AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Skrevet 23. juli 2024 Spiser ikke, får ikke sove og er generelt helt knekt. Værste er at jeg ikke klarer og sove, tenker konstant på han. Livet er håpløst, hadde bare han. Alle kommer seg igjennom det men nå føles det umulig. Værste er at jeg ikke får sove, er det lurt og prøve sovetabletter? For en kort periode Anonymkode: c89fc...85e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Skrevet 23. juli 2024 Nei. Gå turer, tren, inviter venninner, spis noe selv om du ikke har lyst på. Søvnen kommer etterhvert, men styr unna kjemikalier. Anonymkode: 5dcc3...e94 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Hvor lang tid har det gått siden det ble slutt? Det føles håpløst, jeg vet. Gikk nylig igjennom ett brudd selv, men det blir bedre. Sovemedisin er svært sjeldent en god løsning. Anonymkode: 6ef7b...ccc
Irak Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spiser ikke, får ikke sove og er generelt helt knekt. Værste er at jeg ikke klarer og sove, tenker konstant på han. Livet er håpløst, hadde bare han. Alle kommer seg igjennom det men nå føles det umulig. Værste er at jeg ikke får sove, er det lurt og prøve sovetabletter? For en kort periode Anonymkode: c89fc...85e Dette høres veldig vondt ut. Kan du klare å fokusere på noe annet? En hobby? Ser at du skriver at du bare hadde han. Har du ikke familie? Sovetabletter er ikke lurt. Hvis du kan klare det så kom deg ut, og få i deg masse frisk luft. Det er veldig bra for deg 💚☘️🍀🌿🌱🪻🌺🌷🪷🌸💮🏵️. 1 2
Mayer Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Irak skrev (5 minutter siden): Dette høres veldig vondt ut. Kan du klare å fokusere på noe annet? En hobby? Ser at du skriver at du bare hadde han. Har du ikke familie? Sovetabletter er ikke lurt. Hvis du kan klare det så kom deg ut, og få i deg masse frisk luft. Det er veldig bra for deg 💚☘️🍀🌿🌱🪻🌺🌷🪷🌸💮🏵️. Du har bestandig så fine innlegg. Heia deg💙🌼🌈❤️🩹 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Irak skrev (33 minutter siden): Dette høres veldig vondt ut. Kan du klare å fokusere på noe annet? En hobby? Ser at du skriver at du bare hadde han. Har du ikke familie? Sovetabletter er ikke lurt. Hvis du kan klare det så kom deg ut, og få i deg masse frisk luft. Det er veldig bra for deg 💚☘️🍀🌿🌱🪻🌺🌷🪷🌸💮🏵️. Jepp er vondt, har familie men ikke venner så sliter med å komme meg ut og få gjort ting. Er ikke tablett typen og veldig forsiktig med sånt men har ikke sovet på 2 uker og alt blir værre når jeg ikke får sove.❤️ Anonymkode: c89fc...85e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor lang tid har det gått siden det ble slutt? Det føles håpløst, jeg vet. Gikk nylig igjennom ett brudd selv, men det blir bedre. Sovemedisin er svært sjeldent en god løsning. Anonymkode: 6ef7b...ccc 2 uker siden så er veldig veldig nylig og vet at det går over men er så ille mens det står i❤️ Anonymkode: c89fc...85e
Irak Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 Mayer skrev (29 minutter siden): Du har bestandig så fine innlegg. Heia deg💙🌼🌈❤️🩹 Tusen hjertelig takk 🪷💕. Det var veldig koselig av deg 🤗. Heia deg også 🥳🥳🥳. 2
Irak Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp er vondt, har familie men ikke venner så sliter med å komme meg ut og få gjort ting. Er ikke tablett typen og veldig forsiktig med sånt men har ikke sovet på 2 uker og alt blir værre når jeg ikke får sove.❤️ Anonymkode: c89fc...85e Ja søvn er super viktig 👏👏👏. Da går prosessen fortere. Har du prøvd melantonin? Bruk familien din for alt det er verdt hvis du kan ❣️. Varme bad og dusjer. Alt som kan få deg til å slappe av. Slapper du av blir du døsig, og da kan det være du sovner. Hender jeg dusjer i så varmt vann at jeg er helt i svima sjøl 😂.
Mardina Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spiser ikke, får ikke sove og er generelt helt knekt. Værste er at jeg ikke klarer og sove, tenker konstant på han. Livet er håpløst, hadde bare han. Alle kommer seg igjennom det men nå føles det umulig. Værste er at jeg ikke får sove, er det lurt og prøve sovetabletter? For en kort periode Anonymkode: c89fc...85e Det føles sikkert håpløst nå, men jeg lover deg at det vil bli bedre. Gjorde det selv slutt med samboer gjennom 9 år for et par uker siden. Den første uken var mildt sagt jævlig. Jeg spiste lite og satt oppe til langt på natt, fordi jeg orket ikke tanken på å legge meg i en tom seng. Jeg er nok litt "heldig" da, siden jeg har en hund som må ut på tur hver dag. Så han har nok vært redningen min oppi dette. I tillegg til at han selvfølgelig er en god venn oppi alt. Nå sier jeg ikke at du skal skaffe deg hund for å bedre situasjonen, men jeg tror det er viktig at du kommer deg utenfor husets 4 vegger i hvert fall 1 gang for dagen. Litt frisk luft gjør godt for deg. Gå deg en tur, ta en tur på kjøpesenteret (om du har det i nærheten), bare for å se folk. For et par uker siden var det en festival her jeg bor. Jeg "tvang" meg selv til å gå opp der, bare for å se litt andre ting og ikke bare sitte jemme og surmule og være deprimert. Sovetabletter er ikke løsningen på dette. Om du sliter med å sovne, så kan det kanskje være en ide å f.eks se litt videoer på Youtube, før du sovner. Evt. les en god bok. Nå er det snart 1 mnd siden eksen min flyttet og ting begynner å gå bedre. Jeg tenker faktisk lite på han nå og blir mer og mer sikker på at det var riktig at vi gikk fra hverandre. I tillegg hjelper det jo litt at jeg har chattet litt med en annen fyr, som har hjulpet meg å få tankene over på noe annet. Og jeg lover DEG; det vil bli bedre ❤️ Kjærlighetssorg tar tid og det er en tid man dessverre bare må kjempe seg gjennom. Endret 23. juli 2024 av Mardina
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Mardina skrev (1 time siden): Det føles sikkert håpløst nå, men jeg lover deg at det vil bli bedre. Gjorde det selv slutt med samboer gjennom 9 år for et par uker siden. Den første uken var mildt sagt jævlig. Jeg spiste lite og satt oppe til langt på natt, fordi jeg orket ikke tanken på å legge meg i en tom seng. Jeg er nok litt "heldig" da, siden jeg har en hund som må ut på tur hver dag. Så han har nok vært redningen min oppi dette. I tillegg til at han selvfølgelig er en god venn oppi alt. Nå sier jeg ikke at du skal skaffe deg hund for å bedre situasjonen, men jeg tror det er viktig at du kommer deg utenfor husets 4 vegger i hvert fall 1 gang for dagen. Litt frisk luft gjør godt for deg. Gå deg en tur, ta en tur på kjøpesenteret (om du har det i nærheten), bare for å se folk. For et par uker siden var det en festival her jeg bor. Jeg "tvang" meg selv til å gå opp der, bare for å se litt andre ting og ikke bare sitte jemme og surmule og være deprimert. Sovetabletter er ikke løsningen på dette. Om du sliter med å sovne, så kan det kanskje være en ide å f.eks se litt videoer på Youtube, før du sovner. Evt. les en god bok. Nå er det snart 1 mnd siden eksen min flyttet og ting begynner å gå bedre. Jeg tenker faktisk lite på han nå og blir mer og mer sikker på at det var riktig at vi gikk fra hverandre. I tillegg hjelper det jo litt at jeg har chattet litt med en annen fyr, som har hjulpet meg å få tankene over på noe annet. Og jeg lover DEG; det vil bli bedre ❤️ Kjærlighetssorg tar tid og det er en tid man dessverre bare må kjempe seg gjennom. Deilig og høre, har heldvis lille kattepusen min som er veldig til trøst, hun lyset opp dagene mine. Hjelper og komme seg ut også! Men har også behov for å bare gråte helt ut og virkelig kjenne på det❤️❤️ Anonymkode: c89fc...85e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 Irak skrev (2 timer siden): Ja søvn er super viktig 👏👏👏. Da går prosessen fortere. Har du prøvd melantonin? Bruk familien din for alt det er verdt hvis du kan ❣️. Varme bad og dusjer. Alt som kan få deg til å slappe av. Slapper du av blir du døsig, og da kan det være du sovner. Hender jeg dusjer i så varmt vann at jeg er helt i svima sjøl 😂. Vurderer om jeg skal prøve melatonin ja, hjertet dundrer i ett kjørr og våkner med stikk i hjertet. Er helt forferdelig😵💫😵💫 Anonymkode: c89fc...85e
Irak Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vurderer om jeg skal prøve melatonin ja, hjertet dundrer i ett kjørr og våkner med stikk i hjertet. Er helt forferdelig😵💫😵💫 Anonymkode: c89fc...85e Huff... Stakkars stakkars deg ❤️. Bare ta kontakt på PM hvis du ønsker det. Jeg har ikke alle svara, men jeg liker å tro at jeg er god til å 'lytte'.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 Hvis du sliter veldig med å få sove kan du høre med legen om å få sovetabletter, men anbefaler for en kortere periode, og dosemessig gjerne prøv en halv tabl istedet for 1, kanskje det er nok. Kan være avhengi hetsskapende. Men det er viktig med søvn. Kanskje du bare trenger det nå helt i starten. Jeg gjorde det samme selv, var så godt å få sove. Anonymkode: fd8cb...5dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå