AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Kjæresten min er litt for glad i rus og jeg har blitt ganske påvirket av dette i vår relasjon. Har rust meg sporadisk etter å ha vært sammen med han en stund, noe jeg aldri gjorde tidligere. Ved forsøk på å «bremse»/stoppe det, opplever jeg at han oppfordrer til å fortsette. Hva gjør jeg? Hater virkelig at vi har kommet til dette punktet, forholdet var så sunt i starten og han er en fin fyr ellers. Anonymkode: cbeec...204 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #3 Skrevet 24. juli 2024 Hva ville du rådet din søster eller beste venninne å gjøre i samme situasjon, Ts? Anonymkode: f536f...1bc 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Skrevet 24. juli 2024 Må du på død og liv ha en kjæreste? Anonymkode: 7c75c...057 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Skrevet 24. juli 2024 Avsluff forholdet om han drar deg ned, en del får glede av å dra andre ned til sitt nivå. Anonymkode: 49801...54c 2
MariaIsabel Skrevet 24. juli 2024 #7 Skrevet 24. juli 2024 Gå. En mann som bryr seg om deg ville aldri oppfordret deg til rus. Jeg har kjent flere rusmisbrukere, på flere nivåer, og ingen av dem oppfordrer mennesker de oppriktig bryr seg om til det samme. Tvert imot, gjør de alt i sin makt for å unngå at de begynner, inkludert å forlate dem. Det er også et helvete å leve med en rusmisbruker på sikt. Kom deg vekk fra det. 3 3
Stor pike Skrevet 26. juli 2024 #9 Skrevet 26. juli 2024 Hvorfor gidder du å være sammen med ham? Selv er jeg ganske restriktiv i forhold til rus, og alt sterkere enn alkohol hadde vært på huet og ræva ut her. Men når han i tillegg skal egge deg til det...?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2024 #10 Skrevet 26. juli 2024 MariaIsabel skrev (På 24.7.2024 den 6.53): Gå. En mann som bryr seg om deg ville aldri oppfordret deg til rus. Jeg har kjent flere rusmisbrukere, på flere nivåer, og ingen av dem oppfordrer mennesker de oppriktig bryr seg om til det samme. Tvert imot, gjør de alt i sin makt for å unngå at de begynner, inkludert å forlate dem. Det er også et helvete å leve med en rusmisbruker på sikt. Kom deg vekk fra det. Signerer denne! Jeg har ( dessverre) vært sammen med en rusmisbruker i mange år. Jeg har selv aldri prøvd rus og prøvde virkelig alt for å « redde» han. Men en ting skal han ha, han har aldri noensinne tilbudt meg rusmidler / villet at jeg skulle ruse meg. Vær så snill TS, vær tro mot deg selv, ikke la en mann flytte grensene, prinsippene og integriteten din! Anonymkode: 76957...072 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå