som symptom på det. Anonymkode: 1cfb7...59c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): PCOS er en kronisk sykdom som gjør at man har hormonforstyrrelse hele tiden. Hos meg gjør det at jeg ikke har eggløsning. Det blir litt som å bruke hormonprevensjon hele tiden for meg, fordi østrogenet mitt er for høyt og det hemmer eggløsning. Har ikke hatt ømme bryster som symptom på det. Anonymkode: 1cfb7...59c Takk for svar😊 Jeg har ikke PCOS, men har alltid hatt uregelmessig menstruasjon. I tillegg har jeg vært gjennom store mengder stress i det siste, så venter bare på at det skal stabilisere seg. Har ikke hatt mensen siden mars.. Anonymkode: 66383...276
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar😊 Jeg har ikke PCOS, men har alltid hatt uregelmessig menstruasjon. I tillegg har jeg vært gjennom store mengder stress i det siste, så venter bare på at det skal stabilisere seg. Har ikke hatt mensen siden mars.. Anonymkode: 66383...276 Jeg har smerter, ømme/tunge bryster, kviser, uregelmessigheter, og alt som er "moro" med mens. MEN, alt dette forsvinner når jeg er flink med kosthold. Med en gang jeg spiser feil, kommer symptomene tilbake. Jeg spiser ikke ultraprosessert mat eller godteri, jeg merker også at korn og melkeprodukter ikke er bra for min del. Anonymkode: 533bb...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå