Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei venninne som er sønderknust av hjerlighetssorg. 
mannen hennes var utro og har nå gått fra henne til den nye dama. Mange barn i bildet fra begge sider. For venninnen min er dette ei livskrise, og hun er deprimert. 
fra å være en familie på 5 og være lykkelig, så ble alt revet ned i det øyeblikket hun fikk vite at han har vært utro over flere mnd. 
Ikke vær den «andre kvinnen» som river i filler en familimor. 
Ikke vær utro og bedra partneren din. 
vil du ut av et forhold så gå.. ikke vær utro og knus din partners og dine barns mor/ fars hjerte. 
vær en bra person! 

Anonymkode: aba18...7cf

• Liker 6
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager at det har skjedd med deg, men noen ganger er utroskap helt innafor. Når det er eneste måten du får intimitet, kjærlighet og komplimenter og motparten nekter å skille seg. Ønsker deg lykke til med et bedre liv uten din ekspartner!

Anonymkode: 1cea3...c6f

AnonymBruker
Skrevet

Tok hun høyde for at dette kunne skje, så vanlig det er?

Anonymkode: 17f74...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når dere damer driver tar deres menn for gitt.
Ikke gir dem den omsorg, intimitet og kjærlighet mannen trenger og fortjener.
Bare sutrer og maser fordi han ikke kommer tidsnok hjem fra jobb, ikke gjør nok husarbeid osv osv.

Anonymkode: cd5da...0ab

• Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Beklager at det har skjedd med deg, men noen ganger er utroskap helt innafor. Når det er eneste måten du får intimitet, kjærlighet og komplimenter og motparten nekter å skille seg. Ønsker deg lykke til med et bedre liv uten din ekspartner!

Hm.. Leste du i det hele tatt åpningsinnlegget?

Anonymkode: dcc69...04d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro. Ble tatt for gitt av en egenrådig ex, som selv var utro. 

Var gjennom en datingperiode med masse digg sex og er nå sammen med en jeg matcher perfekt med.

Anbefaler ikke å være utro, men sånn ble det bare og jeg har det bedre enn noen sinne. Men skal jeg ut av et forhold neste gang skal jeg gjøre det slutt først så jeg slipper å være utro.

Anonymkode: d34c2...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Man kan faktisk vokse fra hverandre også. Å ha en partner som hverken vil se deg, ta på deg, høre hva du tenker og mener om forholdet deres og ikke være innstilt på å være hverandres beste på det meste,  er også ødeleggende for et forhold og da jager man selv partneren sin i armene på noen andre. Og hvis den andre aldri er ærlig om sine egentlige følelser og faker forholdet for å holde sammen utad.. Ja trenger jeg å si mer?

Anonymkode: 15f49...a14

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sånn går det når dere damer driver tar deres menn for gitt.
Ikke gir dem den omsorg, intimitet og kjærlighet mannen trenger og fortjener.
Bare sutrer og maser fordi han ikke kommer tidsnok hjem fra jobb, ikke gjør nok husarbeid osv osv.

Anonymkode: cd5da...0ab

Tja, etter min erfaring virkelig HATER kvinner å bli redusert til masekjerringer, og det er noe alvorlig galt ved mannens oppførsel når vi må bli det. Veldig ofte at mannen faktisk ikke fortjener verken partner eller familie, men er den som lar slikt gå for lut og kaldt vann, tar for gitt,  mens han prioriterer det han har lyst til. Isåfall kan mannen takke seg selv for at alt går til helvete også. Man får ikke bedre forhold enn man faktisk fortjener. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette gjelder min venninne. Jeg er godt gift med en god mann på over 20’ende året og vi har såpass respekt for hverandre at vi hadde aldri gjort noe sånt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange lavmælte søppel som burde vært steinet ser jeg her som svarer deg, ts. Så lei meg for det. Jeg føler så med venninnen din 💔... Så utrolig trist 💔, og kjedelig situasjon for barna spesielt. 

Og til dere med utroskapen regelen at det er innafor. Hvorfor går dere ikke fra partneren enn å spre stygge kroppene deres overalt ? Hva får dere til å være så ondskapsfulle ? Og å være så dårlig mødre/fedre? En god mor/far oppfører seg ikke som løslumpen shit. Enkelt og greit. 

Anonymkode: a6346...822

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

I de tilfeller jeg vet om folk som har vært utro så forstår jeg de faktisk veldig godt, og kjønn har ingenting å si. 

Det er alle slags forklaringer bak et utroskap, at den ene kun er opptatt av seg selv, at den ene har tatt en beslutning om at paret ikke lenger skal ha sex, når en mann blir behandlet dårlig eller når en kvinne blir behandlet som luft og de gjør alt for å overbevise seg selv for å komme seg ut av forholdet.. 

Hvilken grunn eksen til venninnen din hadde vet jeg ikke, men utroskap er bare et tegn på at forholdet ikke fungerer i 99% av tilfellene, og som oftest så er man utro fordi de ikke har blitt sett, hørt eller tatt på over en lang periode.. 

Anonymkode: 4b7da...385

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man kan faktisk vokse fra hverandre også. Å ha en partner som hverken vil se deg, ta på deg, høre hva du tenker og mener om forholdet deres og ikke være innstilt på å være hverandres beste på det meste,  er også ødeleggende for et forhold og da jager man selv partneren sin i armene på noen andre. Og hvis den andre aldri er ærlig om sine egentlige følelser og faker forholdet for å holde sammen utad.. Ja trenger jeg å si mer?

Blir så så dårlig behandlet av en partner så går du din vei.. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I de tilfeller jeg vet om folk som har vært utro så forstår jeg de faktisk veldig godt, og kjønn har ingenting å si. 

Det er alle slags forklaringer bak et utroskap, at den ene kun er opptatt av seg selv, at den ene har tatt en beslutning om at paret ikke lenger skal ha sex, når en mann blir behandlet dårlig eller når en kvinne blir behandlet som luft og de gjør alt for å overbevise seg selv for å komme seg ut av forholdet.. 

Hvilken grunn eksen til venninnen din hadde vet jeg ikke, men utroskap er bare et tegn på at forholdet ikke fungerer i 99% av tilfellene, og som oftest så er man utro fordi de ikke har blitt sett, hørt eller tatt på over en lang periode.. 

Hvis man vil ut av forholdet og har det dritt så gå.. ikke vær utro 

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min eks var utro fra dag en 

Anonymkode: aa384...84c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir så så dårlig behandlet av en partner så går du din vei.. 

Livet er ikke så enkelt kjære deg. Menn kan lyve, man kan ha barn sammen og håper og man forsøker gjerne å gjøre det beste for å redde forholdet i lang tid. Til den dagen man har fått nok.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mange lavmælte søppel som burde vært steinet ser jeg her som svarer deg, ts. Så lei meg for det. Jeg føler så med venninnen din 💔... Så utrolig trist 💔, og kjedelig situasjon for barna spesielt. 

Og til dere med utroskapen regelen at det er innafor. Hvorfor går dere ikke fra partneren enn å spre stygge kroppene deres overalt ? Hva får dere til å være så ondskapsfulle ? Og å være så dårlig mødre/fedre? En god mor/far oppfører seg ikke som løslumpen shit. Enkelt og greit. 

Anonymkode: a6346...822

Hvorfor går ikke kvinnen fra mannen sin om hun ikke tenner på han, ikke ser han, ikke elsker han ikke, ikke, ikke? Dette blir bare enda en diskusjon om hvem som er verst. Jo, en slik kvinne jager mannen i armene på en annen kvinne. Den samme mannen holder ut med en slik kvinne grunnet kjærligheten han har til henne, men alle vil nå et punkt hvor man blir desperat etter nærhet og bekreftelse. Når den man elsker ikke er i stand til å vise kjærlighet tilbake, så ender man opp like irrasjonell som den kvinnen som holder nekter ham kjærlighet. For hva? Barna sin skyld?

Anonymkode: 5013b...1cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor går ikke kvinnen fra mannen sin om hun ikke tenner på han, ikke ser han, ikke elsker han ikke, ikke, ikke? Dette blir bare enda en diskusjon om hvem som er verst. Jo, en slik kvinne jager mannen i armene på en annen kvinne. Den samme mannen holder ut med en slik kvinne grunnet kjærligheten han har til henne, men alle vil nå et punkt hvor man blir desperat etter nærhet og bekreftelse. Når den man elsker ikke er i stand til å vise kjærlighet tilbake, så ender man opp like irrasjonell som den kvinnen som holder nekter ham kjærlighet. For hva? Barna sin skyld?

Anonymkode: 5013b...1cc

Man holder ikke sammen for barnas skyld eller for familiens skyld om man er utro. I det en av partene er utro er tilliten og familien ødelagt. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedratt på samme måte som TS sin venninne, og kan bekrefte at det holdt på å ødelegge meg fullstendig. Jeg var nær ved å ta mitt eget liv, for jeg havnet i en dyp depresjon hvor jeg følte meg som et verdiløst insekt som måtte ryddes av banen. Jeg føler fremdeles skam knyttet til at jeg ble utsatt for dette, og årsaken til det tror jeg er at jeg føler meg mislykket og utilstrekkelig som ikke klarte å holde familien samlet. Ikke pen nok, slank nok, sprek nok, for lav sexlyst, for lat, for masete, for kravstor osv…. Det har tatt meg lang tid å komme inn i et tanskemønster hvor jeg forstår at det ikke er sånn. Mannen min sa aldri at han var misfornøyd i forholdet, han ble sur og innsluttet - endrer adferd - men ble irritert når jeg spurte hva som var galt. Han gav meg aldri muligheten til å jobbe for forholdet og familien, og gjorde heller ingen innsats selv. Han valgte heller å innlede et forhold til en felles bekjent, bak min rygg, emosjonelt og seksuelt - for så å bruke over et år på å bestemme seg for for om han skulle forlate meg eller ikke. Når avgjørelsen var tatt så bare sa han ifra at han ville skilles, flyttet ned i kjellerstua, og overlot alt det praktiske til meg. Han brukte flere måneder på å finne ny bolig, og hadde seg med elskerinna i bilen på kveldene før han kom hjem for å sove i kjelleren. Dette er mannen jeg delte nesten 20 år med. En tilsynelatende trygg og stabil familiefar til tre flotte barn, som tar bruddet svært tungt selv om de ikke kjenner til detaljene rundt bruddet. Det verste for meg har ikke vært det fysiske sviket, men alle løgnene han (og elskerinna) har kommet med. Det gjør så sinnsykt vondt at den jeg trodde var min aller nærmeste bevisst har løyet til meg i lang tid, og fortsetter å gjøre det for å beskytte seg selv. Det har ødelagt noe grunnleggende i meg, og jeg har store problemer med å stole på andre mennesker etter dette. Ikke vær utro; og om det skjer - VÆR ærlig mot partneren din. 

Anonymkode: c9c4f...0a4

• Hjerte 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Livet er ikke så enkelt kjære deg. Menn kan lyve, man kan ha barn sammen og håper og man forsøker gjerne å gjøre det beste for å redde forholdet i lang tid. Til den dagen man har fått nok.

Når man er utro, har man sluttet å "gjøre sitt beste for forholdet". Da kan man heller gå enn å gjøre det uunngåelige bruddet verre enn det hadde trengt å være både for partner og barn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedratt på samme måte som TS sin venninne, og kan bekrefte at det holdt på å ødelegge meg fullstendig. Jeg var nær ved å ta mitt eget liv, for jeg havnet i en dyp depresjon hvor jeg følte meg som et verdiløst insekt som måtte ryddes av banen. Jeg føler fremdeles skam knyttet til at jeg ble utsatt for dette, og årsaken til det tror jeg er at jeg føler meg mislykket og utilstrekkelig som ikke klarte å holde familien samlet. Ikke pen nok, slank nok, sprek nok, for lav sexlyst, for lat, for masete, for kravstor osv…. Det har tatt meg lang tid å komme inn i et tanskemønster hvor jeg forstår at det ikke er sånn. Mannen min sa aldri at han var misfornøyd i forholdet, han ble sur og innsluttet - endrer adferd - men ble irritert når jeg spurte hva som var galt. Han gav meg aldri muligheten til å jobbe for forholdet og familien, og gjorde heller ingen innsats selv. Han valgte heller å innlede et forhold til en felles bekjent, bak min rygg, emosjonelt og seksuelt - for så å bruke over et år på å bestemme seg for for om han skulle forlate meg eller ikke. Når avgjørelsen var tatt så bare sa han ifra at han ville skilles, flyttet ned i kjellerstua, og overlot alt det praktiske til meg. Han brukte flere måneder på å finne ny bolig, og hadde seg med elskerinna i bilen på kveldene før han kom hjem for å sove i kjelleren. Dette er mannen jeg delte nesten 20 år med. En tilsynelatende trygg og stabil familiefar til tre flotte barn, som tar bruddet svært tungt selv om de ikke kjenner til detaljene rundt bruddet. Det verste for meg har ikke vært det fysiske sviket, men alle løgnene han (og elskerinna) har kommet med. Det gjør så sinnsykt vondt at den jeg trodde var min aller nærmeste bevisst har løyet til meg i lang tid, og fortsetter å gjøre det for å beskytte seg selv. Det har ødelagt noe grunnleggende i meg, og jeg har store problemer med å stole på andre mennesker etter dette. Ikke vær utro; og om det skjer - VÆR ærlig mot partneren din. 

Anonymkode: c9c4f...0a4

Fy fader så dritt! Nesten litt samme historie som min venninne. 
Når en mann har vært utro over tid, blitt forelsket osv har jo han gått gjennom en prosess med å skille seg. Og når han først sier at han vil skilles er det en lettelse for han og få hoppe rett inn til den nye flammen, men for deg som sitter igjen er det jo et stort sjokk! 
venninnen min virker sterk, men har også tunge dager. Hun føler det også som du gjorde, redd for at folk skal se på henne som en looser. Men vi er flere som har klart å overbevise henne om hvem som er taperen, og det er han. 
tror seriøst hun vil få det bedre uten han, for han drev med psykisk vold mot henne. Dette skjønner hun ikke før nå.. når alle oss har sagt hvor feil dette er så har det gått opp for henne at hun har vært i et usunt forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...