Gå til innhold

dama sliter med å få orgamse med meg, mulig vi ikke passer sammen seksuelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kvinner forsøker å si igjen og igjen og igjen er at 9 av 10 kvinner ikke klarer å få orgasme ved penetrering. Størrelse på penis betyr stort sett kun kun noe for menn, med mindre vi snakker om en mikropenis. Jeg hadde en eks med stor penis og det var bare en stikkende og kvalmende smerte når han stanget opp i livmorhalsen min for hvert jukk, den eneste sexen vi kunne ha var rolig, og den eneste stillingen som ikke var vond var når jeg satt oppå. 

Tykkelse har neppe noe å si med mindre det er for kåtskapens og sensasjonens del. Det er et punkt der inne som skal treffes, og det kan like gjerne treffes med en lang finger. 

Det å påstå at dama er for vid og for lat til å knipe er bare respektløst og  uvitende av deg. 

Anonymkode: 37ba1...753

jaha, jeg har jo lest her ved flere anledninger at kvinner lettere får orgasme av knipeøvelser og at det også gir mer nytelse for mannen? Lyver disse kvinnene da? Kan jeg ikke stole på hva andre kvinner her inne har skrevet tidligere?

Ikke rart man blir forvirret!😅

Anonymkode: 2652b...4b4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett for kvinner å komme ved penetrering.

Jeg har selv født 2 barn, og det er en eneste mann som har klart å gi meg vaginal orgasme. Og han klarte det ikke ofte heller. Men jeg hadde et helt fantastisk sex liv med han. Han fokuserte på klitoris orgasme, og ga han med en klitoris orgasme før samleie, så var det større sannsynlighet for vaginal orgasme. Og hans penis var 14 cm lang, og normal tykkelse. Jeg liker ikke å ha sex med menn med tykke peniser, da føler jeg at jeg har ingen mulighet til å stramme, og bruke min muskulatur der nede. Og de har null mulighet til å gi meg vaginalorgasme.

Anonymkode: 5869e...29d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og kanskje mannen ikke forstår aspektet ved sex og det å være kvinne? 
Altså om stoltheten din blir knekt for din dame ikke får orgasme hver gang av penetrering så er det ikke dama og knipeøvelsene. 
Om mannen er for stor gjør det vondt. Jeg får orgasme av penetrering noen ganger, men aller flest ved slikking og fingring. Hvorfor holder ikke det for deg? 

Anonymkode: 47d7b...1aa

så klart går det utover den seksuelle selvtilliten, hvis man føler at dama lettere hadde fått orgasme med mer stimuli/større penis. Og spesielt hvis hun muligens oppnådde lettere orgasme med andre partnere. Håper da du klarer å forstå det selv om du selv ikke er mann?

Men som sagt, jeg vet ikke 100% og er jo nettopp derfor jeg lagde denne tråden for å kanskje bli litt "klokere". Men føler det lett blir mye synsing og antagelser her. Vill ikke ha noe ny kjønns debatt, det er det nok av her inne:)

Så kort sagt: litt tykkere penis(ikke for tykk) gir nødvendigvis ikke mer stimuli og nytelse ved vaginal penetrering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

så klart går det utover den seksuelle selvtilliten, hvis man føler at dama lettere hadde fått orgasme med mer stimuli/større penis. Og spesielt hvis hun muligens oppnådde lettere orgasme med andre partnere. Håper da du klarer å forstå det selv om du selv ikke er mann?

Men som sagt, jeg vet ikke 100% og er jo nettopp derfor jeg lagde denne tråden for å kanskje bli litt "klokere". Men føler det lett blir mye synsing og antagelser her. Vill ikke ha noe ny kjønns debatt, det er det nok av her inne:)

Så kort sagt: litt tykkere penis(ikke for tykk) gir nødvendigvis ikke mer stimuli og nytelse ved vaginal penetrering? 

Dine følelser er ditt ansvar, om du er dårlig selvfølelse seksuelt, så er det du må jobbe med. Nei tykkere gjør det mer vondt og vanskeligere for å få orgasme for da selv får ikke vi knipe godt. Heller fokuser mer på god sex og mindre orgasme så kan det være at masse løser seg. Forventninger til orgasme ødelegger alt av sex for meg og mange andre. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (1 time siden):

Kvinner kan dermed lett få orgasme kun ved penetrering, noe som forklarer hvorfor kvinner bruker dildoer.
Kvinner som har sex med kvinner, vet at fingring alene raskt fører til orgasme.

Som en kvinne som har sex med kvinner, så er dette noe av det rareste jeg har lest.

Hverken jeg eller noen av de jeg har og har hatt sex med bruker dildo. 

Hva mener du med at «fingring alene raskt fører til orgasme»? 
Stimulering av klitoris ved bruk av fingrene fører ofte raskt til orgasme. «Fingring» av vagina fører oftest ikke til orgasme.

Du skriver så mye rart, at jeg ærlig talt tviler på at du har særlig erfaring i å ha sex med kvinner.

Anonymkode: fcdde...24b

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

er jo logisk at litt mer tykkelse gir mer friksjon og derfor kanskje raskere orgasme for henne? Eller har jeg misforståtte ?

Dette har du skrevet i flere tråder her på KG, mange ganger.

Det blir ikke mer riktig selvom du gjentar deg selv mange ganger.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

ingen kvinner her svarer på mitt ganske enkle spørsmål:

mer tykkelse = litt mer friksjon mot g punkt under samleie? Det trenges vel friksjon mot klitros/g punktet for en kvinne å oppnå vaginal orgasme, til tross for at hun tar på seg selv!?

Mange kvinner har svart deg på dette, flere ganger.

Du kan velge å fortsette å leve på din livsløgn om tykke peniser, eller du kan ta til deg de utallige svarene du har fått og kanskje få et bedre sexliv. Eller i det minste sørge for at dama di får det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er psykisk problem som sitter i hodet hennes.

Siden hun kommer når du ikke ser på henne, dvs i doggy.

Problmer  med usikkerhet og lignende ....

Anonymkode: 6cce2...bd8

Nei, dette stemmer jo ikke. Jeg kommer også kun vaginalt når jeg ligger på magen. Det er fordi penis/vibrator må treffe et visst punkt der inne, som ikke skjer når jeg ligger på rygg. Det har ingenting med mannen å gjøre, det er anatomisk.

Anonymkode: d0cfe...277

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompetent skrev (20 minutter siden):

Kvinner kommer lett via penetrering, det er derfor de bruker dildo, 

De fleste kvinner kommer ikke lett via penetrering.

Iflg sortimentsansvarlig ved Kondomeriet, er det et overveldende flertall av menn som kjøper dildoer.

Det har jeg lite problem å tro på. Det er menn som er penisfiksert og opptatt av størrelse på penis. Ikke kvinner.

Som kvinne som har og har hatt sex med andre kvinner, så har jeg aldri opplevd at noen har hatt en dildo, aldri. 
Dildoer er en mannegreie.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

det hadde nok ikke gitt meg noe særlig, da problemet er at jeg føler at JEG ikke strekker til. Skjønner?

Da hadde jeg kasta inn håndkleet. Livet er for kort. 

Anonymkode: b59f0...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

mer tykkelse = litt mer friksjon mot g punkt under samleie? Det trenges vel friksjon mot klitros/g punktet for en kvinne å oppnå vaginal orgasme, til tross for at hun tar på seg selv!?

Det kan like gjerne ha med bøyen på kukken din. Om den bøyer seg nedover eller til en side, kan det være at den ikke treffer noe på sin ferd inn og ut.

Og klitten, den er langt mer enn det som stikker ut. Google is your friend.

Anonymkode: fef64...cb5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

har gjort det, så "luftet" det var bare en måte å si det på. Spurt ganske tydelig, men som sagt, hun sier at hun ikke "husker". Mulig hun ikke tørr være ærlig for å unngå å såre meg eller noe. Men som sagt, jeg klarer å tenke selv, er jo logisk at litt mer tykkelse gir mer friksjon og derfor kanskje raskere orgasme for henne? Eller har jeg misforståtte ?

Ikke snakk om tidligere erfaringer, snakk om NÅ! 

NEI, det er ikke logisk at tykkelse gir orgasme. Noen kvinner får bare ikke orgasme av piv, så enkelt er det. Sexen kan likevel være fantastisk og tilfredsstillende. Derav SNAKK MED HENNE! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle jeg kjenner, er det ingen(!) som kommer av penetrering alene. Det er nok sikkert noen, men det er unntak heller enn regel. 

Hvis hun ikke kommer av at hun masturberer seg selv, er det nok i hodet hennes det sitter. Kan være alt mulig. 

Og at hun har noen få ganger, som du sier, kommet vaginalt av at dere har holdt på lenge, vil jeg tro hun kanskje faket det for å "bli ferdig". 

Oss kvinner trenger ofte mer oppbygging, med forspill. Da snakker jeg at du masserer, stryker, erter ( uten å være nær kjønnet osv) eller dere tar på hverandre osv. Spørs jo hva hun faktisk blir kåt av da! Det kan jo være så mangt. 

Skal ikke være skråsikker her, men jeg tror hun ikke klarer slappe av nok, eller bare nyte nok. Hva med å gi til henne uten at du får noe ( før hun har kommet)? 

Pikken din har nok nøyaktig NULL å si. Men hva du har mellom øra, har. Så gi henne tid, kanskje ikke stirre på henne ( ansiktet) la henne bruke sin tid uten at hun blir stresset av deg. ( det kan ta en time liksom, tilogmed mer!) 

Du må trygge henne og ikke tenke på deg selv, så går det nok bra!  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dine følelser er ditt ansvar, om du er dårlig selvfølelse seksuelt, så er det du må jobbe med. Nei tykkere gjør det mer vondt og vanskeligere for å få orgasme for da selv får ikke vi knipe godt. Heller fokuser mer på god sex og mindre orgasme så kan det være at masse løser seg. Forventninger til orgasme ødelegger alt av sex for meg og mange andre. 

blir litt for enkelt, litt sånn alt er "mitt ansvar". Men mulig vi ikke passer sammen som sagt, rett og slett. Jeg har ikke sagt at jeg forventer orgasme hver gang og tar det heller som en bonus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

blir litt for enkelt, litt sånn alt er "mitt ansvar". Men mulig vi ikke passer sammen som sagt, rett og slett. Jeg har ikke sagt at jeg forventer orgasme hver gang og tar det heller som en bonus.

Nei letere du etter unnskyldninger for å gå så er det jo bare å gå. Men tviler på at du finner en dame som kommer ved penetrering hver gang og løfte din usikkerhet som du ikke ønsker å jobbe med selv. 
Du tar det jo ikke som bonus ved å lage en tråd der du skriver om hennes underliv som hun ikke kniper, født barn og din størrelse, mange damer har skrevet her at det kommer ikke an på størrelsen. Tykk penis er helt utrolig vondt, trenger ikke følelsen av å føde hver gang man har sex. Nei hun trenger nok ikke tykkere penis for å få orgasme. 
Og det er ikke litt for enkelt at du tar ansvar for dine følelser, de er dine og kun du som kan gjøre noe med 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfume skrev (1 minutt siden):

Av alle jeg kjenner, er det ingen(!) som kommer av penetrering alene. Det er nok sikkert noen, men det er unntak heller enn regel. 

Hvis hun ikke kommer av at hun masturberer seg selv, er det nok i hodet hennes det sitter. Kan være alt mulig. 

Og at hun har noen få ganger, som du sier, kommet vaginalt av at dere har holdt på lenge, vil jeg tro hun kanskje faket det for å "bli ferdig". 

Oss kvinner trenger ofte mer oppbygging, med forspill. Da snakker jeg at du masserer, stryker, erter ( uten å være nær kjønnet osv) eller dere tar på hverandre osv. Spørs jo hva hun faktisk blir kåt av da! Det kan jo være så mangt. 

Skal ikke være skråsikker her, men jeg tror hun ikke klarer slappe av nok, eller bare nyte nok. Hva med å gi til henne uten at du får noe ( før hun har kommet)? 

Pikken din har nok nøyaktig NULL å si. Men hva du har mellom øra, har. Så gi henne tid, kanskje ikke stirre på henne ( ansiktet) la henne bruke sin tid uten at hun blir stresset av deg. ( det kan ta en time liksom, tilogmed mer!) 

Du må trygge henne og ikke tenke på deg selv, så går det nok bra!  

jeg må tenke litt på meg selv også, men jeg gir mye av meg selv under sex ja(slikker henne mye blant annet, mer en hun suger meg). Hun har absolutt ikke faket, og vi har snakket om det også. Hun sier hun aldri har faket og aldri kommer til å gjøre det. Det stoler jeg på og ser hvis en orgasme er ekte.

Hvis jeg ikke kan stole på det, hvordan kan jeg stole på alt annet hun sier?

Dere kvinner her inne  fokuserer litt mye på at bare få kommer av penetrering osv. Undersøkelser viser at opptil 30% av kvinner komme av kun penetrering alene,. Hun her gjør ikke det, men kun hvis hun tar på seg selv samtidig. Men hun kommer hvis jeg klarer å holde ut veldig lenge. Ikke alltid så lett, hvis man er gira selv og holder på å komme hele tiden.

Men da velger jeg å tro at en cm eller to ekstra i tykkelse hos meg ikke hadde gjort store forskjellen og at det meste ligger i hennes hodet, så får jeg håpe det er sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Men som sagt, jeg klarer å tenke selv, er jo logisk at litt mer tykkelse gir mer friksjon og derfor kanskje raskere orgasme for henne? Eller har jeg misforståtte ?

Du har jo virkelig kjørt deg fast i eget hode. 

Anonymkode: e3435...bfc

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det virker som du har startet denne tråden for å få bekreftelse på at du og dama di ikke passer sammen, og at en av grunnene til det er at hun ikke vil gjøre knipeøvelser som du har bedt henne om, heller enn at du vil bli klokere på kvinner og orgasme.

Anonymkode: 2ef49...d0c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det virker som du har startet denne tråden for å få bekreftelse på at du og dama di ikke passer sammen, og at en av grunnene til det er at hun ikke vil gjøre knipeøvelser som du har bedt henne om, heller enn at du vil bli klokere på kvinner og orgasme.

Anonymkode: 2ef49...d0c

Nja, skal man bli klokere på kvinner og orgamse bør man heller ikke lytte så mye til kvinner. For saken er nemlig så enkel at kvinner får orgasme om de har god sex med noen de er seksuelt og fysisk tiltrukket av. De aller aller fleste kvinner har ikke det derav blir det vanskeligere å komme.

Anonymkode: dfe28...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lyver.

"Vet ikke/husker ikke" = hun husker, men vil ikke dele med deg pga det kan såre den som spør. 

Anonymkode: 4f680...0e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...