AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Vår 10 åring er herlig altså. Men jeg blir av og til så innmari lei. Han skal koses og masseres HELE tiden. Om vi sitter i sofaen så kommer han i fanget- noe som er koselig- men må alltid massere og stryke og kile. Hodebunn, rygg, føtter, legger ja alt. Om vi kjører bil og så stikker han frem benet mot fremsetene for at vi skal kose med beina. Vi kunnet sittet døgnet rundt og massert på han Det er søtt, men må innrømme jeg blir lei. Mener dere jeg må nyte at han er så kosete, eller er det innafor å si man blir lei? Anonymkode: 7157e...354
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Neitakk, gnu sjøl hadde jeg svart da. Anonymkode: da3da...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Jeg er 55 og er sånn ennå😄 Må alltid legge foten min i fanget til mannen min når vi ser tv for at han skal kile/massere meg. Legger meg oppå magen hans før vi sovnet så han kan stryke meg på ryggen og armene. Og sønnen min på 23 har vært sånn hele livet. Når han kommer hjem på besøk legger han alle sine 195 cm på tvers i sofaen for å bli kost på av meg eller pappaen😆 Nyt det😊 Anonymkode: 117d6...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Ha ha sånn var jeg også, er forsåvidt fortsatt sånn som voksen men går ikke akkurat rundt å ber folk kile og massere meg nå. Uansett når jeg var liten så klappet de voksne meg på rygg/arm eller der de kilte eller masserte meg og sa nå er det nok, eller det holder nå når de hadde holdt på en god stund. Ofte prøvde jeg meg med liiiit til da, noen ganger funka det, andre ganger ikke. Men uansett så er det selvfølgelig noe man kan si ifra om, og jeg ble jo ikke lei meg for det, skjønte jo at det er slitsomt i lengden. Anonymkode: 433a2...045 1
Trolltunge Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 (endret) Innafor å si at man blir lei. Jeg har tre slike. Jenta vil strykes/kiles, gutten vil pjuskes i håret og i nakken, og mannen vil ha fotmassasje og generell massasje. Innimellom sitter jeg med en hånd hver på to, og en er på vent. Jeg går også i surr på hva slags kos de ulike skal ha når jeg samtidig prøver å se på tv for eksempel. Begynner å massere dem som skal kiles og så videre. Da får de jevnlig beskjed om at jeg vil ha hendene mine for meg selv en stund, og få lov til å sitte i fred. Kos dette, men ja det kan så absolutt bli for mye og da er det greit å si at man ønsker sine hender for seg selv/det passer ikke. Man må jo få kose seg og slappe av selv også, ikke bare servere. Dette har ikke avtatt selv om de jevnlig får beskjed om at nok er nok. Barna er 20 år nå. Endret 22. juli 2024 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 Skal - må? Eh nei. Anonymkode: a471a...2b2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Det hadde jeg ikke giddet 😅 Anonymkode: 6e9dc...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå