AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Jeg slo opp med kjæresten min. Sa ikke hva den konkrete grunnen var, fordi jeg følte at det ble så vanskelig. Grunnen har barnet til hen. Hun var veldig vanskelig, løy, misbrukte sin far, lagde drama osv Eksen hans løy også for hen og misbrukte hen litt, men tror vedkommende ikke ville se det. Og det skjønner jeg. Men det gikk utover meg og mitt. Jeg vet hun er barn men hun klarte å ødelegge og beskylde meg for det ene og det andre og til slutt fant de ut at det var ikke meg. Så jeg pakket og reiste og sa bare at jeg skulle dra. Med hånda på hjertet behandlet jeg barnet som om det var mitt. I følge henne sa hun flere ganger til meg at at jeg orker alt hun driver på meg. Hen selv sleit så med henne, ingen respekt, frekk og løy om alt mulig Hen påstår at jeg har holdt han bak lyset ved å bare gå for vi hadde det så bra i følge hen. Men jeg fikk nok og klarte ikke å si at ditt barn er så vanskelig og håndfull at dette er helt grusomt å oppdra slik dere begge gjør. Så jeg fikk "skylda" og er skurken. Hen føler at jeg er kravstor for hva mer ønsket jeg. At hen ikke klarte å komme til at det var henne, trodde hen virkelig at det der er greit? Noen her som kan si noe oppløftende for jeg føler meg så alene! Anonymkode: 3af90...a61 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Først en stor klem til deg ❤️ Men hvem er "hen"? Faren? Datteren? Noen andre. Jeg sliter med å få sammenheng i historien pga at jeg ikke vet hvem som er hvem. Anonymkode: 3968d...b15 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Hen er min eks nå blitt. Hen har en datter. takk til deg❤️ Anonymkode: 3af90...a61
Rotemor Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 (endret) «Hen» er kjønnsnøytralt. Du bruker det feil. En datter refereres til som «hun» eller «henne». Innlegget ditt er så rotete pga dette intetkjønnsordet. Enten sier man kjønnet, eller så lar man være. Her gjelder det altså far og datter. Da kan man skrive det hele veien. Det sagt: sikkert et godt valg å gå! Sånt drama trenger man ikke i livet. Endret 22. juli 2024 av Rotemor 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 Du skriver at hen er en han, så hvorfor bruker du hen nesten hele tiden? Det er håpløst å lese noe som er så rotete skrevet. Anonymkode: b6828...d8b 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 Ble en glipp at det stod han, så beklager det! Anonymkode: 3af90...a61
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 Det er en ærlig sak at du ikke takler dette med et komplisert barn som lager så mye styr Anonymkode: e58c6...f01 1
Hololo Skrevet 22. juli 2024 #8 Skrevet 22. juli 2024 dette var det ikke lett å følge nei, forstår det slik at barnet til kjæresten din som misbrukte deg og løy? og du lurer på om du burde sagt noe til kjæresten når du slo opp? Det kan veldig fort komme frem til at du bruker det som en unnskyldning(selv om det bare er sannheten) sp kanskje best å bare la vær om du hadde tenkt å slå opp uansett, om du ville satse på forholder så kunne det vært verdt å prøve å ta det opp for å se om det ble bedre.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Skrevet 22. juli 2024 Kommunikasjon er vanskelig. Det er og vanskelig for en foreldre å se at det er noe "galt" med barnet og oppdragelsen. For å gjøre det må man være flink til å reflektere og gå i seg selv.. De færreste gjør dette av seg selv. De fleste ser ikke at det de gjør er galt og har konsekvenser. Og siden du ikke har sagt noe konkret, så vet jo ikke han/hen at det er derfor. Det skal mye til for at det skjer uten at du sier noe.... Anonymkode: 7415d...0c5
Chantielle Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg