AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #1 Skrevet 22. juli 2024 For øyeblikket har jeg nesten ingen familie. Har vært i et svært usunt forhold som gjorde slutt på nesten hele omgangskretsen min når jeg valgte å gå. Jeg er i 100% jobb med middels lønn som jeg trives i. Jeg har 4-5 kollegaer jeg nesten anser som mine nærmeste. Likevel har vi et skille mellom jobb og privat. Vi sees kun på jobb. Jeg har regnet ut at om jeg selger arv, leilighet, eiendom og en tomt så står jeg igjen med en koffert og ca 14 millioner. En liten stemme inni meg sier gjør det og flytt. Langt vekk. En annen stemme sier er du gal. Fortsett ditt A4 liv. Anonymkode: 86da3...f20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #2 Skrevet 22. juli 2024 Ville pakket og reist! Ikke sikkert du får det bedre, men kanskje! Hva ville du gjort og hvor? Angrer på at vi ikke flyttet før vi fikk barn, no er vi låst her i mange år! Anonymkode: 90037...1e8 4 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #3 Skrevet 22. juli 2024 Hvem er din nære familie? Har du levende foreldre, eller søsken? Hvis du ikke har noe å tape eller er veldig knyttet til hjemmet ditt, ville jeg flyttet. Kanskje brukt noen av pengene på et studie, slik at du kan bli kjent med nye folk og få en bedre jobb som du trives med. Anonymkode: d4f91...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #4 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville pakket og reist! Ikke sikkert du får det bedre, men kanskje! Hva ville du gjort og hvor? Angrer på at vi ikke flyttet før vi fikk barn, no er vi låst her i mange år! Anonymkode: 90037...1e8 Vet ikke. Men helst lenger enn motsatt side av landet. Anonymkode: 86da3...f20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #5 Skrevet 22. juli 2024 Hvor vil du flytte og hva vil du flytte til? Eller er poenget å flykte / flytte fra det livet du har nå? Jeg hadde nok flyttet på meg utifra det du skriver. Anonymkode: afc72...26b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #6 Skrevet 22. juli 2024 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 9f771...c8c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #7 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor vil du flytte og hva vil du flytte til? Eller er poenget å flykte / flytte fra det livet du har nå? Jeg hadde nok flyttet på meg utifra det du skriver. Anonymkode: afc72...26b Vet ikke. Ønsker meg vekk. Selv om det lille av glede jeg har er her. Anonymkode: 86da3...f20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #8 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For øyeblikket har jeg nesten ingen familie. Har vært i et svært usunt forhold som gjorde slutt på nesten hele omgangskretsen min når jeg valgte å gå. Jeg er i 100% jobb med middels lønn som jeg trives i. Jeg har 4-5 kollegaer jeg nesten anser som mine nærmeste. Likevel har vi et skille mellom jobb og privat. Vi sees kun på jobb. Jeg har regnet ut at om jeg selger arv, leilighet, eiendom og en tomt så står jeg igjen med en koffert og ca 14 millioner. En liten stemme inni meg sier gjør det og flytt. Langt vekk. En annen stemme sier er du gal. Fortsett ditt A4 liv. Anonymkode: 86da3...f20 Spennende!! Ville det vært smart å beholde leiligheten for utleieinntekter mens du er borte, og i tilfelle du vil tilbake? Den er kanskje verdt mesteparten av pengene. Anonymkode: c5522...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #9 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 9f771...c8c Mener du misvisende? Det er jo mange overskrifter Anonymkode: c5522...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #10 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende!! Ville det vært smart å beholde leiligheten for utleieinntekter mens du er borte, og i tilfelle du vil tilbake? Den er kanskje verdt mesteparten av pengene. Anonymkode: c5522...5f2 God plan. Men da har jeg ikke råd til å dra. Det er i den mye av pengene ligger. Anonymkode: 86da3...f20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #11 Skrevet 22. juli 2024 Jeg hadde reist, men brukt litt tid på å finne både drømmejobb og drømmeplass først. Anonymkode: 5e7a1...c7d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #12 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spennende!! Ville det vært smart å beholde leiligheten for utleieinntekter mens du er borte, og i tilfelle du vil tilbake? Den er kanskje verdt mesteparten av pengene. Anonymkode: c5522...5f2 Ja det ville jeg gjort. Da kan du reise tilbake om du angrer! Anonymkode: 90037...1e8 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #13 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): God plan. Men da har jeg ikke råd til å dra. Det er i den mye av pengene ligger. Anonymkode: 86da3...f20 Ser den. Om du virkelig vil pakke og dra, husk at du mister rettigheter i trygdesystemet, om du reiser utenfor Norden tror jeg. Det er vel gjerne i Asia man får mest for pengene, noen land har bedre helsetilbud enn andre. Dette fins det garantert massevis av info om, og det vet du sikkert. 😊 Håper vi får høre hvordan prosessen utvikler seg! Anonymkode: c5522...5f2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #14 Skrevet 22. juli 2024 Jeg ville reist, men brukt tid på å finne drømmested og drømmejobb slik noen andre her skriver. Har du luftet ideen med kollegene dine? Anonymkode: 333a0...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #15 Skrevet 22. juli 2024 Vanskelig å si, uten å kjenne til alt. Men om du er ensom og ikke trives der du bor kan det åpne nye muligheter nye steder. kjenner du noen i en annen by du kan besøke og skjekke ut forholdene andre steder? Anonymkode: f9838...186 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #16 Skrevet 22. juli 2024 Hva med å flytte utenlands? Typ Bali i en periode? Det er FULLT MULIG. Jeg sitter i en situasjon der arbeidsplassen min legges ned. Ellers lik deg, alene, uten noe særlig familie. Vurderer å stikke av litt. Økonomisk går det veldig fint Anonymkode: 8c8e3...b45 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #17 Skrevet 22. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å flytte utenlands? Typ Bali i en periode? Det er FULLT MULIG. Jeg sitter i en situasjon der arbeidsplassen min legges ned. Ellers lik deg, alene, uten noe særlig familie. Vurderer å stikke av litt. Økonomisk går det veldig fint Anonymkode: 8c8e3...b45 Ja det er langt vekk jeg tenker. Til nød et annet sted i Europa. Men gjerne lenger. Anonymkode: 86da3...f20
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 #18 Skrevet 22. juli 2024 Det var det jeg gjorde. Jeg pakket og flyttet til Norge. Aldri angret siden. Anonymkode: 7d3c0...216
_popcorn_ Skrevet 22. juli 2024 #19 Skrevet 22. juli 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg