Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trodd at det ikke var helt anbefalt men så ser jeg bloggere som Sophie Elise og andre kvinner uten en eneste rynke i pannen under eller etter graviditeten og perioden med amming. Har sett andre bruke kraftige behandlinger med retinol. 
Er dette normalt å gjøre selvom det ikke anbefales? Er det noen her som tok botox som gravid?

Anonymkode: da4b6...937

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dagens unge gir nå totalt faen i hva som frarådes, så lenge de kan se ut som en million dollars og få inn sine kroner fra snapchat og andre samarbeid. 

Anonymkode: 3de33...a8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Botox settes lokalt, så trolig vil det ikke påvirke barnet i magen. Likevel vet man ikke konsekvensene, og dette er det vanskelig å forske på siden man ikke vil utsette en gruppe mennesker eventuelle skader. Altså er man litt føre var.

Jeg kjenner noen som har fått botoxinjeksjon mot migrene i svangerskapet (da settes en god del sprøyter i både panne og rundt på hodeskallen). Dette er en avveiing av mors ve og vel vs eventuelle skader på fosteret, og når offentlig helsepersonell velger å sette det på en gravid kvinne, så kan ikke kjente konsekvenser for fostreret være alt for stort. 

Anonymkode: 801e0...524

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sophie Elise har jo operert ansiktet en del og hadde ikke forundret meg om hun allerede har tatt et løft i ansiktet. Feks panneløft øyenbrynsløft. Vi ser jo at noe har skjedd med øynene hennes. De ser litt ut som de er dratt i oppover. Dette har hun nok såfall gjort før hun ble gravid.

Da vil hun jo heller ikke ha rynker i pannen. 

Anonymkode: 83d80...591

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...