Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er litt for glad i rus og jeg har blitt ganske påvirket av dette i vår relasjon. Har rust meg sporadisk etter å ha vært sammen med han en stund, noe jeg aldri gjorde tidligere. Ved forsøk på å «bremse»/stoppe det, opplever jeg at han oppfordrer til å fortsette. Hva gjør jeg? Hater virkelig at vi har kommet til dette punktet, forholdet var så sunt i starten og han er en fin fyr ellers.

Anonymkode: cbeec...204

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du rådet din søster eller beste venninne å gjøre i samme situasjon, Ts?

Anonymkode: f536f...1bc

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor vil han rømme fra virkeligheten da? 

AnonymBruker
Skrevet

Må du på død og liv ha en kjæreste?

Anonymkode: 7c75c...057

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avsluff forholdet om han drar deg ned, en del får glede av å dra andre ned til sitt nivå.

Anonymkode: 49801...54c

• Liker 2
Skrevet

Gå. En mann som bryr seg om deg ville aldri oppfordret deg til rus. Jeg har kjent flere rusmisbrukere, på flere nivåer, og ingen av dem oppfordrer mennesker de oppriktig bryr seg om til det samme. Tvert imot, gjør de alt i sin makt for å unngå at de begynner, inkludert å forlate dem. 

Det er også et helvete å leve med en rusmisbruker på sikt. Kom deg vekk fra det. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Run baby run.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor gidder du å være sammen med ham? Selv er jeg ganske restriktiv i forhold til rus, og alt sterkere enn alkohol hadde vært på huet og ræva ut her. Men når han i tillegg skal egge deg til det...? 

AnonymBruker
Skrevet
MariaIsabel skrev (På 24.7.2024 den 6.53):

Gå. En mann som bryr seg om deg ville aldri oppfordret deg til rus. Jeg har kjent flere rusmisbrukere, på flere nivåer, og ingen av dem oppfordrer mennesker de oppriktig bryr seg om til det samme. Tvert imot, gjør de alt i sin makt for å unngå at de begynner, inkludert å forlate dem. 

Det er også et helvete å leve med en rusmisbruker på sikt. Kom deg vekk fra det. 

Signerer denne! Jeg har ( dessverre) vært sammen med en rusmisbruker i mange år. Jeg har selv aldri prøvd rus og prøvde virkelig alt for å « redde» han. Men en ting skal han ha, han har aldri noensinne tilbudt meg rusmidler / villet at jeg skulle ruse meg. Vær så snill TS, vær tro mot deg selv, ikke la en mann flytte grensene, prinsippene og integriteten din! 

Anonymkode: 76957...072

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...