AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Bare for å komme deg ut en kveld, oppleve litt og bli kjent med en ny person? Eller er det en bortkastet kveld for deg? Anonymkode: a14c2...e5b 1
Trek Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Nei, kunne ikke gjort det. Jeg er introvert da så foretrekker heller å besøke noen jeg kjenner over å møte noen bare for å møte nye mennesker. Da bør man heller helt spesifikt lete etter nye venner synes jeg fremfor å gå på date. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #3 Skrevet 23. juli 2024 Vil ikke det egentlig være dårlig gjort mot den andre? Det kan selvsagt endre seg, sånn at man fatter interesse for et menneske man normalt ikke finner så tiltrekkende, men sjansen er vel stor for at det ikke skjer, og da er det trist for den parten som har håp om forhold. Anonymkode: 02d0a...c46
Myrmica Skrevet 23. juli 2024 #4 Skrevet 23. juli 2024 Ja, det kunne jeg. Tiltrekning for meg handler mye om personlighet og karakter, så jeg kan bli tiltrukket etter hvert når vi blir bedre kjent. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #5 Skrevet 23. juli 2024 Nei. Det må være noe med denne personen som er sjarmerende for at jeg skal bruke tiden min på vedkommende. Anonymkode: 6f2a4...957 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #6 Skrevet 23. juli 2024 Ja, men i en stille periode hvor det ikke gikk ut over andre. Har selv opplevd at kjemien var spinnvill, selv om utgangspunktet ikke var min type. En av de merkeligste opplevelsene jeg har hatt. Jeg falt pladask, skal sies. Han var ikke vant til det, så han ble livredd etter at sexen tok slutt. Anonymkode: 0bbb3...acc 1
Martelè Skrevet 23. juli 2024 #7 Skrevet 23. juli 2024 Hvis hun er klar over at daten bare er for kommunikativ stimuli; så klart. Ellers nei takk
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #8 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Bare for å komme deg ut en kveld, oppleve litt og bli kjent med en ny person? Eller er det en bortkastet kveld for deg? Anonymkode: a14c2...e5b Ja jeg kunne godt vært på en date med noen jeg ikke syns er spesielt tiltrekkende men det har med at folk er anderledes i virkeligheten enn på nett. Så er han helt sånn ok ikke avskrekkende utseeende så hadde jeg gitt det en sjanse. En kveld. Ut å spise eller noe sånt. Ja why not? Det er jo når en møtes om man virkelig vil føle om det er noe tiltrekning. Tiltrekning på nett er ikke samme som i virkeligheten som regel. Blir som regel skuffa når jeg har møtt noen jeg har følt meg tiltrukket av på nett men møtes så kjenner jeg nada ingenting. Det er bare å møte folk det. Anonymkode: bbbf2...51a 2
Irak Skrevet 23. juli 2024 #9 Skrevet 23. juli 2024 Aldeles ikke. Jeg dater ikke for å bli kjent. Det passer ikke for meg. Er ikke det at det er bortkastet, men jeg må kjenne han godt før jeg kan det.... 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #10 Skrevet 23. juli 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bare for å komme deg ut en kveld, oppleve litt og bli kjent med en ny person? Eller er det en bortkastet kveld for deg? Anonymkode: a14c2...e5b Ja, det kunne jeg, og det vil jeg anbefale andre å gjøre også. Jeg tror det er vanskelig å finne en partner dersom man avviser alle som man ikke føler umiddelbar tiltrekning til, og det er vel nettopp det som ofte skjer på datingapper. Selv om du ikke umiddelbart føler tiltrekning til en person, kan denne personen være en gullgruve av et menneske om du blir kjent med vedkommende. Jeg har selv opplevd det da jeg ufrivillig ble kjent med det som så ut som verdens kjedeligste jente. Jeg var overhodet ikke interessert i henne. Litt lubben, kjedelig utseende, trist kledd. Ei "grå mus" som jeg aldri ville plukket ut i en datingapp eller tatt kontakt med frivillig. Det skjedde noe da vi ble nød til å snakke sammen og gjøre ting sammen. Nå har vi vært gift i 25 år, og har det veldig bra sammen. Anonymkode: bd6fc...2b5 1 2
norw Skrevet 23. juli 2024 #11 Skrevet 23. juli 2024 Hvis jeg mener at jeg har et godt nok grunnlag for å mene noe om det og hun ikke er tiltrekkende nok, så er svaret nei
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #12 Skrevet 23. juli 2024 En ny person, ja, det må jeg nødvendigvis, fordi jeg vet ikke om jeg er tiltrukket eller ikke før jeg blir kjent med dem. Anonymkode: 08e26...fab 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #13 Skrevet 23. juli 2024 Ja, det er sånn de fleste av mine dater har vært. Også den første med kjæresten min var sånn. Men det var noe med han som gjorde jeg ville treffe han igjen og igjen og igjen.. Anonymkode: 17b02...e24
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #14 Skrevet 23. juli 2024 Hvis formålet var å bli kjent for å finne ut om det kunne vokse frem en interesse: ja. Hvis jeg visste at denne personen var helt uaktuelt for et forhold: nei. Jeg dater for å finne noe langvarig, har ikke andre «motiv» med datingen. Anonymkode: a8d24...122 2
AprilLudgate Skrevet 23. juli 2024 #15 Skrevet 23. juli 2024 Nei. Date = måle stemningen. Litt vel dårlig gjort å dra om man vet fra før at man egentlig skal på en vennskapelig øl liksom og det aldri kan bli noe mer. 3
Sunshade83 Skrevet 23. juli 2024 #16 Skrevet 23. juli 2024 Ja, det har jeg gjort. Du vel aldri om det kan bli full match. Da har du forsøkt og det kan bli både vennskap eller flere dater ut av det. Enkelte tilfeller har jeg akseptert en date for å hjelpe dem med å komme over den verste kleinheten, hjelpe de med datingprofilen deres og gi dem litt mer sosial kompetanse.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2024 #17 Skrevet 23. juli 2024 Nei. Blant annet derfor Tinder etc er uaktuelt og bortkastet tid for min del. Jeg blir ikke betatt, sjarmert eller tiltrukket igjennom en app på telefonen. Anonymkode: 698f8...ee2
Million Skrevet 23. juli 2024 #18 Skrevet 23. juli 2024 (endret) Nei, det ville jeg ikke gjort, fordi det føles som å villede motparten, som jo tror at dette er en date, altså et møte med romantiske hensikter og undertoner. Da tror jo han jeg møter opp med samme hensikt. Det kan være sårende for den andre parten om man på forhånd holder munn om at man IKKE er tiltrukket i det hele tatt, når det kommer frem under møtet eller når han ber om en date nr to. HVIS mannen derimot har fått beskjed av meg på forhånd at jeg vil takke nei til date fordi jeg ikke føler tiltrekning, men han insisterer på at "jo, kom igjen, kanskje vi finner tonen eller i alle fall har en hyggelig kveld!", og jeg så takker ja (kanskje fordi han fremstår som veldig hyggelig eller morsom som person osv), så er han iallfall advart og klar over det. Da kunne jeg gått med på å treffe han, ja, hvis han var klar over hvordan det lå an og aksepterte det. Endret 23. juli 2024 av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #19 Skrevet 24. juli 2024 Spørs jo hva man mener med tiltrukket. Man vet jo ikke det 100% før en første date feks. Han jeg dater/er sammen med nå hadde kjempe dårlige bilder på Tinder, tror faktisk jeg sveipa han feil vei eller noe for jeg husker ikke å ha sett han før vi matcha. Men han sendte mld å var veldig hyggelig også spurte han om date ganske raskt. Jeg hadde bestemt meg for å være litt på så jeg takket ja selv om jeg fra bildene definitivt ikke var tiltrukket på forhånd. Det gikk jo fint da for jeg likte han veldig godt. Anonymkode: dd444...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2024 #20 Skrevet 24. juli 2024 On 7/22/2024 at 10:39 PM, AnonymBruker said: Bare for å komme deg ut en kveld, oppleve litt og bli kjent med en ny person? Eller er det en bortkastet kveld for deg? Anonymkode: a14c2...e5b Da ville det ikke vært som en date å regne. Helt greit å treffe et nytt menneske, men da må den personen også være klar over at det ikke er en date. Anonymkode: 643aa...783 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå