Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Jeg har ei jente jeg snakker med og har snakket med i 1-2 døgn (aldri møtes), som kan virke/se ut som har en medfødt sykdom men føler det er innmari respektløst å spørre hu og det er jo ikke noe hyggelig å forhåndsdømme hu for det. Så derfor velger jeg og gi det en sjangs og trenger dermed litt tips. Er ikke akk dreven på å snakke med jenter heller. Hu er veldig opptatt om det er hu jeg vil ha og at jeg ikke vil ha noen andre. Veldig ivrig på å møtes og inviteres alltids til kos og knull og veldig opptatt av å snakke om puppa sine til meg, noe som gjør at jeg tenker at hu vil ha meg bare for å få kunne krysse av sex og kjæreste lissom. Hu virker desperat føler jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Vent og se hvor det fører hen. Kanskje hun liker deg veldig godt og det er derfor hun virker litt desperat. Hun er kanskje redd for å miste deg. Om hun har en sykdom vil hun sikkert fortelle deg om den når dere har blitt bedre kjent. La det ligge og vent på at hun tar initiativ til å fortelle. Vær hyggelig og vis interesse for å vite mer om henne, er mitt tips. Og ikke utnytt at hun virker desperat, alle jenter (og kvinner) liker en gentleman. Anonymkode: 4e92f...c15
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vent og se hvor det fører hen. Kanskje hun liker deg veldig godt og det er derfor hun virker litt desperat. Hun er kanskje redd for å miste deg. Om hun har en sykdom vil hun sikkert fortelle deg om den når dere har blitt bedre kjent. La det ligge og vent på at hun tar initiativ til å fortelle. Vær hyggelig og vis interesse for å vite mer om henne, er mitt tips. Og ikke utnytt at hun virker desperat, alle jenter (og kvinner) liker en gentleman. Anonymkode: 4e92f...c15 Jaa prøver å si at vi må ta tiden til og bli kjent før vi er sammen lissom- TS 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Du har snakket med henne kun i et par dager og hun vil ha sex og være eksklusive? Anonymkode: 35a06...725 2
Octopus Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Hvor gamle er dere? Man vet ikke om man vil bli sammen etter 1-2 dager på nett. Hvorfor tror du hun har denne sykdommen? Er det synlig eller går det på oppførselen?
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du har snakket med henne kun i et par dager og hun vil ha sex og være eksklusive? Anonymkode: 35a06...725 Jaa det stemmer, synes det er alt for tidlig å si noe om når man ikke vet hvem man egt er
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2024 Octopus skrev (13 minutter siden): Hvor gamle er dere? Man vet ikke om man vil bli sammen etter 1-2 dager på nett. Hvorfor tror du hun har denne sykdommen? Er det synlig eller går det på oppførselen? Vi er mellom 25-30. jeg også mener at man vet ikke om man vil være sammen eller i det heletatt passer sammen etter 1-2 dager på nett. Er litt skjev i ansiktet og litt på oppførsel siden hu repeterer seg selv flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Anonymmann26 skrev (5 minutter siden): Vi er mellom 25-30. jeg også mener at man vet ikke om man vil være sammen eller i det heletatt passer sammen etter 1-2 dager på nett. Er litt skjev i ansiktet og litt på oppførsel siden hu repeterer seg selv flere ganger. Vær litt obs på om hun kan ha en lettere psykisk utviklingshemming. Da må du ta dette veldig forsiktig, og kanskje avslutte om du synes det blir for spesielt. Det du forteller kan tyde på at hun kan ha kognitive problemer, tatt i betraktning at dere er såpass gamle. Men, det kan også hende at hun bare er ensom og kanskje litt annerledes, Ikke godt å si. Anonymkode: 4e92f...c15 1
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær litt obs på om hun kan ha en lettere psykisk utviklingshemming. Da må du ta dette veldig forsiktig, og kanskje avslutte om du synes det blir for spesielt. Det du forteller kan tyde på at hun kan ha kognitive problemer, tatt i betraktning at dere er såpass gamle. Men, det kan også hende at hun bare er ensom og kanskje litt annerledes, Ikke godt å si. Anonymkode: 4e92f...c15 Jaa der er du inne på det jeg er redd for, og derfor er det så vanskelig å vite om det er "trygt" bli betatt av henne. tenker også at hu derfor er så ivrig siden hu kanskje aldri har opplevd å ha en kjæreste å være glad i på den måten. Men vil du si det er trygt å bli sammen med noen som evt er lett psykisk utviklingshemming? Hu skriver korte setninger men fullt forståelig
