AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 Jeg har trodd at det ikke var helt anbefalt men så ser jeg bloggere som Sophie Elise og andre kvinner uten en eneste rynke i pannen under eller etter graviditeten og perioden med amming. Har sett andre bruke kraftige behandlinger med retinol. Er dette normalt å gjøre selvom det ikke anbefales? Er det noen her som tok botox som gravid? Anonymkode: da4b6...937
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Dagens unge gir nå totalt faen i hva som frarådes, så lenge de kan se ut som en million dollars og få inn sine kroner fra snapchat og andre samarbeid. Anonymkode: 3de33...a8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Botox settes lokalt, så trolig vil det ikke påvirke barnet i magen. Likevel vet man ikke konsekvensene, og dette er det vanskelig å forske på siden man ikke vil utsette en gruppe mennesker eventuelle skader. Altså er man litt føre var. Jeg kjenner noen som har fått botoxinjeksjon mot migrene i svangerskapet (da settes en god del sprøyter i både panne og rundt på hodeskallen). Dette er en avveiing av mors ve og vel vs eventuelle skader på fosteret, og når offentlig helsepersonell velger å sette det på en gravid kvinne, så kan ikke kjente konsekvenser for fostreret være alt for stort. Anonymkode: 801e0...524 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 Sophie Elise har jo operert ansiktet en del og hadde ikke forundret meg om hun allerede har tatt et løft i ansiktet. Feks panneløft øyenbrynsløft. Vi ser jo at noe har skjedd med øynene hennes. De ser litt ut som de er dratt i oppover. Dette har hun nok såfall gjort før hun ble gravid. Da vil hun jo heller ikke ha rynker i pannen. Anonymkode: 83d80...591 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå