AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #1 Del Skrevet 23. juli 2024 Hei, jeg ønsker å kjøpe nytt vaskeutstyr og ønsker tips til hva du foretrekker å bruke. Jeg har tidligere brukt jiff mop og våtservietter, men synes ikke det blir rent nok. Har sett på dampmopp (men må i så fall finne en som kan brukes på parkett) eller sånt todelt bøttesystem som feks vileda turbo smart. Jeg liker godt vaskemiddel med litt duft så kjøper gjerne Ajax ol. Jeg har kjøpt inn litt pink stuff til å vaske tepper og baderom, men ikke fått prøvd det enda. Anonymkode: a7e2a...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #2 Del Skrevet 23. juli 2024 Anbefaler «vask med meg» på insta! beste tips jeg har tatt til meg; vindusvask med litt salmiakk & en dråpe zalo natron på alt av flekker og klær og sofa null såpe på gulvet fiskebørste i fuger Og selvfølgelig magisk svamp Anonymkode: 0314a...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Del Skrevet 23. juli 2024 Bruker natron (med noen ganger litt sitrondråper) og Nylonvask til det meste. Gidder ikke bruke masse tid og penger på å handle inn ulike remedier når det gode gamle uansett funker best. Anonymkode: 94182...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #4 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler «vask med meg» på insta! beste tips jeg har tatt til meg; vindusvask med litt salmiakk & en dråpe zalo natron på alt av flekker og klær og sofa null såpe på gulvet fiskebørste i fuger Og selvfølgelig magisk svamp Anonymkode: 0314a...f33 Tusen takk for svar! Jeg skal sjekke opp dette😍 Anonymkode: a7e2a...600 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #5 Del Skrevet 24. juli 2024 Jeg prøver å bruke mest mulig mikrofiber med bare vann. Hvis jeg trenger såpe, så bruker jeg zalo til det meste. Men jeg er dessverre kronisk syk og må gjøre ting enkelt, så bruker ofte engangs mopper og kluter. Mitt beste kjøp er en tralle til bøtta (pga vond rygg), så jeg slipper å bøye meg 40 ganger over bøtta. Anonymkode: 58275...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #6 Del Skrevet 24. juli 2024 Beste vasken for vinduer er varmt vann, en dæsj salmiakk og en dråpe eller to zalo, det funker knall 😊 Anonymkode: 9c7a6...473 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #7 Del Skrevet 24. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver å bruke mest mulig mikrofiber med bare vann. Hvis jeg trenger såpe, så bruker jeg zalo til det meste. Men jeg er dessverre kronisk syk og må gjøre ting enkelt, så bruker ofte engangs mopper og kluter. Mitt beste kjøp er en tralle til bøtta (pga vond rygg), så jeg slipper å bøye meg 40 ganger over bøtta. Anonymkode: 58275...142 Så smart! Er denne i hoftehøyde? Jeg har sett på sånt bøttesystem med pedal (som da håndteres mest stående om det vil kunne være bedre for deg), men usikker på om det har hjul. Anonymkode: a7e2a...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå