AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei. Har to barn på 3 og 4 år som keg vil finne på noe med i sommer. har lyst til å reise på museum. Og har sett på naturhistorisk museum, paradox museum, teknisk museum, og lurer på om disse passer til så små barn som 3/4 år? 😅 eventuelt noen andre forslag? Anonymkode: 60b48...7c8
AprilLudgate Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Hadde droppa Paradox. Reptilparken er sikker vinner (mulighet for å klappe slange innimellom), naturhistorisk museum også. Teknisk er også gøy, men hadde valgt de to øvrige til 3-4åringer først. Vi bor her og har vært mest i reptilparken i bhgalder. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Teknisk museum er absolutt egnet, sjekk sommerprogrammet her: https://www.tekniskmuseum.no/ (modelljernbanen mm.) Det er både biler, fly og mange knapper å trykke på der. Såpass små barn liker kanskje å kjøre transportmidler - dere kan ta buss, trikk eller tog dit. Dessuten er det en badeplass noen skritt unna. På Naturhistorisk er det kanskje dinosaurene og dyretablåene som vil fenge mest. Museet er stort, så det kan være lurt å planlegge litt her: https://www.nhm.uio.no/besok/barn/index.html Det kan kombineres med rusletur i Botanisk hage. Paradox kjenner jeg ikke. Anonymkode: 97469...c59 1
Sententia Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Hvis det er bra vær: norsk folkemuseum! Fantastisk område for barn! 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Sententia skrev (15 minutter siden): Hvis det er bra vær: norsk folkemuseum! Fantastisk område for barn! Helt enig, jeg har hatt mange fine turer dit med mine som nå har blitt 4 og 6 år 😊 Anonymkode: 6c7e1...d7d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 I tillegg til det som er nevnt, kanskje Barnekunstmuseet? Anonymkode: 47ad0...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå