AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Finnes det egentlig et serum som gjør at det kan vokse ut hår i områder der det er lite? Jeg har prøvd Xbrow og det ser ut til at de hårene som allerede er der har blitt styrket, men syns liksom ikke det kommer nye hår. Og det er kanskje ikke mulig? Jeg syns liksom det virker som om alle som har overnappet sier at nå skal de bare la det vokse ut naturlig også har de plutselig bryn igjen. Men jeg har jo ikke overnappet på mange år og det vokser jo ikke ut igjen. Er microblading eneste muligheten? Har jo ikke så veldig lyst til det heller. Er bare drittlei av å tegne på de jævla greiene hver eneste dag 😅 Ikke klarer jeg å gjøre det spesielt fint heller. Anonymkode: 16e4b...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 24. juli 2024 #2 Del Skrevet 24. juli 2024 Castor oil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 24. juli 2024 #3 Del Skrevet 24. juli 2024 Så lenge hårsekkene er ødelagt vil det jo ikke komme nye hår uansett hvor mye serum man bruker. Jeg var som deg i mange år, helt til jeg ga opp og fikk de microbladet. Anger på at jeg ikke gjorde det for flere år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #4 Del Skrevet 4. august 2024 Måneskinn skrev (På 24.7.2024 den 11.12): Castor oil Brukte det i ett års tid, og merket null forskjell VoodooChild skrev (På 24.7.2024 den 15.11): Så lenge hårsekkene er ødelagt vil det jo ikke komme nye hår uansett hvor mye serum man bruker. Jeg var som deg i mange år, helt til jeg ga opp og fikk de microbladet. Anger på at jeg ikke gjorde det for flere år siden. Samme her 🙂👌🏻 Anonymkode: 9f0c4...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå