kaleidoskop Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Noen som bor eller har bodd i Horten? Hvordan er det? Må innrømme at jeg ikke har positivt inntrykk. Men har jo aldri vært der, kun tatt ferga et par ganger. Så hvis du som meg "føler" det er en kjip by trenger ikke si noe. Men tar gjerne tips fra de som faktisk har erfaring. Jeg ser det er praktisk å bo der i forhold til avstander. Og billigere bolig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Horten er en ganske alminnelig småby. Du må til Tønsberg eller andre større steder for å få tak i mye, det er ikke store butikker som Biltema eller XXL her. Lite trafikk, til og med rushtiden er overkommelig så lenge du ikke skal med ferja på sommertid. Mange rolige nabolag, mange hager. Epletrær og kirsebærtrær på flere kommunale plasser. Rådyr er et daglig syn i hagene og gatene for dem som bor oppi åsen. Økonomisk krise i kommunen, det strammes inn og legges ned kommunale tilbud, skoler og sykehjem. Pendlemuligheter til Tønsberg eller Drammen. Rimeligere boliger enn andre steder, men fremdeles en million mer for et standard 3-roms rekkehus enn hva det er på Vestlandet, hvor jeg har flyttet fra. Flere gode badeplasser og parker. Busstilbud helt greit. Anonymkode: 5c04c...a05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå