AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Hei. Admin stengte den forrige tråden pga mangelfull overskrift. Har sett utallige med enda dårligere overskrift, men neeeiida. Så here it goes again: Hadde samtale med en mann idag. Snakket løst og fast, og kom inn på tema vekt. Det var bare meg og mannen, vi er ikke venner eller sammen, men venners venner. Under samtalen kom en dame og hilste på meg og kommenterte at jeg var blitt veldig tjukk. Hun hadde ikke sett meg på 6 år og i denne perioden har jeg fødet 2 barn og lagt på meg 20kg. Så jeg skjønner at hun reagerer, jeg er ikke sur eller noe. Men det som skjedde var at hun småpratet litt med meg før hun gikk videre. Og mannen som jeg stod og pratet med, sa dette: -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former. Og du er ikke streker eller pære. sa han Hva mener han med det? Jeg har ikke former? Spurte ikke mer om det da temaet ble litt kleint.. Anonymkode: 55f39...9b9
MissSkog Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Trodde det var timeglassfigur menn likte - ikke pære. Men pære er vel bedre enn eple så vær glad om det er det du har! I alle fall for helsa si skyld. Uansett en merkelig samtale… Virker som han ville forsvare deg og hvordan denne damen kommenterte kroppen din, men du lar han ikke slippe unna med det og vil ha han til å utdype. Tipper han var ganske ukomfortabel der han stod. 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Så kleint alt sammen. Hun som kaller deg tjukk. Han som prøver å støtte deg. Du som kjører avhør av ham. Fint at du lot det ligge til slutt. Anonymkode: 30edd...c6f 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 2 hours ago, MissSkog said: Trodde det var timeglassfigur menn likte - ikke pære. Men pære er vel bedre enn eple så vær glad om det er det du har! I alle fall for helsa si skyld. Uansett en merkelig samtale… Virker som han ville forsvare deg og hvordan denne damen kommenterte kroppen din, men du lar han ikke slippe unna med det og vil ha han til å utdype. Tipper han var ganske ukomfortabel der han stod. Det er ikke sånn at alle menn liker det samme. Noen (men ikke så mange) menn liker damer med en hel del "ekstra" . Jeg gjør det selv. Har aldri hatt en kjæreste med timeglassfigur, og det har ikke vært noe savn for min del. Og jeg har i alle fall skjønt at mannen ts møtte likte henne. Det var de frekke kommentarene fra den andre damen som mest fremprovoserte det mannen sa. Han likte ikke å høre henne bli rakket ned på. Alle skjønner at det ble kleint alt sammen, men det var jo ikke bare hans "feil". Anonymkode: 85dd2...605 2
MissSkog Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er ikke sånn at alle menn liker det samme. Noen (men ikke så mange) menn liker damer med en hel del "ekstra" . Jeg gjør det selv. Har aldri hatt en kjæreste med timeglassfigur, og det har ikke vært noe savn for min del. Og jeg har i alle fall skjønt at mannen ts møtte likte henne. Det var de frekke kommentarene fra den andre damen som mest fremprovoserte det mannen sa. Han likte ikke å høre henne bli rakket ned på. Alle skjønner at det ble kleint alt sammen, men det var jo ikke bare hans "feil". Anonymkode: 85dd2...605 Jeg mente det litt som en fleip. Ts sier menn liker pære - hvor hun har det fra vet jeg ikke - så jeg sier de liker timeglass. For jeg er helt klar over det du sier. Jeg vet ikke hvorfor ts nevner pære når han prøver å forsvare henne. Helt merkelig samtale om kroppen hennes med en som hun ikke engang kaller en venn.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Da jeg så pære, mente jeg former 😊 Anonymkode: 55f39...9b9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Da jeg så pære, mente jeg former 😊 Anonymkode: 55f39...9b9 Men forsto mannen du snakket med det da???? Altså du overdriver og overtenker dette noe voldsomt, mannen prøvde sikkert bare å forsikre deg om at han ikke synes du var direkte tykk. Og at det er bedre at du er sånn du ser ut nå, enn en strek person. Anonymkode: 48da1...ed4 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Jeg skjønner egentlig ikke helt greia her. Det jeg vil tippe denne mannen kanskje mente var at menn vil ikke ha ei dame som er syltynn med lite former "strek", men heller ikke ei dame som er lubben med alt for mye former "pære". De vil vel helst ha ei som er midt i mellom som ser sprek ut, men fortsatt har litt fett på lår, ræv og bryster. Høres ut som han prøvde å finne en måte å si at du ikke er syltynn, men heller ikke for tjukk. Anonymkode: 4b7db...a5d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Han prøvde å glatte over frekkhetene hennes med å si at hun tenker at kvinner skal være streker (veldig tynne, ingen fett), mens menn liker mer kjøtt på beina. Du spør - mener du pære? Som betyr at man er tynn oventil og bred nederst, null pupper og mye rumpe. Noe som heller ikke nødvendigvis er fint å si om noen. Pære er ikke den eneste måten man kan ha former på, eller ha noen ekstra kg på......... Jeg er f eks timeglass. Jeg har former, men er ikke pære. Du burde ikke arrestere han sånn for å prøve å si noe fint. Du burde heller arrestere hun frekke dama som kalte deg tykk. Anonymkode: 30305...7f7 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 Menn foretrekker egentlig timeglassfigur, som er det samme som pære, men med store pupper. Pære kommer nok på andreplass over foretrukket figur, fordi menn ofte foretrekker at fettet er på underkroppen fremfor overkroppen (med unntak av på puppene, som sagt). Samtalen mellom alle dere tre hørtes ekstremt cringe ut (som ungdommen sier). Var damen full? Meget spesielt å kommentere andres kropp i edru tilstand. Mannen ble nok så paff og ille berørt at han følte for å forsvare deg/få deg til å føle deg bedre. Han prøvde vel å si at du har en helt normal kropp. Hvilken figur man har er forresten uavhengig av vekt. Anonymkode: 4a29e...c0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så kleint alt sammen. Hun som kaller deg tjukk. Han som prøver å støtte deg. Du som kjører avhør av ham. Fint at du lot det ligge til slutt. Anonymkode: 30edd...c6f Helt enig i dette Alt og alle var kleint her fra hun som ut av det blå rakket ned på deg til mannen som prøvde å støtte deg ved å rakke ned på andre igjen og du selv i overanalysering. Let it go. Hva han mente vet bare han Anonymkode: 096ba...c88 3
Bombasi Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Admin stengte den forrige tråden pga mangelfull overskrift. Har sett utallige med enda dårligere overskrift, men neeeiida. Så here it goes again: Hadde samtale med en mann idag. Snakket løst og fast, og kom inn på tema vekt. Det var bare meg og mannen, vi er ikke venner eller sammen, men venners venner. Under samtalen kom en dame og hilste på meg og kommenterte at jeg var blitt veldig tjukk. Hun hadde ikke sett meg på 6 år og i denne perioden har jeg fødet 2 barn og lagt på meg 20kg. Så jeg skjønner at hun reagerer, jeg er ikke sur eller noe. Men det som skjedde var at hun småpratet litt med meg før hun gikk videre. Og mannen som jeg stod og pratet med, sa dette: -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former. Og du er ikke streker eller pære. sa han Hva mener han med det? Jeg har ikke former? Spurte ikke mer om det da temaet ble litt kleint.. Anonymkode: 55f39...9b9 Hva feiler det folk som kommer fra intet opp i trynet på andre og sier de har blitt tjukk? Eier ikke folk folkeskikk lenger? Mannen prøvde å ta deg i forsvar slik at du kunne føle deg bedre etter konfrontasjonen, og hadde nok neppe en dypere mening bak det. Du overtenker responsen hans. I den situasjonen så var det ikke han du bør reagere mot. Hvorvidt det er sant at menn på generelt grunnlag liker former kan diskuteres. For det er individuelt. Noen liker former, noen liker timeglass, noen liker streker, noen liker større osv. Uansett hvordan du ser ut så er det alltids menn som liker deg, og ikke. For min del står ikke formfullhet øverst i kurs. Endret 23. juli 2024 av Bombasi
TomBombadil Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så kleint alt sammen. Hun som kaller deg tjukk. Han som prøver å støtte deg. Du som kjører avhør av ham. Fint at du lot det ligge til slutt. Anonymkode: 30edd...c6f Jepp, dette var tre mennesker som har sitti og sladra på bygda litt for lenge, uten å lære seg takt og tone. Endret 23. juli 2024 av TomBombadil
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei. Admin stengte den forrige tråden pga mangelfull overskrift. Har sett utallige med enda dårligere overskrift, men neeeiida. Så here it goes again: Hadde samtale med en mann idag. Snakket løst og fast, og kom inn på tema vekt. Det var bare meg og mannen, vi er ikke venner eller sammen, men venners venner. Under samtalen kom en dame og hilste på meg og kommenterte at jeg var blitt veldig tjukk. Hun hadde ikke sett meg på 6 år og i denne perioden har jeg fødet 2 barn og lagt på meg 20kg. Så jeg skjønner at hun reagerer, jeg er ikke sur eller noe. Men det som skjedde var at hun småpratet litt med meg før hun gikk videre. Og mannen som jeg stod og pratet med, sa dette: -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former. Og du er ikke streker eller pære. sa han Hva mener han med det? Jeg har ikke former? Spurte ikke mer om det da temaet ble litt kleint.. Anonymkode: 55f39...9b9 Kanskje er det jeg som misforstår noe her, men jeg leser det slik (uthevet skrift): -de damene hun refererer til er "streker " . Menn liker former. -pære mener du? Spurte jeg - njaaa midt i mellom. (Menn liker midt i mellom-kvinner, verken pære eller streker) Jeg kan si deg at menn liker ikke streker, de liker former (ikke streker, ikke pære). Og du er ikke streker eller pære (du er midt i blinken, du har formene menn liker, og er ikke pære i hans øyne). sa han Han ga deg sitt beste kompliment. Anonymkode: 46a37...d92 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #16 Skrevet 23. juli 2024 Dere menn som svarer former. Mener dere den nye trenden med "duck" Ass? Der damene prøver å få så stor rompe som mulig at den "stikker" ut og ser ut som en and når man går? Shaker ikke noen, bare synes det er så stygt, på lik linje med duck lips. Hvis Det er Det menn liker så blir jeg litt oppgitt her jeg sitter. Anonymkode: 55f39...9b9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere menn som svarer former. Mener dere den nye trenden med "duck" Ass? Der damene prøver å få så stor rompe som mulig at den "stikker" ut og ser ut som en and når man går? Shaker ikke noen, bare synes det er så stygt, på lik linje med duck lips. Hvis Det er Det menn liker så blir jeg litt oppgitt her jeg sitter. Anonymkode: 55f39...9b9 Like anderumpe? Er ikke det en gammel trend? Eller har det gått så lang tid at trenden har dukket opp på nytt? Anonymkode: 93014...0b1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #18 Skrevet 23. juli 2024 Er det sånne dere menn mener med former? Anonymkode: 55f39...9b9
Irak Skrevet 23. juli 2024 #19 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dere menn som svarer former. Mener dere den nye trenden med "duck" Ass? Der damene prøver å få så stor rompe som mulig at den "stikker" ut og ser ut som en and når man går? Shaker ikke noen, bare synes det er så stygt, på lik linje med duck lips. Hvis Det er Det menn liker så blir jeg litt oppgitt her jeg sitter. Anonymkode: 55f39...9b9 Jeg må le 😂. Dette her ble komisk 😂. Har ikke hørt om den trenden en gang 😂. Gått meg hus forbi rett og slett, men nå er ikke jeg så trendy av meg heller da.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #20 Skrevet 23. juli 2024 Hvorfor er du så veldig opphengt i dette? Anonymkode: f12e1...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå