Gå til innhold

Tine Cottage Cheese Med Vaniljesmak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den naturell varianten med 4.3% fett her om dagen og synes den var god nok til at jeg spiste opp hele boksen på 4-5 dager.

Så ser jeg denne varianten i butikkhylla og tenker å prøve den. Men det ble en stor skuffelse, denne smaker jo enkelt og greit bÆsj !!!

Cottage Cheese - Mager 1,8% Vanilje 400g | Meny.no

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagens tips : ikke kjøp flere.

Anonymkode: 86669...b7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er derimot stikk motsatt av deg: Synes den med vanilje er nyyydelig i havregrøten til frokost, sammen med eple og kanel😍Mens den naturelle er smakløs😑

Anonymkode: ea952...0ca

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den er god, men du kan likså gjerne mikse i litt vaniljeessens og/eller vaniljepulver i vanlig cottage cheese.

Anonymkode: 69218...91b

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den var så vemmelig at jeg måtte spytte ut det jeg hadde i munnen. Herregud for et dårlig produkt. Må si jeg stusset veldig da jeg så at Tine hadde valgt å lage en cottage cheese med vaniljesmak. Det er jo ikke alt vanilje passer til da...vaniljeis ja, men dette...uGh !

Endret av ThereGoesBob
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er derimot stikk motsatt av deg: Synes den med vanilje er nyyydelig i havregrøten til frokost, sammen med eple og kanel😍Mens den naturelle er smakløs😑

Anonymkode: ea952...0ca

Enig!

Anonymkode: 8d1ec...272

Skrevet
ThereGoesBob skrev (14 timer siden):

Den var så vemmelig at jeg måtte spytte ut det jeg hadde i munnen. Herregud for et dårlig produkt. Må si jeg stusset veldig da jeg så at Tine hadde valgt å lage en cottage cheese med vaniljesmak. Det er jo ikke alt vanilje passer til da...vaniljeis ja, men dette...uGh !

Skjønner du stusser når du syns den er fæl, men tror det var nokså smart av Ting. CC er veldig populært, også denne, tror jeg 

AnonymBruker
Skrevet

På en av mine lokale butikker er de så upopulære at jeg har sett dem på 70% salg ved flere anledninger. 

Anonymkode: 9f04d...08c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips!

Jeg blander ofte cottage cheese med gresk yoghurt med vaniljesmak for et søtt lite mellommåltid eller dessert, har gjerne granola, nøtter, bær, cacao nibs på etc. 

Så kunne fort funnet på å kjøpe denne. 

Men tipper det både er bedre og kanskje også billigere å bare blande selv :)

Anonymkode: 90801...c94

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Jeg liker normalt CC men denne var ikke spiselig. 

Anonymkode: f77af...81e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke du har for vane å spise bæsj

Anonymkode: c3c27...5b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.7.2024 den 14.16):

Håper ikke du har for vane å spise bæsj

Anonymkode: c3c27...5b1

Alt vi spiser er jo bæsj hvis du tenker litt etter, det har bare ikke blitt til bæsj enda..

Skrevet

Har sett at den kun har fått negativ omtale, og da har jeg ikke kjøpt den selv. Jeg elsker cottage cheese med usøtet syltetøy. Det smaker riskrem og tar vekk søtsuget. Spiser det hver dag. 

• Liker 1
Skrevet

Er dette isoporkuler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...