AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Del Skrevet 22. juli 2024 Hatt han i 4år, mannen er i slutten av 40årene. Fulgt meg opp på flere ting, kan si jeg ikke har en farlig diagnose men hatt en privat gyn. Vet dette er helt forbudt men er vel ikke så rart jeg får noen tanker heller vel? Selv er jeg 32 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Del Skrevet 22. juli 2024 Rart… Anonymkode: d5ca1...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Del Skrevet 22. juli 2024 Det der innlegget ga Ingen mening. Anonymkode: ab31b...52f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det der innlegget ga Ingen mening. Anonymkode: ab31b...52f Hun blir kåt av gynekologen sin. Som mange andre blir av legen eller psykologen sin.. Ts, på neste undersøkelse tar du med deg en vibrator mens han sjekker deg. Det gir han et godt nok hint hvor du står. Anonymkode: f1900...163 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Del Skrevet 22. juli 2024 Han får nok mange tilbud og du er dermed en av svært mange som fantaserer om han. Det gjør deg nok veldig normal. Det viktige her er å huske at det kan aldri bli noe. Anonymkode: 42bab...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Del Skrevet 22. juli 2024 Det er vel ikke forbudt å bli fascinert av gynekologen sin, men det er sært ja. Han er sikkert en hyggelig fyr og en dyktig gynekolog, men er det ikke litt flaut og rart å fantasere om en fyr som sjekker deg for div sykdommer i underlivet? Jeg hadde virkelig gått inn for å slutte å tenke på han på den måten, og hadde jeg ikke klart det hadde jeg byttet gynekolog. Leger, og spesielt gynekologer, foretrekker jeg å ikke ha noe spesielt nært forhold til. Det blir bare rart og pinlig. Anonymkode: 44050...dfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Del Skrevet 22. juli 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hatt han i 4år, mannen er i slutten av 40årene. Fulgt meg opp på flere ting, kan si jeg ikke har en farlig diagnose men hatt en privat gyn. Vet dette er helt forbudt men er vel ikke så rart jeg får noen tanker heller vel? Selv er jeg 32 Anonymkode: 87064...077 Hvorfor har du en mannlig gynekolog? Anonymkode: bfda9...b67 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor har du en mannlig gynekolog? Anonymkode: bfda9...b67 Hva er galt med å ha en mannlig gynekolog? Anonymkode: 6ec46...28f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Del Skrevet 22. juli 2024 Mannlige gynekologer er mye mer varsomme og mer behagelige enn kvinnelige. Det er min vurdering etter x antall kontroller og etter sykdom. Så her foretrekkes det mannlige Anonymkode: 15abd...e33 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Del Skrevet 22. juli 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er galt med å ha en mannlig gynekolog? Anonymkode: 6ec46...28f Du må være mann hvis du spør slik. Anonymkode: bfda9...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #11 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hun blir kåt av gynekologen sin. Som mange andre blir av legen eller psykologen sin.. Ts, på neste undersøkelse tar du med deg en vibrator mens han sjekker deg. Det gir han et godt nok hint hvor du står. Anonymkode: f1900...163 Nei, herregud! TS, bare glem det. Ikke noe godt kan komme ut av dette. Anonymkode: eeb55...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Del Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannlige gynekologer er mye mer varsomme og mer behagelige enn kvinnelige. Det er min vurdering etter x antall kontroller og etter sykdom. Så her foretrekkes det mannlige Anonymkode: 15abd...e33 Nettopp derfor har jeg det. Første gangen tenkte jeg ikke over han seksuelt men de to siste, ja....🥴 Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. juli 2024 #13 Del Skrevet 22. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Han får nok mange tilbud og du er dermed en av svært mange som fantaserer om han. Det gjør deg nok veldig normal. Det viktige her er å huske at det kan aldri bli noe. Anonymkode: 42bab...531 Tror ikke gynekologen får mange tilbud. De fleste vet det er forbudt. Hva pasienter fantaserer om er noe annet. Ut fra KG å dømme er det mange som er hypp på fastlegen sin, turnuskandidat på legevakten osv. Endret 22. juli 2024 av Grüner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #14 Del Skrevet 22. juli 2024 12 minutter siden, Grüner said: Hva pasienter fantaserer om er noe annet. Ut fra KG å dømme er det mange som er hypp på fastlegen sin, turnuskandidat på legevakten osv. Anonymkode: bfda9...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #15 Del Skrevet 23. juli 2024 Grüner skrev (9 timer siden): Tror ikke gynekologen får mange tilbud. De fleste vet det er forbudt. Hva pasienter fantaserer om er noe annet. Ut fra KG å dømme er det mange som er hypp på fastlegen sin, turnuskandidat på legevakten osv. Han er litt sensuell i blikket, viser litt omsorg fordi jeg har hatt celleforandringer 2 ganger🙉 Og generelt bare kjekk. Jeg vet er profesjonell og ikke tenker tanken selv, eller det kan han jo. Men gjør ikke noe med det isåfall Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #16 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er litt sensuell i blikket, viser litt omsorg fordi jeg har hatt celleforandringer 2 ganger🙉 Og generelt bare kjekk. Jeg vet er profesjonell og ikke tenker tanken selv, eller det kan han jo. Men gjør ikke noe med det isåfall Anonymkode: 87064...077 Nei, han gjør selvsagt ikke noe med det fordi han har lyst til å beholde autorisasjonen sin. Men dette høres 💯 ut som ønsketenkning fra din side. «Sensuell i blikket»? Herregud. Jada, en pasient som har hatt celleforandringer to ganger er nok nettopp det han er ute etter. 🙄 Anonymkode: eeb55...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Del Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei, han gjør selvsagt ikke noe med det fordi han har lyst til å beholde autorisasjonen sin. Men dette høres 💯 ut som ønsketenkning fra din side. «Sensuell i blikket»? Herregud. Jada, en pasient som har hatt celleforandringer to ganger er nok nettopp det han er ute etter. 🙄 Anonymkode: eeb55...bab Nei bare praten da😆 sånn innimellom. Ikke akkurat under undersøkelsen. Såklart er det bare meg, han er jo ikke kåt på meg, hallo. Han har familie. Godt gift mann dette! Anonymkode: 87064...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #18 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg skjønner problemstillingen, TS. Jeg er litt yngre enn deg. Jeg har kun hatt kvinnelig gynekolog fordi jeg vet menn er menn uansett. Selvsagt får de seksuelle fantasier når en ung flott dame kommer inn, og han skal se på underlivet hennes... Hvert fall om han er heterofil, og har en kone hjemme, som han både slikker og knuller. Hvordan i alle dager skal han ikke få tanker, når det ligger i hans natur, å tenne på det kvinnelige kjønn? Noe annet er jo bare veldig naivt å tro. Han vil merke det om du blir våt når du sitter i stolen. Det kan bli ekstremt pinlig for både han og deg. For han vil nok alltid være profesjonell selv om han sikkert kunne tenkt seg en runde om ingen oppdaget det. Ville byttet til kvinnelig gynekolog. Aldri opplevd noen kvinner som er hardføre. Komisk at man er så opptatt av at damer og menn ikke skal dusje i samme fellesdusj i svømmehallen, men å tro at heterofile mannlige gynekologer ikke tenner på fitte er visst helt utenkelig 😆 Anonymkode: 82b50...fa0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isw Skrevet 23. juli 2024 #19 Del Skrevet 23. juli 2024 Jeg synes veldig mange her inne overdriver/overvurderer betydningen av tanker. Selv har jeg ALLTID hatt mye rare tanker, også seksuelle. Ofte er det tanker som bare kommer og går igjen, og det er totalt likegyldig om jeg er i et forhold eller ikke. Jeg kan tilfeldigvis gå bak noen og tenke "oi, hun hadde pen rumpe" eller "hun var utrolig vakker" - og spesielt kvinner har lett for å få litt sånne tanker om menn som er i en eller annen autoritetsrolle (f.eks. en lege) - det er IKKE farlig, betyr IKKE at man er rar eller at noe er galt. Mennesker har heldigvis en fornuft og en vilje, og friske mennesker lar seg ikke rive med av tanker og presser sin seksualitet på noen som ikke ønsker den. De fleste skjønner også at en lege som ligger med pasienten sin, mister autorisasjonen. Det gjør at 99,99% av norske leger avstår fra slikt. Så jeg kan ikke tenke meg at dette kommer til å bli noe av. Men ingen skal ta fra deg tankene dine. Det trenger du ikke å gjøre selv heller. For du er helt normal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #20 Del Skrevet 23. juli 2024 Aldri vært så lite kåt som når jeg er hos gynekologen . Har mest lyst å bli usynlig Anonymkode: 3c57c...1cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå