Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang angret på at du gikk fra en partner? Hvorfor angret du? Er du mann eller kvinne? Hva var det som gjorde at du gikk i utgangspunktet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Angre kun på han jeg slo opp med etter elleve dager i 8.klasse. Utenom det, aldri. Kun angra på hvor lenge jeg har blitt! 

Kvinne 81-modell 😀

Anonymkode: d5c1d...625

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er kvinne. For meg var det riktig å gå fra forholdene begge gangene, siden jeg ble tatt for gitt. Har ikke angret et eneste sekund på det. 

Endret av Irak
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slo opp med xen for 2-3 mnd siden.
Slet mye med depresjon og usikkerhet, så følte at jeg ikke jeg var noe god kjæreste.
Skulle selvfølgelig bare hatt en ærlig og seriøs samtale istedet for å slå opp.
Angret ekstremt mye allerede etter noen dager, og ringte personen etter 8-10 dager og var dønn ærlig om at
jeg har gjort den største feilen noen gang, men da var det allerede for sent. 
Vi holdt litt kontakt noen uker til, så ble det stille. Vi var sammen i 3 og et halvt år.
Men jeg fokuserer bare på å bli en mye bedre og lykkeligere person fremover. Tror hun allerede dater en ny.

Mann

Anonymkode: 64d6f...ef2

Skrevet

Angrer vel bare når jeg savner noe av det som var bra med forholdet.. og det skjer stort sett i de mest ensomme og depressive stundene. Dvs jeg kan savne de tingene ellers også, men som regel er det ikke noe jeg henger meg opp i eller dveler ved. Jeg tror ikke noen av forholdene hadde vart.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slo opp med xen for 2-3 mnd siden.
Slet mye med depresjon og usikkerhet, så følte at jeg ikke jeg var noe god kjæreste.
Skulle selvfølgelig bare hatt en ærlig og seriøs samtale istedet for å slå opp.
Angret ekstremt mye allerede etter noen dager, og ringte personen etter 8-10 dager og var dønn ærlig om at
jeg har gjort den største feilen noen gang, men da var det allerede for sent. 
Vi holdt litt kontakt noen uker til, så ble det stille. Vi var sammen i 3 og et halvt år.
Men jeg fokuserer bare på å bli en mye bedre og lykkeligere person fremover. Tror hun allerede dater en ny.

Mann

Da tenker jeg du hadde en god grunn til å gå, om hun ikke var interessert i et forsøk etter 8 dager.
Har også gjort det slutt for 2-3 måneder siden. Var veldig glad og letta i starten, nå er jeg mye mer lei meg og usikker.
Vi  burde også ha pratet mye mer sammen, delt mer hverandre. Jeg er usikker på om jeg har gjort det riktige,
men jeg angrer ikke klart og tydelig heller.

Anonymkode: 3ac67...e29

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da tenker jeg du hadde en god grunn til å gå, om hun ikke var interessert i et forsøk etter 8 dager.
Har også gjort det slutt for 2-3 måneder siden. Var veldig glad og letta i starten, nå er jeg mye mer lei meg og usikker.
Vi  burde også ha pratet mye mer sammen, delt mer hverandre. Jeg er usikker på om jeg har gjort det riktige,
men jeg angrer ikke klart og tydelig heller.

Anonymkode: 3ac67...e29

Hmm Om du var lettet i starten så er jo det et godt tegn. Mulig at du bare trenger 2-3 mnd. til. Gjennomsnittet for å komme over et forhold som varte 2 år+ er som regel 6-12 mnd.
Det var meg du quotet btw. I mitt tilfelle har jeg ikke kjent på lettelse i det hele tatt. Men men, man må vel bare bli bedre og se fremover.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4b2ea...d23

AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert å gå.

Som kvinne og ikke bli sett,hørt, forstått er helt forferdelig. Når du prøver å snakke, fortelle og si hva du har på hjertet, hva som plager deg eller hva du trenger i forholdet eller sexlivet og mannen ikke tar noe på alvor og bare blir sur og går i angrep. Uten å se noe fra min side uten å lytte, prøve å forstå!  Når du i tilegg aldri blir trøstet eller støttet når du har vondt, er lei deg osv. Aldri hjelper til i huset, ikke lager mat eller tar ansvar for ting.. Blir tungt i lengden!

Sliter med å ikke være utro, ikke noe bekreftelse, ikke noe spenning eller forspill hjemme. Rett inn og samme greien hver gang. Ikke noe utforskning,prøve noe nytt, litt forspill, sexspill, eller annet gøy. Bare blir tatt en dag uten å vente 1 uke på sex.. 

Det må to til for å få noe til å fungere, når en drar det meste av lasset og gir så mye av seg selv uten en dritt tilbake... Nei da er det på tide å gå. 

Når det kun er i gode dager og ikke i vonde dager er han ikke verdt en dritt!

Forståelse for pms eller overgangsalder er viktig. Klem, hjelp, lyttende øre. Vise at du ser den personen du er sammen med. Si hun er nydelig, sexy, kose, ta på, vise at du vil ha hun. Eller så blir det lett bytte på byen når en person er så ensom og sulten på det!

Blomster,romantikk, planlegg en date,piknik, en reise vekk bare dere to!

Overrask!

Ikke la hun ordne alt alltid!

Vis at du vil og at du bryr deg!

Lytt og spør hvordan det går og hvordan dagen hennes har gått. Ikke se på at hun gjør husarbeidet eller lager middag, bidra! Det er ett felles ansvar!

Det må gå begge veier, for begge to!

Begge må være villig til å gi av seg selv!

Og ikke se på andre damer foran hun, vi får det med oss selv om vi ikke alltid sier noe!

Anonymkode: 34906...5f4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri angret på det. Den første jeg gjorde det slutt med var veldig kontrollerende, den andre behandlet meg dårlig og den tredje var et surrehue som fikk flere sjanser enn jeg burde ha gitt ham. 

Anonymkode: df643...bfc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...