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 Er dette tilfeldigvis noen du har møtt på i forbindelse med gaming? Mye bra folk i gaming men også ufattelig mye rart. Anonymkode: e519b...d05
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #11 Skrevet 23. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er dette tilfeldigvis noen du har møtt på i forbindelse med gaming? Mye bra folk i gaming men også ufattelig mye rart. Anonymkode: e519b...d05 Facebook dating greia og hu som tok kontakt. Hørtes ikke ut som hu gamer i det hele tatt men er gamer selv Endret 23. juli 2024 av Anonymmann26
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 Anonymmann26 skrev (2 minutter siden): Facebook dating greia og hu som tok kontakt. Hørtes ikke ut som hu gamer i det hele tatt men er gamer selv Ahh ok. Om hun er så på etter 1-2 dager så er hun jo unektelig spesiell. "Hardt vær står aldri lenge på" heter det. Anonymkode: e519b...d05 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 Anonymmann26 skrev (2 timer siden): Jeg har ei jente jeg snakker med og har snakket med i 1-2 døgn (aldri møtes), som kan virke/se ut som har en medfødt sykdom men føler det er innmari respektløst å spørre hu og det er jo ikke noe hyggelig å forhåndsdømme hu for det. Så derfor velger jeg og gi det en sjangs og trenger dermed litt tips. Er ikke akk dreven på å snakke med jenter heller. Hu er veldig opptatt om det er hu jeg vil ha og at jeg ikke vil ha noen andre. Veldig ivrig på å møtes og inviteres alltids til kos og knull og veldig opptatt av å snakke om puppa sine til meg, noe som gjør at jeg tenker at hu vil ha meg bare for å få kunne krysse av sex og kjæreste lissom. Hu virker desperat føler jeg. Hun er ikke lettere handicappet eller noe sånt. Sånn bare til obs. Vet at mange der ikke har hemninger når det gjelder seksuelle ting da. Så her hadde jeg tatt det med ro og sett det an. Ikke alltid det syns på nett at det er noe som ikke er som det skal. Anonymkode: 2a6d5...8e1
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #14 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ahh ok. Om hun er så på etter 1-2 dager så er hun jo unektelig spesiell. "Hardt vær står aldri lenge på" heter det. Anonymkode: e519b...d05 Jaa, jeg føler at som mann må man alltid jobbe for å få ei jente men her er det helt motsatt at det er jeg som må roe ned tempo liksom så veldig uvandt for min del
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #15 Skrevet 23. juli 2024 Anbefaler å snakke på cam eller telefon så ser du kanskje gangske fort om ho er ok eller ikke?? Anonymkode: 2a6d5...8e1
Anonymmann26 Skrevet 23. juli 2024 Forfatter #16 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anbefaler å snakke på cam eller telefon så ser du kanskje gangske fort om ho er ok eller ikke?? Anonymkode: 2a6d5...8e1 Har gjort det litt og det virker helt okei. I hvertfall ikke noe drastiske ting som har gjort at jeg tenker at hu går det ikke an å leve med
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Skrevet 23. juli 2024 Styr unna. Er ikke normal oppførsel å være så intens etter bare et par dager Anonymkode: 35a06...725 1
Macro Skrevet 23. juli 2024 #18 Skrevet 23. juli 2024 Anonymmann26 skrev (1 time siden): Har gjort det litt og det virker helt okei. I hvertfall ikke noe drastiske ting som har gjort at jeg tenker at hu går det ikke an å leve med "Går an å leve med" er et sjukt dårlig utgangspunkt. Du kan nok få langt bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #19 Skrevet 23. juli 2024 Du skriver: "Jeg har ei jente jeg snakker med og har snakket med i 1-2 døgn (aldri møtes). Hu er veldig opptatt om det er hu jeg vil ha og at jeg ikke vil ha noen andre." Hun har nok en diagnose eller tre ja... Slik "oppførsel" ville fått meg til å takke for meg med en gang. Anonymkode: 12a14...bf5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå